Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

junius 6-15 málta

2015. július 07. - barcikaisrac

Szoval malta. 6-an este érkeztem,  11 körül szallt le a gép, tömegközlekedés mar nem volt,ilyen reptéri busz 10-ért v taxi 25-ért votl az opció (euro). Szoval busz, csak arra meg varni kellett, vagy egy órát mire összeszedtek annyi embert h megteljen. Nekem különösebben nem volt gond varni, csak a csajoknak igertem ugy fel12-es érkezést. Mamiből lett ugy hn1 végül, bar én voltam az első akit kiraktak (és az egyetlen aki nem hotelbe ment). 

Amugy az a malta sztori, hogy egy baratnőm, Reni kiköltözött aprilisba (majusba?) oda, melózni, pultozik egy barba (ilyen diszkó féle) éjjelente. És masik ket csajjal bérel egy appartmant, én meg bejelentkeztem h mexikibol hazafelé meglatogatom. Spanyolorszagbol nem is volt draga a repjegy, meg maltarol is meg wizzair bp-re még olcsóbban, szallas meg van, maltan nem jartam még szal miért is ne. 

Szoval Reni pont dolgozott aznap éjjel (is) igy Szandi és Kriszti vártak, Buggiba-ba laknak, és a fő téren beszeéltük meg a talit. Ők mar elegge be voltak csiccsentve mire megerkeztem, mert bulizni akartak este (de sajna miattam lemaradtak az utso jaratról a bulis helyre). De azert egy par welcome tequilat ittunk meg a teraszukon meg sört, és dumalgattunk meg par orat. Amugy végül nem is a kanapen aludtam, hanem reni agyaban, mivel ő jobbara ejjel dolgozott, és mire megjött és lefeküdt addigra én felkeltem. Masnap mar delelőtt :) aztan Renivel is megvolt a tequilazas, aztan meg strandra mentünk Krisztivel, Szandi meg melo utan csatlakozott. A golden Bay-ra mentünk, ami az egyike malta kevés homokos strandjainak.

2015-06-09_20_16_04.jpg

ez itt szandi (aki temet) és Kriszti (akit temet)

2015-06-07_19_02_52.jpg

és egy naplemente:

2015-06-07_19_59_26.jpg

Malta-rol amugy általanossagban: pici, ugy 30x10-15 km a nagyobbik sziget. Van meg egy kisebb, gozo, de oda végül nem mentem át. A tömegközlekedés jó é baromi olcso, 6,5 euro egy heti jegy, és kb mindenhova megy busz, igaz lassú néha, de tök modern. Lehet kapni mindent, mexikóhoz képest legalabbis, és angolul beszélnek, meg sok a magyar is. Szoval olyan otthonos volt mar. Még tan lidl is van. (vagy aldi) Hegyes völgyes, és nem nagyon van szép strand. ilyen az atlagos strand:

2015-06-08_15_45_13.jpg

Ja igen, a "rossz" oldalon vezetnek. A kajarol sok mindent nem tudok mondani, a csajok sokszor főztek :)Amugy fullos ellátást kaptam a lányoktól, utolag is köszi :) Amugy szép kis városok vannak, de mind ugyanugy nez ki, homokszinű kő házak, sikátorok, öböl és kikötő. A kikötők amugy tökre tetszettek, cuki kis csónakok vannak és szép szinesek.

2015-06-08_08_04_00.jpg

Egyebkent a viz hideg volt (viszonylag) legalabbis nekem, és esténként mar akar pulcsi is kellett, ami jo atvezetés volt a magyar klimahoz. 

Amugy kirandulgattam, esténként sörözgettünk v förccsöztünk a teraszon, ő itt kriszti, meg a terasz

2015-06-14_20_38_41.jpg

meg mivel Renieknel meg nem volt bekötve a net igy sokat lógtam a buggiba-i  meki-be, ez amugy az egyik elgmenőbb meki, a tengerparton van, és hatalmas terasza van, meg ingyenes wifi :

2015-06-09_13_01_11.jpg2015-06-09_12_01_20.jpg

űMiket láttam: Mikor Reni szabadnapos volt akkor valletta-ba a fővárosba mentünk el, tetszett, amugy olyan horvatország hangulata van, meg san gilian-ba és pembroke-ba

2015-06-08_15_26_56.jpg2015-06-08_16_05_02.jpg2015-06-08_18_46_51.jpg2015-06-11_19_11_34.jpg

meg voltam Marsalska-ban, ami a sziget masik vége (de mint mondtam kb minden város ugyanolyan) még a golden bay-ra lementünk parszor strandolni, általában Krisztivel, mert neki nem volt akkor még melója, és egy nap bicot is bereltem.

2015-06-12_11_20_40.jpg

Ami nem volt akkora ötlet, mert nem is volt olcsó, meg nem igazan vettem figyelembe a domborzati viszonyokat, és sztm a sziget egyik legnagyobb hegyére sikerült feltekernem. Hat volt h toli is kellett. Pedig jo bico votl, azokhoz képest amit mexikoban sikerült bérelni plane. De pont az a rész volt soron, elmentem a kikötőbe ahonnan gozo-ra indulnak a kompok, meg megnéztem a másik homokos strandot is ami van máltának.

2015-06-12_13_15_31.jpg2015-06-12_15_11_54.jpg2015-06-12_15_29_19.jpg

Votlam még Mdina-ban is egyik nap, ami a helyi vallási főnök székhelye, és ilyen vár szerű.

2015-06-13_17_39_37.jpg

2015-06-13_17_57_26.jpg

De amugy kicsit uncsi egy idő utan, főleg h minden régi város az egyforma homokszinű épületekkel van tele. Igy uy döntöttem h Gozo-t a masik szigetet most ki is hagyom. Utolso nap már csak strandoltam inkabb. Maltrol az lett a benyomás h élni egész jó, de turistaskodni ugy 3-4 napra van látnivaló.  

15-én reggel meg ki a reptérre, Reni kikisért:

2015-06-15_07_25_10.jpg

Wizairrel jöttem, vicces h a poggyásom dárgábban jött haza mint én (8 és 12 ezer forint)

2015-06-15_09_07_46.jpg

Amugy a maltai reptér menő, a poggyasz feleadás meg biztonsági ellenőrzés megvotl ugy 6 perc alatt, a tranzitban meg hasitó wifi és dohanyzo terasz is volt. Szoval eddigi legkellemesebb reptéri élményem a máltai. A gépen is kevesen voltak, volt egy egész sorom végighenteregni rajta, és itthon meg ez a kép várt :)

2015-06-15_11_49_03.jpg

És még hazafelé gyorsan Olivérrel ittunk is egy welcome uncsit, mar nagyon hianyzott:)

2015-06-15_12_54_59.jpg

De ez mar megint egy masik történet. A magyarországon töltött 3 hértől sztm nem fogok most külön beszamolni, voltam otthon, meg fishing-en, összefutottam sok ismerőssel, elinteztem a segélyt, ilyenek.

A következő poszt ázsiáról fog szólni, péntek este indulok bangkok-ba. Izgis lesz :)

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr327607080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása