Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

április 16 csütörtök

2015. április 17. - barcikaisrac

Szoval este mar sok minden nem történt, tök jól aludtam amugy a zaj meg a meleg ellenére, tök pangas van itt, 2 orosz moszkvai srac van meg a hostelbe de ők is mintha dolgoznanak itt. Pedig jo fej amugy a tulaj, Raffael (Raffa). Egyebkent az orosz srac azt mondta ő "retired" vagyis nyugdijas. Nincs 30 sztm, eladta a cégét vagy mi, és most mexikoban van a haverjaval vagy 3 hónapja mar, és kb meg ugyanadig maradnak. Amugy nekik se fenekig tejfel, a srac kerdezte a vizumokat, hogy nekem kell e mexikoba (nem) meg angliaba (sem) USA-ba (sem) nekik meg mindenhova, szoval az EU azert jo dolog, nekik jobban szivas. 

De ugy döntöttem h tovabballok inkabb. Innen is meg a varosból is. Valahogy nincs hullamhossz. A programokrol a környéken amit kineztem felig lebeszeltek, felig meg nekem ment el a kedvem. Majd esetleg maskor, máshol. Kiderült uxmal-ba mar nem lehet felmászni, cuzama-ba meg valami balhe van, sztrájk v ilyesmi, celestunban meg most nincsenek flamingók, és elég draga és esetleges oda az eljutas amugyis. Szoval kitalaltam h inkabb tovabb isla holbox-ra. Arrol meg a hostelről is jokat halottam. Sajna ott is a hostel amit foglalni akartam csak 19től volt szabad ágy, innen meg 18-án éjszakai busz megy oda (az egyetlen innen) arra megvettem a jegyet. A hostelbe amit kineztem itt meridaba masodiknak csak holnaptol volt hely meg még egy éjszakat itt töltök és utso napra atköltözok. Ott van egy bazi nagy medende, tetszik, sztm majd ott henyelek egesz nap, meg holnaputan esteig is. 

Amugy ma deleleőtt ezeket szerveztem, vettem buszjegyet, megneztem a masik hostelt nehogy az se tettszen, utana meg csaszkaltam a városba a szokasos eltévedős felfedezős módszeremmel. Az uj papucs kidörzsölte tegnap a labujjam kozét (valamiert cska a jobb labamon) igy a converse-m is latott egy kis vilagot. Ma már jobban tetszett valamivel, meg toltam par sört is csaszkalas közbe...de azert ez egy koszos zsúfolt szűk útcás mexikoi nagyváros szines házakkal továbbra is. En ennyit latok bele, nem többet. Kib... meleg van amugy 39 fok árnyékban, el tudjatok kepzelni. Amugy arnyekban meg kellemes, nincs bajom vele, de napon azert kemeny kicsit.

Par kép:

én és a converse

img_2269.JPG

img_2275.JPG img_2278.JPG 

kifelés haladva voltak azert villak is

img_2279.JPG

meg szélesebb utak

img_2280.JPG

körforgalom, meg rendőrautóimg_2297.JPG

img_2296.JPG

itt amugy a rendőrök siman golyoallo mellényben nyomjak meg geppisztollyal sokszor. 

Kajaltam is rendesen, csirke-krumpli meg fel kilo epret (magyar eper finomabb) 

img_2286.JPG

meg nyilvanos wc-s tükrös szelfi a végére :) Én meg az uj telefontok. :) Sokan mondjak otthonrol hogy a kepeken fogytam, hat nemtom, hizni biztos nem, de az nem is baj. Eleget sz...am h leadjam azt a 16 kilo pluszt. Itt eddig nem volt merleg h megnezzem. Meleg van amugy ezert alig kell kaja igazabol. 

img_2293.JPG

szoval sokat sétáltam, egy mexikoi sraccal dumaltam végre, ő tudott angolul (bar a hungary-ra azt értette éhes vagyok, szoval ajanlott éttermet - itt azt kell mondani ungria-bol jöttem) aztan kicsit vissza a hostelba, este meg még kinezek a varosba valami kocsmat keresek :)

Hat lehet h nem lett a legösszeszedettem beszamoló a naprol, biztos a meleg miatt , hamozzatok ki belőle a lényeget :)

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr697374878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása