Laci utazásai

barcikaisrac

majus 31-junius 3

2015. június 04. - barcikaisrac

Szoval utolso nap Holbox-on görbére sikerült megint, volt tengerparti iszogatas meg koncert is.

Igy 31-én megint sikerült masnaposan utazni raadasul esett is, de hat ilyen az elet, kemeny :)

délben atkompoztam chiqulia-ra, aztan busz 3,5 óra cancunba, ami kesett is egy orat, paran taxit fogtunk a buszallomasrol a kikötőbe mert nem akart odafele jönni busz, meg egy komp isla muheresre és mar ott is voltam :) A bejaratnal össze is futottam Daiana-val holboxrol. Aztan kicsit összekaptam magam, ettem egy borzalmas pizzat (de komolyan, sonka helyett parizsit raktak ra) és este meg a parton iszogattunk Dianaval meg egy csapat izraelivel, bar en nem alkoholt, csak kolat, nem kivantam az alkoholt, de azert igy is elvoltam.

Aztan 1-én ismet esett vagy szemerkelt egesz nap,  a holste wifi-je nem igazan működött ugyh wifi-re vadaasztam mindenfel kavezokban, meg shoppingoltam, na nem sok mindent, mert teli a hatizsak de azert 2 üveg tequila befert, meg egy hűtőmagnes. Ja meg egy törölköző ismet, mert ugye elhagytam. Este ismet parton iszogatas volt, most vegyesbb tarsasaggal,

rum és sör, majd vissza a hostelbe, és valami szoba partin talaltam magam, jot dumaltam egy cseh csajszival.

2-an delelőtt még kis strand, összecuccoltam, kajaltam meg valamit. Delbe ki kellett chekkolni ugyh bar koran volt, de bennem is bennem volt a mehetnek mar a és a 2-es komppal atmentem cancunba. Ott Busz-busz, és mar fel4kor a repteren voltam. A 8.15-ös géphez, szoval varnom kellett.

Legalabb nem egyedül, mert meg előző nap isla muheresben összeismerkedtem ket spanyollal akik ugyanazzal a géppel repültek. Szoval beszelgettük, a poggyasz feladas iszonyat hosszu volt, mar sejtettük h nagy geppel megyünk, aztan kalajltam egy jo draga csibeburgert, vettem ket karton cigit (mert europaban dragább, bar azert spanyolorszagban nem sokkal, itt 3,5-4 euro a cigi)

és tényleg nagy gep volt, nemtom a tipust, de egy sorban 10 ülés volt 3-4-3 és csomó sor, meg elől 2 szintes is volt.

Leszedtem egy képet is róla a netről. Kikerestem boeing 747-446 a tipusa. Meg nem ültem ekkora gépen, lehetett csomot maszkalni rajta.

Amugy az ut esemenytelen és tűrhető volt, bar a gep regebbi, szal tablet meg ilyesmi nem volt, de a kaja teljesen ehető volt, meglepő módon, és a labter is elég volt, nem ugy mint a condor-nal. Persze az indulasnal kesett 1 órát, de behozta és 3-án fel2 körül mar madridba voltam. Ott kicsit benaztam mert nem volt mobilnetem, és elszoktam az offline lettől, de kis segitseggel a metron 2 atszallassal és setaval eljutottam a hostelbe. Jo amugy a metro, modern kocsik és 10 vonal van. Meg van tök menő közbringa rendszer, a bringak elektromos rasegitesesek, lehet velük szaguldozni.  Ez egy egesz nagy hostel, szuper tetőterasszal, sok szobaval és sok vendeggel. Lecuccoltam, és kimentem Madridba, kajalni meg maszkalni kicsit. Elsőre tökre tetszik, van hangulata a városnak, a szokasos eltevedő modszeremmel is eljutottam par helyre, kajaltam kentucky-ban, itt a grander-t tower-ne k ihvjak de amugy tök ugyanaz

meg ittam egy sört is, és King Crule-t halgatva csaszkaltam. Fura, és ilyen lapos varosnak gondoltam, de MAdrid tökre dombos, legalabbis az a resze amit bejartam. Na ezert van elektromos rasegites a közbringakon biztos.

Aztan vissza a hostelbe este, és elkezdtem sörözni a tetőteraszon. Votl paeia főzés is, jo illata volt, de én nem voltam éhes. Amugy rizseshus, szal nem nagy durranas sztm.

Na az europai sörök erősebbek, sikerült becsipni csak sörtől is. Amugy 1,5-3 euro között van egy korsó, ami tökre nem vészes. A terasz 11kor zart , meg egy csapat elment kocsmaturazni de én nem, mert gondoltam alszok, meg a földszinti barban dumaltam masokkal, egy érdekes csapattal futottam össze, akik onnan ismerik egymast hogy Lima-ban önkenteskedtek, hazakat épitettek a helyieknek. És ott összejött egy par akiknek most lesz az esküvőjük madridban és összegyült egy csomo önkéntes a vilag minden részéreől az esküvőre. Ugy 1 fele mentem aludni, de 4 körül felebredtem nem tudtam visszaaludni (hülye jetleg, most először érzem) ugyh lementem ujra a barba és meg ittam egy sört meg 5ig beszelgettem. Aztan ismet alvas, fel10kor felkeltem mert reggeli csak 10ig van, és teli hassal tovabb aludtam delig. Megint felső agyat kaptam ugyh lementem a recepciora elcserelni ma, mert kiköltözött a srac alólam és hogyhogynem a recepcios srac magyar volt. U, tök fura volt magyarul beszelni, komolyan nem allt hirtelen ra a nyelvem. PErsze a faradtsag miatt is nehezen ment. Mara sok tervem nincs, különösebb muzeum latogatast nem tervezek, kene egy uj flipflop, és 36 fok van, szal nagyon maszkalni se, bar tegnap se volt melegem igazan, mas ez a meleg mert szarazabb, nem olyan paras a levegő.