Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

augusztus 11-26 gili szigetek

2015. szeptember 05. - barcikaisrac

Ubud-ot elhagyva, kb 2 órás buszozás és 2 órás hajózás után értem Gili Air-re. LEtt volna meg olcsóbb opció (féláron)  a lassú komp lombokra + busz és kishajó, de az 4 helyett 8-10 órás út lett volna, igy nem vallaltam be. Gili air egy igen kicsi sziget, pont 5 km a kerülete. A mesik kettő gili menó és Gili trawangan se nagyobb amugy. Közös jellemzőjük hogy nincs motoros jarmű egyik szigeten se, kivéve a hajók. Aszfalt út se. -max kő, de jobbara csak földút. Meg homok. Bicaj van, meg szamarkordé a taxi, eselteg elektromos robogo. Amugy nagy szükség nincs ra, mivel 2 ora alatt körbesétálható a sziget, keresztbe meg fél-hn óra. Szoval pici. Szép strandokkal, korallokkal, halakkal, teknőssel (bar azert a koh tao-i felhozatal sokkal jobb). Itt egy nagyon menő szállásom volt, bambusz kunyhóban laktam. Bereltem bicajt 2x is, egyszer egy kosarast egyszer meg ilyen snow bike-t (hat homokbna az se sokat seit) meg egy körbebringaztam parszor a szigetet, fürcsiztem soakt, egy-egy napon atmentem a masik ket szigetre.

2015-08-09_12_32_36.jpg2015-08-09_12_54_10.jpg2015-08-09_13_15_42.jpg2015-08-09_13_15_33.jpg2015-08-09_14_02_47.jpg2015-08-09_14_35_15.jpg2015-08-14_17_13_45.jpg2015-08-14_17_13_41.jpg

Gili Air amugy franko, a part tele van etterem.bar-okkal, meg van par bolt, de nagy élet nincs, este meg plane, kb 9 utan halott szoval tul nyugis volt nekem. Tettem 2 nap a masik ket szigetre ilyen fel napos kirandulast, azokat is körbebbringaztam, meno meg ennel is nyugisabb, trawangan viszont joval inkabb party hely, meg több minden is van, de ugyanugy van nyugi is ha arra vágysz. El i döntöttem h átköltözöm oda. Amugy itt a kikötő ugy nez ki hogy a kis hajoknal amik a szigetek között jarnak, csak besetalsz a homokon keresztül a vizbe a hajoig. Ami vagy bokaig ér vagy plane menon ha nincs szerencsed derekig, ha hullamzik mellig is. Vicces votl latni a turistakat gurulos borondokkel szerencsetlenkednki. Egyszer meg mivel a nyugati part ahol a "kkötő" van tul hullamos volt, igy egyszerűen közöltek h a hajo a sziget masik oldalan fog megallni, mert az sekelyebb, és csendes. Persze menetidő szerint 10 perc mulva. Ugyh szedtük a labunk, 15 perc alatt ott voltunk, aztan kesett a hajo több mint egy orat. ott mondjuk ilyen korallos bokaig erő vizben kellett kb 200 m-t besetalni a tengerbe a hajoig. Szoval sok mindent nem csinaltam Air-en, vettem egy pólót, meg egy powerbank-ot (abbol sose elég és az egyik bedöglött) pár karkötőt,  fürcsiztem, snorkling-oztam, néztem a naplementéket, de jol ereztem magam,  csak nagoyn nem volt elet este, még a hostelben se. Ugyh átköltöztem trawangan-ra, az mar az első fel napos túrán tetszett. Bar ott meg mivel főszezon van nem volt szallas csak egy napra egy hostelben, de aztan bereltem egy bicajt es bringaztam, és talaltam egy masikban. Ami amugy tök menő kis hely volt, a La boheme sister volt a neve, a recepciosok is jo fejek voltak, volt konyha meg hűtő (nem jellemző amugy) meg ingyen palacsinta egész nap és gyümölcs. CSak meg kellett csinalnod magadnak, ugyh a palacsinta sütési gyakorlatom jocskan nőtt. És az elet is nagyobb volt a hostelben, sok emberrel lehetett haverkodni. Annyi hatranya volt h a szomszedban volt egy muszlim templom  és napi 5x baz ihangosan enekeltek meg votl egy epitkezés is a szomszedban, szoval kicsit zajos volt. Amugy ez igazi "karib" sziget tele heyi rasztakkal, fűvel, mindenki nagyon baratsagos, és vegre lehetett bulizni 3ig. Ja a vasarlas itt is ramjött, bar mar szegyelltem, először ki is jöttem a billabong boltbol üres kezzel, de aztan csak visszamentem és vettem egy rövidnacit egy polot meg egy baseball sapit. ja egy penztarcat is. Es persze ez markas bolt volt ugyh 3 napi költőpénzem banta. De hat nyaralok vagy mi :) Amugy megérte :) Ja itt összefutottam magyarokkal is, csak setalgattam és elkaptam vmi magyar szót, és egy debeceni naszutas par volt az. Ugyh el is mentünk este bulizni, meg masik nap meg hazipaleszeztünk a hoteljukben, (hoztak otthonról) meg aztan az en hostelemben. Hat annak csunya vege lett kicsit :) De azert vicces volt indoneziaban magyar hazi szilvatol bebaszni magyarokkal. Amugy a napi program kb ugyanaz volt snorkling, chill a parton, este meg par sör (vagy több) a hostelben vagy a faluban. Volt ninden este par hely ahol koncert is volt elveztem. Szoval trawangan tetszett a legjobban indoneziaban, bar nem sok helyen jartam az teny. De indonezia nem igazan party place úgy vettem észre. Ha nem lett volna előre meg a repjegyem hamarabb lépek sztm.

2015-08-17_19_34_54.jpg2015-08-19_21_29_52.jpg2015-08-21_12_40_50.jpg2015-08-21_17_58_42.jpg2015-08-21_18_28_11.jpg2015-08-22_18_00_55.jpg2015-08-23_00_18_58.jpg2015-08-24_17_49_38.jpg

Szoval 26-án szinten fast boat+busz visszamentem kuta-ra, ami a repter mellett van, ott meg a hostel fele vettem egy új hamis casiot, 2000-ért, igen vicces, nem 7 zenés hanem 7 felekepp tud vilagitani, meg diszkoban is :)

2015-08-26_21_41_21.jpg

egy eleg lepattant hostelben megaludtam, és masnap meg mentem vissza repcsivel bangkokba. Elegge nem tudtam amugy mi legyen, foglaljam at a jegyem és jöjjek haza, mert elegge fogyott mar a penz, v maradjak meg 3 hetet és szarjam le. Nyilvan a B verzió lett a vége. Csak mivel sokat tököltem, meg nem tudtam hova menjek, és féltem h vietnamban szar lesz az idő, ugyanezert hagytam ki a fülöp szigeteket is, lehet hiba volt, de oda az idöjaras előrejelzés tenyleg majd minden nap esőt mondott (végül Lajos mondta h minden ok lesz az idővel ne fossak) igy végül sürgősségi vizumot kellett kernem. Ami a 45+20 helyett 45+35 lett, eleg huzós. (spoiler- De megerte itt meg mar minden olcsó és frankó, eddig a legjobb hely)  Szoval bangkokban 1 npot se voltam csak aludtam egyet és 28-án repültem tovabb vietnam, ho shi min -be (saigon a régi nevén) de ez majd a kövi bejegyzés lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr457762624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása