Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

áplilis 3-4 péntek-szombat

2015. április 04. - barcikaisrac

Szoval igy összevonva a tegnapot meg ma déltelőttöt-kora délutant se sok mesélni való akad. (volt ám aki reklamalt hol a napi iras, szoval azert leirom mi volt)

Tegnap plázákba járkáltam, powerbanks-ra vadásztam, és végül ki kellett kutyagolnom a 3,5 km-re levő külvárosi las americans bevasarloközpontba, csak ott talaltam külső akksit. De végül csak lett, 200 pesoért, nem is volt vészes. A kartyas vásárlás nem ment, de sms-t azért kaptam róla hogy mindkét sikertelen próbálkozást beterhelték.  Na majd le kell leveleznem ezt a bankkal. Hivni kene őket igazabol, de az bazi draga. Szóval a sears-ban ezt szereztem végül.

img_1975.JPG

Bazi meleg volt, meg sétáltam vagy 4 órát, jól elfáradtam, ugyhogy utana csak pihiztem már meg virtualisan söröztem a többiekkel a dezsőbeimg_1984.JPGimg_1985.JPG

én meg igy: 

img_1973.JPG

utana meg szocializálódtam itt is, söröztem és dumaltam egy angol csajjal  meg egy brazil sraccal. A brazil mar itt van 6 hónapja, és nagyon nyomult a csajra ugyh átültem amcsikhoz, és ott tequilaztunk meg söröztünk tovább. Jó fejek voltak, ez egyik srac John ugy nez ki mint a Banshee-ből Job tökre. 

img_1977.JPG

Ő már járt magyarorzagon is, mondta hogy volt valami jó kocsmaba, de elfelejtette a nevét, de egyből kitalaltam h a Szimpla volt az, minden küldöldi oda jár, benne lehet a lonely planetba vagy vmi ilyesmi. Az este vége elég görbe lett, igy ma nehéz volt a kelés, reggeli utan inkabb vissza is dőltem délig, majd relaxáltam kicsit.

img_1981.JPG

és elmentem ebédért a walmartba, aki aggódna eszek rendesen, hal meg rizs

img_1983.JPG

most meg lemegyek a partra csobbanni egyet

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr437340146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KanáriHajni 2015.04.05. 00:30:15

Mirelit halrudacska a tengerparton? Laciiii! :)
süti beállítások módosítása