Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

hetfő

2015. március 24. - barcikaisrac

Hát megerkeztem, eleg esemenytelen volt az ut, csak hosszu volt nagyon. Utolso luxuskent taxiztam a repterre, ez a cuccom:

2015-03-23_06_28_58.jpg

 

ez meg én, utso cigi a sky terrace-n

2015-03-23_07_17_20.jpg

aztan varakozas, munchen, varakozas, 13 óra repülés, megint reptér, varakozas a csomagra, megnyomni a gombot (hogy szetpakoljak e, de szerencsere nem), a busz csak masfel ora mulva jött volna ugyh ilyen minibusz elhozott a hostelbe. Eleg nomad, de aranyosak, közvetlen mindenki (en meg nem anynira oldodnom kell.) Van egy agyam egy 6 szemelyes emeletes agyas szobaban. Az enyem az alsó.

Bea jofej volt, a recepcón hagyta a sim kartyajat, meg még egy telot is, mondjuk a telefon nem is kell de a simet beraktam a nokiamba (az iphoneba kisebb sim kell, le kell majd vagatni) szoval van mobilnetem is. Elmeletileg addig mukodik amig van a telon lebeszelhető pénz. 

 

Mivel estere (ugy 9re) ertem ide, csak a boltig jutottam, vettem és ittam 3 sört, itt a hostel teraszán (meg az ajandek unikumot , köszi Orsi)

2015-03-23_21_45_00.jpg

 

mindenki (kb 10-12-en) kiültünk egy nagy asztalhoz, dumalas meg sörözés (én azert keveset beszeltem, meg vagyok meg szeppenve na) Az angol a közös nyelv, ugy 90 %-ban ertem, a beszed kicsit nehezebb, föleg a kiejtesen parazok. Vannak itt igazu USA spring break csajszok, 40-es USA kicsit hippis nőci, Nemetorszagbol, argentinabol, skociabol, ahogy hallottam. 11 - fel 12 körül elmentem aludni. 

Ugy 5-6 óra alvas utan felebredtem, h pisilni kell, es utana mar csak bobiskoltam, es hülyesegeket almodtam. Még a munka utolsó emlékeként csörgött 6kor az ébresztés az egyik telon, szegeny szobatarsak nem örültek, azt hittem mase és csak miutan rajöttem ez tenyleg az enyem akkor nyomtam ki. Vegül csak felkeltem, eleg bena volt mert meg mindenki aludt és csöndben probaltam a valtas ruhat meg a neszeszert kimolyolni a taskabol.

Most reggeliztem es henyelek a teraszon meg netezek, meg szanom ra magam h elinduljak a varosba.

2015-03-24_09_02_53.jpg

 

Azt se tudom merre induljak, mit vigyek, mennyi penzt, szoval sztm csak setalok egyet egyenlőre. Meg mindig alszik mindenki a szobaba de  a naptejert taskaert  még be kell lopoznom... 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr27291915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JoeYi 2015.03.24. 21:12:05

cigiboltot találtál már? :) Első tequila megvolt már? Tessék autentikussá válni! :D

barcikaisrac 2015.03.24. 23:49:53

cigiboltot meg nem, tequila-t nem szeretem, max veszhelyzetben

KanáriHajni 2015.03.27. 03:22:59

Mikor megérkeztem Nicaragua-ba és nagy simkártyám lett a kiskártyás telóba, fogta a főnököm az ollót és levágta. Velkám to central america! :-)
Jó a szöveg, de a nica nettel ezerév mire bejönnek a bazinagy fotóid... Azért majd igyekszem követni! :-) Csók! H.

barcikaisrac 2015.03.27. 03:36:50

Köszi!
Ja, és feltölteni is szar :) keresek majd vmi egyszerű kepatmeretezőt mac-ra. 640x480 rules :)
P
süti beállítások módosítása