Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

péntek

2015. március 28. - barcikaisrac


Nem sok minen történt szóval ez inkabb kepes poszt lesz (bocsi Hajni :) - tehát csütörtök este még lett egy kis parti, flipcup - ot jatszottunk, ismet egy vicces ivos jatek - video fb-n inde nem tuodm hogy kell beilleszteni...2015-03-26_22_09_42.jpg

Az egyik recepcios lany meg aki jatszott ausztal és volt mar többször budapesten és tök szépem mondja ki is hogy Budapest. ÉS mindenki jol becsicsentett és kalapos parti lett: 2015-03-26_22_28_09.jpg

 

2015-03-26_22_36_21.jpg

van aki keveésbé birta, a belizei srac a koltyon aludt el :) 

2015-03-26_23_01_27.jpg

Reggel meg reggeli (tülörtojás) zsuhany, összepakoltam és továbbindultam 11 körül a buszhoz, azzal meg a kikötőbe, az isla mujeres- re menő komphoz. Ez már a komp: 2015-03-27_12_04_57.jpg

20 perces út és meg is erkeztem fél1re, a sziget igen picike, úgy 6 km hosszú és fél-1 km széles, nagyon szép partok, a hostel is a parton van (ilyen kis helyen nem nehéz :) a neten talaltam, itt ovashattok a szigetről meg a hostelről (bocsi ma a linkbeszűúrás se megy) http://felevmexiko.blogspot.mx/2012/04/cancun-es-isla-mujeres.html

Ez a hostel udvara:  2015-03-27_13_03_48.jpg

Egy 6 agyasba kaptam ágyat, eleg olcsón 13 ezer ft körül 4 éjszakaa, a  szoba vmivel jobb  bent van a  fürdő meg értékmegőrző de nincs legkondi. , joval nagyobb a hostel mint a cancuni, az ugy 20 fős lehetett, nagyon családias mint egy nagy albárlet, együtt partiztak az alkalmezottak is minden este a vendégekkel, itt meg sztm 100nal is többen vannak. Majd meglatjuk működik e iylen meretben is, vagy mar elveszi ke a varázsa. Amugy van itt reggeli az árba, strandröplabda, billiard, pinpong, ingyenes foglalkozasok (joga, tanc ilyesmi) burvarkodas, szoval full minden...

Ledobtam a cuccom, lezartam az ertekeket, délutánra esőt mondtak, ugyh előtte kimentem sztnézni és  ciigért, Na tuti helynek tűnik, le is dőltem egy parton egy függőágyba kicsit chillezni. 

2015-03-27_13_47_11.jpg 

Amugy iylen golfkocsikkal vagy bringakkal jarkalnak a turistak

2015-03-27_13_30_29.jpg

2015-03-27_14_26_30.jpg

Utana vissza a hostelbe, és kezdett baszódni el a nap, kiderült h a szobaba nem igazan van wifi, meg aztan az egész hostelbe is beszart, telefon meg nem akart töltődni, meg rakrezdett az eső. Na fasza, vissza holnap cancunba megcsinaltatni vagy újat...de aztan a teló csatlakozóját egy tűvel kipuoltam, most ugy nez ki feltöltött miközbe megneztem egy bluestone42 reszt (az s3e2 szar) a wifi is megjavult, legalabbis a recepciónál, kicsit csepergett csak, egy amcsi sractol kertem töltőt (lehet a tültőm szar?) akinek a csaja meg magyar (de nincs itt ) Kicsi a világ mi? 

Aztan kimentem enni nem tul bevallalosan, most carbonara lett. Ok tudom szar a burger king , de a fele volt árban a menü mint egy tészta itt. Vetem még vizet meg két kis sört, aztan visszajöttem, most meg blogot irok (obviously) és sörözök, allitosag ittminden este van vmi koncert meg party, kivancsi vagyok mi lesz.  

Amugy eléggé meglepődtem, többem olvassátok ezt, tegnap 133 latogató és 369 lapletöltés wtf?  bar az valszeg mulo fellengolás volt, de azert ma is eddig 41en ideneztetek, 128x szoval akkor tenleg erdekel titelekt mi van velem, köszike  :)

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr717311394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JoeYi 2015.03.28. 08:38:47

jó de én pl tök jó fej vagyok és megosztom másokkal is az oldalad :) Szóval %-ot kérek ha végül híres blogger leszel :P

Amúgy ahhoz képest hogy nem csinálsz semmit tényleg jó nagy olvasottságod van :D Ez is mutatja hogy kb mindenki arra vágyik hogy ne csináljon semmit. Most már tudjuk hogy olvasni is szeretünk a semiitevésről :)
süti beállítások módosítása