Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

majus 7-8-9 (csütörtök, péntek-szombat)

2015. május 10. - barcikaisrac

Sok minden nem történt az elmult par napban, csütörtökön meg pénteken is partoztam, csütörtök este reggie koncert volt, de kicsit faradt voltam hozza, a pénteki beach party-t is skippeltem, mert ejfelkor kezdődött. Azert a aprtra lementem este elbucsuzni a csendes óceántól (egy időre)

img_2989.JPG

Láttam megint esküvőt:

img_2984.JPG

A naplemente itt ilyen:

img_2981.JPG

Surfosok, itt amugy a tenger jo hullamzo, ami izgis, viszont több a kavics, és kevesbe atlatszo ami nem olyan jo, valamit valamiert.

img_2963_1.JPG

Pár kép a városról:

img_2948.JPGimg_2949.JPG

img_2957.JPG

img_2972.JPG

Szombaton kicsekkoltam, aztan egy busszal Buceiras-ba, egy szomszed varos, ugy felora alatt ott voltam.

Ezek a "feltavolsagi" buszok:

img_2993.JPG

 

img_2994.JPG

Mivel szar helyen szalltam le setaltam vagy fel orat a buszmegallohoz, és vettem jegyet Guadalahara-ba. Feroankenet jar a busz, szal nem kellett időre menni. Ez ugyanolyan luxi busz volt, csak masik tarsasage, megneztem egy fel godzillat (volt angol, spanyol feliratos verzió) meg vegigvittem angry bird-en vagy 50 palyat a tableten. Szep hegyes videken keltünk at.

img_2996.JPG

 

 Aztan most mar megtalaltam a palyaduvaron a helyi buszt is, és nagyon ügyesen 12 pesobol eljöttem a hostelig. Meg kicsivel több mint egy ora zötykölödes utan:

img_2999.JPG

A hostel jol nez ki, van medence is, belvarosban. Tequila bacpackers hostel a neve. 

img_3001.JPG

Beadtam a mosodaba a cuccaim. Sajnos felső ágy jutott csak megint, de nem estem le eddig :)

Erkezes utan kicsit felfedeztem a varost, kimentem kajalni, meg csaszkaltam, jo hely ez a guadalajara, nagy is amugy, a 2. legnagyobb mexikoban, 1,5 millioan laknak. Először a parti szerkomban mentem ki, és elég alulöltözöttnek ereztem magam, atleta és flipflop itt nem divat, mindenki cipőben, pólóban v ingben, és több hosszunadrag mint rövid. At is öltöztem estére és is, ne lojak ki. Van csomo busz (bar terkep nincs roluk, se normalis honlap) meg van troli, és még metró is - vagy földalatti, ma kiprobalom, 2 vonal van) A jegy a helyi jaratokra 7 peso, tehat 140 ft kölül van, olcsó. Van bubi is, itt mibici-nek hivjak.

img_3003.JPGimg_3004.JPG

Setaltam este valami korzon, tele volt emberekkel, arusokkal, előadásokkal, egy sugarut közepén volt amugy.  Masfel honap utan szoltak h Mexikoban (vagy lehet csak Guadalajara-ban) tilos a köztéri alkoholfogyasztás, és tényleg itt nem lattam sörrel a kezükben embereket. Pár kép:

img_3006.JPG

img_3009.JPG
img_3015.JPG

 

Ma meg reggeli utan az a terv h megnezem a várost. 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr447447766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása