Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

majus 12-13 (kedd-szerda) utazós-vásárlós

2015. május 14. - barcikaisrac

 

Tegnap felkeltem, reggeli, repjegyet vettem végre (az Evelpop!-rol lemondtam, kiderült h a külföldi bankkartyakat automatikusan visszadobjak, csak spanyolorszagbol lehet foglalni, miylen hülyeség) és vettem a wamos air-nal juni 2-ére cancunbol madribda repjegyet (232 euroert) remelem ezt most nem fogjak törölni.

Meg megprobaltam kideriteni hogy mostmar tenyleg hogy kell kimenni a repterre busszal, és végül sikerült is, bar eleg nehez volt megtalalni. De 3 busszal 3X7 pesoért eljutottam a repterre, a taxi 300 lett volna. Mentem a kötött pályás express-sel is egy megallot, amit tegnap fenykepeztem. Meg ma is :)

img_3073.JPG

Aztan ott a szokasos nyomaszó órás sor a poggyaszfeladáshoz,

 img_3075.JPG2015-05-12_17_10_43_masolat.jpgmeg a gate-knal, letettem a seggem a repcsin,

2015-05-12_18_16_31_masolat.jpg2015-05-12_21_28_19_masolat.jpg

és még felszállás előtt elaludtam. Megint vivaaerobis-sal mentem, ami kb mint a wizzair, meg viz sincs ingyen a gepen. De ket es negyed orat ki lehet birni. Aztan cancunban mar rutinbol meglett a szállás, érdekes tegnap estem tök kihalt volt, pedig mikor masfel honapja itt jartam minden este parti volt. Ittam par sört meg neteztem kicsit és lefeküdtem. 

Mara meg annyit terveztem h a holbox-on nem vagy csak nehezkesen beszerezhető dolgokat vasaroltam be a walmartba, meg a plazaba. Itt amugy joval melegebb van, sima sétáláskor is elöntött a víz 10-15 perc utan is délben. Vettem pirospaprikat, borsot, szerecsendiót, ilyen szórós parmezánt, pesto szószt, meg tésztát is. Meg is ebedeltem a menzan ha mar ott voltam. Mert amugy elhataroztam h most mar főzni fogok, ha csak az alapokat is, tesztat, meg paprikas krumplit. Vegül is baromira raerek, meg olcsobb is ugy. Eztan persze beakadt egy uj polo is, ami épp jo ram (na jo picit kcisi) de olyan szep szinű és olcsó volt h nem tudtam otthagyni. Tessék, pólós tükrös selfie:

2015-05-13_18_08_04_masolat.jpg

Olyan szep vilagoskék kis szürke cirkas szine van, meg az a sárga benne. kicsit testhez álló de majd ragyurok, ma fekvőztem is meg huzockodtam kicsit este. Meg a plazaba még szereztem  egy új fülhallgatót (headsetet)  is, mert az agybadugósom fele szól csak, az iphone-hoz adott meg nem  "agybadugós" azzal nem lehet futni mert kiesik. Még sétálás közben is. Ez ilyen lapos nem gubancolodos (fasztnem, egyből gubancolodik) lett. De nem volt legalabb vészesen draga, és mükodnek iphone-val a  gombok rajta. Még majd sztm egy karton cigit is veszek, mert az is oclsóbb itt 100-150 ft-tal. 

Na ennyike, semmi izgi nem volt. Holnap megint utazás vissza isla holbox, csak 3 ora buszozás és 20 perc komp, és ujra az itteni eddigi kedvenc helyemen. Meg nem tudom meddig, de ha meg mindig olyan jo lesz a hangulat akkor ezt a két és fél hetet akar ki is húzom ott. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr247457952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása