Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

április 14 kedd

2015. április 15. - barcikaisrac

Tegnap este még sörözgettem kicsit egy kinai csajszival (mexikovarosban tanit kinait, ős is volt mar bp-n) meg nemetekkel frankfurtból (ahol meg én voltam 2x, igaz csak  a reptéren a tranzitban áttszállni, vicc h németországban már 3x voltam,  de még csak a reptéri tranzitban, münchenben meg frankfurtban, de Rómából is csak a tranzitot lattam eddig), meg olvastam...

Ma nem sok mindent (semmit) csinaltam, a hatam elég csúnya piros (legközelebb kérek vkit h kenje be ahol nem érem el) nem mentem le a partra hogy kiméljem, csak neteztem, néztem holnaptol szallast, elmentem megvenni holnapra a buszjegyet nehogy elfogyjon (csak par megy egy nap, és helyjegyes), kajaltam, medencéztem, szundiztam, visszavittem a bicot, kiolvastam a tűzpróbát (james Dashner), azaz semmittevős nap volt.

Holnap merida-ba megyek, 4 óra buszút, béna mert csak reggel 7 meg du 13.30-kor van busz, én a későbbivel megyek nyilvan. Eddigi legolcsóbb szállásom lesz ott, 2400 Ft/éj. Reggelivel. (amugy a holstelworld-on szoktam foglalni, jo leiras, kepek meg sok review van, szoval nagyon mellé nem lehet lőni). Iylen szinvonal biztos nem lesz mint itt, de jo allitolag a hangulata. Egyelőre 4 éjszakat folgaltam ott és majd meglatom. Az egy nagy város, régi és szép állítólag, meg elég sok minden van ugy 20-30 km-es körzeten belül amit kineztem hogy meg kene neznem, uxmal, cuzamá, celestun, meglatjuk mi lesz belőle. 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr517311342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása