Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

julius 10-12 Bp-Bangkok

2015. július 12. - barcikaisrac

Szoval indul a 2. rész, DK-Ázsia. Mivel teljesen Ázsia szűz vagyok kicsit izgultam ezen, de mindenki jokat mondott. Sok tökölés utan (vizum kell e, meg ilyesmi) végül mult vasarnap vettem meg a repjegyet. Ugy 2 hetet terveztem magyarországon, ebből több mint 3 lett, ami kicsit sok volt, plane ugy h ugye semmi dolgom, a segély elintezesen kivül nem volt. De végül vettem jegyet, Bankok-ba oda-vissza, juli10-re és szeptember 18-as visszaindulassal. Azert Bangkok lett mert az a legolcsobb repcsivel Bp-ről dk-ázsiába, és azert oda-vissza mert igy vagy 50 ezerrel olcsobb volt mint ha csak oda vettem volna, meg majd külön vissza jegyet. Turkish airlines-szal jöttem, meg lett volna opció a Quatar airways (az szerdan lett volna, nem sokkal dragabban) vagy az Emirates, annak viszont bena volt az atszallasi ideje odafelé.

Szoval 10-én pénteken meg a szokasos csütörtöki bucsu iszogatas utan a könyvtarba eleg szarul aludtam, forgolodtam, fel-fel keltem,  aztan meg par dolgot elinteztem, szereztem gyogyszereket, meg esőhzatot a táskámira, egy fel liter unikumot, ilyesmi, ugy delre minden kész is volt, meg utolso telefon a csaladnak, kicsit ejtőztem és 5kor elindultam a repterre. Mar a metron

img_3865.JPGsikerült elhagynom az oram, ahogy vettem fel a hatizsakom vhogy lerantotta a karomról és mire eszrevettem mar nem talaltam meg. Hat annyi baj legyen, ha nagyon hianyozna a karora (egyelore fura nelküle, meg varok hatha megszokom) majd veszek itt vmi hamis casiot. A repcsi este 8.10kor indult, először Istambulba,

img_3871.JPG

ahol votl masfel ora atszallas, és onnan bangkokba. Mar bp-n megismerkedtem egy magyar csajszival Krisztivel, aki szinten Bangkokba repült, csak ő még tovabb sidney-be, azzal dumcsiztam a repteren, meg az atszallasnal legalabb telt az idő. A turkish airways amugy jó, igyekeznek nagyon, azert plane ennyiert tökre odateszik maugkat. Mar a fogalalsnal lehetett vagy 15 fajta kaja közül valasztani:

2015-07-05_18_51_11.jpg

Eleve a lábtér frankó volt, mar a bp-isztambul jaraton is, meg lehetett mar online helyet foglalni a gépen (ingyen), én most okulva a dolgokbol folyosó melletti szeket és kp-en a wc blokk előtti sorba foglaltam helyet, igy frankon elfert a labam és nem kellett felallitgatni senkit ha ki akartam maszkalni. Amugy is volt azert labter, szal nem egy condor. Volt tablet filmekkel, zenekkel, sorozatokkal, meg pokroc, kis neszeszer zoknival papuccsal, fogkefe-fogkremmel alvomaszkkal, takaro, parna. Mar nagyon asitoztam mire hoztak a kajat, ott is igyekeztek, lehetett valasztani is 2 felelből főételt. Az itallap se votl rossz, az alkoholosok is ingyen voltak.

img_3873.JPGimg_3874.JPGimg_3876_1.JPG

Én mondjuk repülőn nem iszok (minek, meg ragyujtani se lehet, de a frissen facsaart narancsle azert kiraly volt). Aztan aludtam ugy 5-6 órát, faradt voltam, reggelit kaptunk, és leszalltunk bangkokba. Kicsit tartottam mi lesz, de igazbol semmi kül. nem volt, talaltam dohanyzot, végre :)

img_3881.JPG

wifit, bejelentkeztem az itthoniaknak, aztan az immigrationnal pecsételtek, kivettem a pggyaszt  valottam thai bat-ot és elindultam. Minden ki van irva angolul, szal nins para. Mar kineztem h van egy airport rail link, az magasvasut, azzal jöttem be a varosba, majd szinten BTS skytrainnel egy atszallassal a szállásra.

img_3890.JPGimg_3892.JPG

Szerencsere van telo, offline is mutatja a helyet. Töltöttem le térképet is, ugyh siman idetalaltam. A szallas eleg menő, silom art hostel, 3 éjszakat foglaltam itt, 3300/ éj, az ilyen középár, van dragab de sokkal olcsobb is. Bar tök kihalt, nem ertem, nincs szezon lehet. Kb 2 emberrel talalkoztam pedig egy nagy hostel. DE van klima, egyedül aludtam a szobaban tegnap este, ami tök jo volt. 

Szal Bangkok. Semm extra, nagyváros, annyi h büdösebb. Ez a mocsárszag kcisit. Meg patkanyt is lattam. A közlekedés egy fokkal kevesbe szabalyos, a zebran is figyelni kell, nem allnak meg neked. Ha lámpa van akkor se biztos. Én a silom road-on lakok, az ilyen üzleti és kicsit buli negyed. Kb du fe5-re értem ide helyi idő szerint, zuhany és pakolaszas meg kis internet utan elindultam csaszkalni. Mar akkor besötétedett, szoval csak a környeken. Van tuktuk:

img_3901.JPG

Van 7 eleven (az iylen kis supermarket, mint a benzinkut boltok) csomo, ott kajaltam rantott csirkecomb, meg rantott husos szendvics, és jégkrém (majd kesőbb a thai kajat is felfedezem, anemmyire a finnyassagom engedi) meg vettem vizet, és mangolet. Sétalgattam kicsit a silom road-on, van közbringa is,

img_3903.JPG

lehet hazasodni földönkivüliekkel (hello USA, melegek az semmi:) és ugyanitt forditas :)

img_3902.JPG

ilyen kirakodos piac kornyeken,

fullsizerender_32.jpg

meg a barok (kupik?) kornyeken is, de semmit nem akartam venni meg beülni se sehová szal csak bameszkodtam. Ugy 9felé hazamentem, mar almos voltam (szerencsere) meg neteztem és chateltem kicsit, és fel11kor lefeküdtem. Par felebredés utan meg 11kor keltem, több mint 12 oras alvas utan, akkor is ugy h jött egy uj szobatars és ő ébresztett :) Az msot nagyon jol esett. Aztan most meg reggeli netezes, majd vmit kajalok meg kinezem ma merre menjek szétnézni. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr677619244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása