Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

aprilis 25 szombat

2015. április 26. - barcikaisrac

Eleg esemenytelen nap volt, mosodaban voltam, reggeli, partoztam, este meg kartyazas volt ausztralokkal, meg lementünk utana a partra, tabortűz, beszélgetés, ma valahogy pangas votl itt a faluban is, mindenki kibulizta magat pénteken. Én is eleg almos votlam, igy 1 körül elhuztam aludni (hiaba szombat) Itt a kartyazos tarsasag, a tábortűzről nem csinaltam képet.

img_2541.JPG

itt meg egy sokat utazo laptop, Sasha-e, cool, de én azert nem csinalnam az enyemmel. Kicsit aggodok hogy birjak e majd a muszaki cuccaim, mert itt minden tele van homokkal, szegeny telom is. 

img_2538.JPG

Ma 7kor felebredtem és nehezen aludtam vissza utana meg hülyeségeket álmodtam, és olyan nyomottan keltem fel 11kor mintha nem is aludtam volna. A többiek már lementek a partra, de én modntam majd kesőbb csatlakozok, előtte kicsit összeszedem magam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr257400834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása