Laci utazásai

barcikaisrac

2007 kuba masodik rész csak röviden

2017. március 04. - barcikaisrac

2007 április valahanyadika - Kuba 2ik rész - mar csak röviden  - felraktam ide par kepet leirassal https://www.facebook.com/barcikaisrac/

este bementünk a varosba szetnezni, inni par sört, a kubaiak nagyon baratsagosak, csak kevesen beszelnek angolul. Mi pont talalkoztunk egy sraccal, aki vörös haju volt és feher bőrű amugy, van itt mindenféle rassz amugy az ébenfeketétől a tejfehér bőrűig, meg közte a tejeskávé minden árnyalata. Azert inkabb a latin tipus meg a mulatt dominal. Szoval leszolitott honnan, meg h menjünk vele inni a térre, hoz csajokat meg haverokat, jol le is itattunk egy vagy 8 fős társaságot me mi is berugtunk, voltak csajok is, nagyon kedvesek voltak, csak nem volt közös nyelv de az nem is mindig kell. P jol össze is baratkozott az egyikkel…aztan sok rum utan én a szallason az ajto előtti székben ebredtem reggel a fenykepező meg utkozbe elhagyódott…allitolag ilyen regi amerikai limuzinnal jöttünk haza hat nekem az nincs meg. Kaptam is egy becenevet a host-tól, innentől drunken-nek hivott csak :)

Igy az első par nap képei elszálltak, probaltuk keresni a fenykepezőt de nem lett meg sehol.

Közbe összebaratkoztunk egy masik sraccal is aki egy reklamszatyorral maszkalt allandoan, a neve mar nincs meg, mindegy, ő meselt nekünk sokat meg kisergetett, gyakorolta az angoljat, meg mutatott nekünk olcso helyi peso-s ettermet, megmutatta hogy kell eljutni a közeli tengerparti üdülőfaluba.

Oda atköltöztünk 1 v 2 napra nem volt nagy szam amugy csendes volt de strandoltunk az jo volt, aztan viszza holguin-ba , bar a napi egy biuszt pont lekestük ugyh megint a szatyros srac (hogy hogy nem ott volt epp) segitett ki minket, felrakott egy collectivo-ra . Ami elemeletileg akkor illegalis volt külföldieknek, de minden ok volt.

Holguin-ból atmentünk busszal Trinidad-ba par napra, a busz amugy eleg draga de europai minőségű,klima meg minden, csak CUC-cal lehet fizetni, szoval lokal-oknak megfizethetetlen kb, ők stoppolnak, v collectivo-znak.

Trinidad-ban is par napot voltunk, nagyon jo hangulatű város és talaltunk olcsó szállást , volt egyik este nagy salsa party a téren, remek hangulat volt, talalkoztunk magyarokkal is, kezdtük felfedezni az olcso kajalasi lehetőségeket is , meg van nem messze tőle egy gyönyörű  tengerpart ott strandoltunk.

Trindiad-bol mint kiderült a taxi  ugyanannyira lealkudható mint a 3 buszjegy lenne, ugyh urasan mentünk havannaba taxival vagy 200 km-t. Ott mar az előző szállásadónk szervezett szállást a belvárosba szintén olcsón és okosba 3an egy szobaba. A lanya meg nagyon csini volt amugy .

Havannat is körbejartuk, megneztük a kötelezőket, tovabb tanultuk mit lehet CUP-pal vasarolni, volt ott is strand ahova lementünk fürdeni, meg koktéloztunk barokba, hallgattuk a latin zenet. Itt is nagyon kedves mindenki, kicsit tul közvetlen is, a csajok a strandon ugy ismerkedtek h “veltlenül” odasodorta őket a hullam és “vélatlenül” megfogtak a golyoid a viz allat. Először azt hittük veletlen de velem és B-vel is megtörtént 5 percen belül. Csak ugye nalam nem volt eselyük mivel otthon vart egy friss kapcsolat.

A repülőnkhöz vegül vissza kellett mennünk Holguin-ba , ott volt meg egy kis kavaras, mert előző delbe akartuk megvenni a jegyet a buszra és mar elfogyott az esti jaratra. Szerencsénkre a dlutan 2esre meg volt par hely, ugyh visszarohantunk a szallasra gyors pakolas, taxival ki a buszhoz és fel a buszra. Mivel nem volt időnk, igy a buszra keszültünk fel, egy üveg vizünk volt 3unknak 12 órára, meg egy üveg rum. A viz az első hnórában elfogyott, utana aki szomjas volt az rumozhatott, hat megutaltam a rumot egy eletre.

Igy hajnal 3-4 fele mar holguinba voltunk, de a gep csak du 4 kor indult, probaltunk a buszpalyaudvaron kicsit aludni de az tele volt csotannyal, a parkba meg mindig rank szoltak h nem lehet csövezni vegyünk ki szallast és nem hagytak audni. Szoval eleg elcsigazottan ertünk ki a repterre, ahol meg utoljara megküzdöttünk az ülőhelyért. Nem akart a helyi srac becsekkolni, mindig hatraküldött a sorba h majd majd, lehet segiteni kellett volna kis csuszopenzzel mert lattunk h a hasonlo jegyesek csinaljak de mar nem volt pesonk. Vegül P beszelt a masodpilotaval h nekünk mindenkepp fel kene ferni a gépre mert kollega meg minden és all a rendszer otthon (mar ket hete allt persze) aztan ő intézte és lett jegyünk, örültünk, onnan meg mar minden alakult , frankfurtba a tulfoglalt bp-i jaratra is felfertünk végül.

A csajom kijött értünk a repterre kocsival, és hazafuvarozott mindek, szegenyt sajnltam, elgge durva szagunk 3 nap ut utan

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.