Laci utazásai

barcikaisrac

majus 26-30

2015. május 31. - barcikaisrac

Hat megint sikerült kihagynom par napot, nem vagyok tul szorgalmas, meg amugy sok minden nem történt. Minden nap partozás este meg buli.

26-án és 27-én Jashua-nak szabadnapja volt, ugyh 26-án elnéztünk a tengeres függőágyas helyre újra, mert a képeken nagyon bejött neki.

Aztan este burrito, majd elmentünk megint a szokasos tengerparti helyre tequilazni. Aztan meg a barba. Viszonylag hamar lefeküdtem mert masnap koran kellett kelni, fel8kor mentünk kajak túrára. 4en voltunk ket kajakkal, Matias a turavezető, Jashua, egy izraeli srac és én. Egy hajo vitt el minket kajakostól a sziget masik vegebe, ami kb lakatlan, ilyen madárrezervátum, lagúnák (ilyen folyók a szigeten) és mangrove, meg rengeteg madár, rák, krokodilok is, én mondjuk nem láttam, mert béna voltam de a többiek lattak egyet.

Mivel en meg sose kajakoztam én kerültem a turavezetővel egy kajakba, Jashua meg az izraei sraccal a masikba. Igy h nekem csak eveznem kellett, kormanyozni meg a profi kormanyzott egesz jol ment. Jashuaek kicsit szivtak, az ő kajakuk sokszor kacskaringoba ment. De mindenki nagyon élvezte.

Érdekes volt a túra sok madarat láttunk, flamingokat meg masokat, amugy a mngrove baromi büdös is. Aztan delutan strandoztam, este ugy remlik semmi erdekes nem történt. Ja kaptam egy ingyen hostel-es polot is, mert 10 nap ittlet utan jar :) Szürket valasztottam rózsaszin mintaval :)

28-án szinten strandolás, aztan este a barban kartyaztunk meg jengaztunk, aztan mar mentem aludni de kiderült h a szoba teraszán bul van, ausztralok sok vodkaval, ugyh velük még fennmaradtam vagy 3ig. 29-én meg szinten csak strandolás, este meg koncert volt a bárban, most nemetekkel mulattunk, aztan meg atmentünk másik helyre, és még volt ejszakai fürdőzés. Jo sok tequila fogyott ugyh ma elég faradt voltam. Az első  kepen jobbról balra Ricardo, Liz, Joshua és Én. A masodikaon meg josuha én és Liz.

És reggel meg neztem h nem a sajat papucsomban jöttem haza. Ez a papucs problem vegigkiserti az egész mexikoi utat. De csak a sötétben a parton öszzekevertük Ricardoval, szoval ma siman visszacsereltük. Ma megint partozás volt, utolso napom, holnap uzazom, tovabb megyek ket napra isla muheresre, ami komp-3,5 óra busz cancunig, aztan kimenni a kikötőbe és uja komp. Ugy döntöttem delbe indulok csak, és ugy 5re leszek ott. Lehet h esti is fog, szal élménylesz.  Ott majd keresnem kell mosodat, meg par dolgot shoppingolni, pl tequilat. Sok minden nem fér sajna a hátizsákba, ugyh nagyon ajandekokra ne szamitson senki, de azert ket üveg tequilat megprobalok besuvasztani. meg vagy ket karton cigit, mert az dragabb europaba.

Ja amugy az utiterv, hogy kedden este repülök innen cancunbol Madridba. Szedran érkezem, 3án, aztan 3 nap madrid, és ugy döntöttem h  nem megyek sehova most spanyolorszagban, mivel eleg draga minden ott, a hostelek meg az élet is. Majd maskor, spanyolba barmikor elugorhat az ember. Hanem 6-án megyek tovabb maltara, Reniékhez, maglatogatom őket, és lesz szallasom is, egy kanapé legalabbis. Ott leszek 8 napot és 15-én délelőtt jövök Budapestre. Amugy röhej hogy a vizzair a hátizsákom dragabban hozza el maltarol budapestre  mint  engem. Szoval mar csak két hét és otthon leszek, keszüljetek a welcome partikra.

MAJUS 22-23-24-25

Hm, ide meg nem irtam egy ideje, csak facebookra posztolgatok. Szoval 22-en este meg összeismerkedtünk Ray-jal is, a managerrel Jashua és Rocardo hoteljéből, jó fej ő is, hotdog és hamburgerezés az utcan, igazan olcsó és jo, tele volt baconnal, a hamburger sültkrumplival meg jobban megerte, 30 peso (ugy 600 ft) volt, a kepen Daiana, Ricardo és Joshua, Ray elment sörért épp

talaltunk egy rooftop pool bart, ami nagyon menő és jo draga is volt, összefutottunk Stan-nal, stan, jashua és én

a rooftop pool bar (magasabb mint a templom :D

én és daiana

majd elmentünk a koncertre, tök jo kis latinos, olyan manu chaos volt,

aztan koncert utan mindenki szetszeledt én még egy Brazil csajjal dumaltam kicsit. Masnap 23-an lustulas, a parton Daianaval, a tenger megint szép, két napig kicsit barna volt a sekény részen, mert az erős szél idehozta meg felkavarta a homokot, majd  naplemente nézés, összegyűlt a tegnapi csapat

nem lehet megunni,

ettünk a taco étteremben, lassan mar en is bavallalom a mexikoit, a disznohusos dolgaik kifejezetten finomat, Torta-t ettem ami olyan girosz-melegszendvics keverék. Aztan vettünk rumot tekilat sört és kimentünk a partra, lattunk valami nagyon erdekes fényelenséget, mintha a madarak csillagként vilagittottak volna, vagy a csillagok szalltak volna madarakként.  Összeismerkedtük egy helyi bacsival is. Daiana, Ricardo, Ray és a bácsi

Egesz jol becsiptünk, aztan vissza a hostel barba a jam sassion végére, és én meg ricardo utana meg a terasz "diszkoba" is hajnal 2ig. Megint elhagytam egy papucsot, mivel mezitlab tancolni jo, és mire visszaneztem oda ahol lerugtam valaki elvitte. Mondjuk itt nem gaz azt a 300 metert hazasetalni mezitlab, amugy is csomoan egész nap abba toljak. Szoval a 3 hete puerto vallarta (vajjarta-nek kell ejteni, holbox-t meg holbos-nak, isla mujerezt meg muheresnek, azt ugye meg mindenki tudja h mexiko az mehiko :) ) -ban vasarolt ket papucsbol mar egy sincs meg. Hat ilyen ez, nem baj, meg van egy :)

24-én elsetaltunk meg delelőtt Dainana-val a sziget keleti feléhez, eléggé fasza helyek vannak arrafelé: img_3315.JPG

van egy nagyon menő függőágyas chillezős rész,

meg homokpadok, a tenger gyönyörű volt, chilleztünk a homokpadokon,

meg örültünk magunknak mekkora barnak vagyunk mar, maggunkhoz képest legalabbis. Aztan összefutottunk Ray-jal aki önkénteskedik egy kutyamenhelyen itt a szigeten, és elmentünk besegiteni mi is kutyat sétaltatni, az enyém vamai spaniel volt, kicsit öreg de nyugis, annyi csak h egyedül ő hempergett meg vizesen a homaokban, ugyh fürdetni kellett mikor visszavittük. Meg jo h nem volt kaucio a kutyakra mert nem kaptam volna vissza :D

Majd a taco-s helyen burritozas, az tuti jo kaja, meg kis talkaban adnak hozza vmi martogatóst, ami tökre babgulyas :) A burrito pastor (disznohus, de olyan mint a giros)

Aztan megint bur és sör és part és a hostel barban fejeztük be.

Ma 25-én meg elmentünk eg (jo draga, 1050 pesos) hajokirandulasra Daianaval, hogy ha szerencsének van lathatjuk a whale-sharkokat (bálnacápa magyarul, ha ez mond vkinek vmit) még igen a bálnacápa szezon eleje van, hat nem volt szerencsének, nem talaltunk őket, bar a heten mar 3 nap látták, 2 nap nem. Hát mi se, ami kicsit bosszantó, mert igy mehettem volna a sima hajokirandulasra 4-500 pesoért, vagy csak kajak túrára. Elég hosszú volt, fél9től du 4ig hajokaztunk a tengeren, először a balnacapakat kerestük (azok ilyen bálnák gazabol, planktont esznek, és 10-15 méteresek, lehet velük úszni és békések, sajnos csak hallomásból tudom) de lattunk azert pelikanokat, siralyokat, sasokat, halaszni is, bar pelikan akad elég itt a beachen is, meg delfineket úszni sokat, horgasztunk, én sajna csak vmi snecit fogtam, snorklingoltunk (még mindig nem megy a maszkkal) láttunk teknősöket, rájákat, mindenféle halakat, azert nem idealis volt a hely mert elég nagy volt az áramlat, aztan végén kiköttöttünk egy baromi szép rezervatum lagunas szigeten, ami tele volt halakkal meg madarakkal, sekély lagunakkal és homokpadokkal.

Hazfelé még láttunk flamingokat, sajna azokat elég messziről mert a hajonak tul sekény volt a víz. Eléggé elfáradtunk, aztan csak pihiztem a teraszon, meg beragadtam az internetbe meg a sorozatokba vagy 3-4 órára. Most este meg minden csendes, nem lesz parti ma, meg almos is vagyok. Daiana holnap isla muheresre meg tovabb, Ray meg playa del carmenre vmi ügyeket intezni. Én még holnapig biztos maradok, aztan meg lehet tovabb, bar mar intezni kene valami ajandekokat is, ugyh valami nagyobb helyre kell még egy-ket napra továbbmennem, na nem sokat mert cipelnem kell majd spanyolorszag malta meg ilyenek ami me közbejön. Holnap azert probalom majd fixalni a tovabbiakat, meg foglalni szallast mar madridba és megtervezni onnan hova, mivel, busszal v repcsivel, meg venni Maltara repjegyet, estelg Maltarol is hazafelé. Maltarol mar sztm Budapest felé indulok, mert 3 honap utan haza kell mennem (a biztositas ilyen amit kötöttem, egyszerre csak 90 nap külföldre jó) meg el kene intezni a segélyt is végre.

Na közben reggel lett, este atjött Jashua ugyh felbehagytam a blogot és söröztünk meg megvaltottuk a vilagot, most eleg jol ment az angol, mindenről beszeltünk, lehet most szakadt at a gat, vagy csak jobb passzban votlam. és foglaltam itt még szallast szombatig, kaptam egy ingyen polot is, 10 nap utan az jar :) Ma repjegyfoglalas, szallasintezes, ilyesmik, aztan partozás gondolom.