Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

puerto rico febr 25-marc 4

2017. március 04. - barcikaisrac

Es h miylen volt puerto rico - ez az egy hét ?

img_9388.JPG

hat nekem kb semmilyen és ez joreszt az en hibam is. Ugye azert jöttem ide eleve mert nagyon olcsó volt, és innen mar csak kis köpés a kontinens - mondjuk kicsi de draga köpés :) 

sorry h ez nem lesz egy informativ puerto rico bejegyzés, nem jött teljesen at a vibe igy nem csalingaztam körbe a szigetet . 

img_9400_1.jpg

Előtte azert utana neztem h mit tud ez a sziget, és nekem sok mindent nem, és azt is körülményesen és/vagy az én költségvetésemhez képest dragan. Az en költségvetésemhez minden kicsit draga amugy itt. Kezjük ott h annyi a szallas mint a napi budget ha nem több bar erre szamitottam. A tömegközlekedés elég esetleges, tarsulni jobb és kocsit berelni ha akarsz valahova menni. És pont olyanokat nem talaltam (annyira lehet nem is kerestem?) akikkell egsybevagott volna a terv v meg lett volna a hullamhossz. Lehet itt amugy mit csinalni, van dzsungel (USA egyetlen dzsungele vizesessel meg fürdéssel de ugye nekem tervek szerint eleg dzsungel lesz olcsobban igy azt passzoltam, meg van itt ket erdekes sziget de kocsi nelkül 1 nap oda egy nap vissza ugyh azt is passzoltam, az en kb 3 min napot maradok mindenhol utazasi stilusomba nem fert mar bele, majd legközelebb. 

Amugy nem nyavajgok  jol erzem itt magam csak a dragasag kicsit elveszi a kedvet. Tiszta amerika amugy, karib de steril. San Juan -t körbeneztem, az óváros cuki, de europai szemmel azert nem annyira “old” aztan strandoltunk is, ez a resz mondjuk ocean part ugyh hullamok vannak, nem az a csendes, max egy ket öbölbe lehet ugy chillezni a vizbe. Kite surf-nek, surf-nek jobb. A karib oldal  bizti nyugisabb. Ezert kicsit sajnalom h van itt ket sziget ami nagyon szep de kihagytam őket. (amellett mert draga is) első 3 nap old san juan-ba volt szallasom, egesz jo hostel meg a szigeten a legolcsobb sztm, csak az old town fel napot ér, és utana buszozhatsz a strandra ami az itteni tömegközlekedéssel (felorankent kb jar ha jar )  macera. Amugy egesz jo arcok voltak ott , beszelgettünk estenkent, sörözés volt, azert a nagyon fiatalokkal erzem h neha nehezen veszem fel a hullamhosszt, mikor ezek a drinking game-k vannak. En inkabb sörözünk beszelgetünk tipus vagyok. De azert maganyos nem voltam, monduk a hostel mar rajöttem h arra jó h a többi külföldivel bandazz ami tök érdekes de a helyiekkel nem igazan tudsz igy ismerkedni, ami a lenyeg lenne. Azert jot bandaztunk egy alban sraccal, finn csajjal stb.

img_9360_1.jpg

 Mivel ott nem volt tovabb hely 3 nap utan kerestem egy masik hostelt, (gondolkodtam couch surfing-en is , de annyira nem voltak szimpi host-ok, vagy aki volt ezer eve nem hostolt) szal ez a hostel nem sokkal dragabb, de 10-15 p seta a part. Kb mar lattam h itt is csak chill-ezni fogok a repülőig, meg közbe leegtem csunyan, a bal karom, ugyh azt is kimelni kell ugyh ink csak eldötnöttem innen olcson meguszom a szigetet és feltöltödök a kubai kalandokra.  Itt legalabb a fele amerkiai volt, masik fele kanadai v északeuropa, és leginakbb fiatalabbak, na a nagyon fiatal csajokkal nehez hangot talaltni neha, bar lehet h ez mar az en param h apjuk lehetnek…

Szal itt is estenkent sörözes, talalkoztam equador-iakkal akikkel meg soha, argentin csajszival egy masik alban sraccal, stb volt sok jo beszelgetesem - ezeket elvezem a legjobban, kaptam tippeket kubara - innen sokan oda mennek v onnan jottek -

img_9377_1.jpg

amugy az arak - itt minden netto-ban van kiirva és az adó ugy 10 % még rajön, mint amerika - egy kis kör a boltba ugy 1 dollar, a cigi 7-8 a kaja a boltba is eleg draga, én azon elegge sporotam vettem virslit kenyerrel és azt ettem szerencsére szeretem, votlam mcdonalds-ba (5től van egy menü) de amugy mashol nem kajaltam.  A local food amugy ahogy neztem ua mint mexkibó v kuba, ugyh majd kiprobalom ott .  A helyi tömegközlekedés ha jár 75 cent de kb ha szorsz vmi aprot az is jo, visszaadni nem tudnak. 

A távolsági van publicos ami egesz olcso- de neztem mar a palyaudvarra eljutni is egy óra v masfel, és nincs is rendes menetrend cserebe olcsó, de a legjobb a kocsiberles többen, mar napi 30-40 usd-tol lehet, és 4fele szetdobva siman megeri. 

Sokan jöttek a dominikai köztarsasagból és sok jot meseltek róla sajnalom most h az kimarad de majd lehet lesz ra meg mod. 

Amugy rengeteg itt a nagy fenekű lány, az az aranytalanul zsirfaru ha igy jobban megvan. A többi szigeten is az a tipus van, keves a szép lány amugy, az amerikaiak is kövérek, érdekes modon a fiuk nem csak a lanyok. Az utazas amugy ahogy neztem a fiukrol leviszi a felesleget a csajokat meg hizlalja. 

Szal ez az utso napom itt , este 7kor kimegyek a repterre, mert kesőbb nincs busz, és majd hajnal 3kor megy a gep floridaba, ahol atszallok a kiubai gepre. Meg floridaba kell inteznem vizumot, allitolag 50 usd és a gate-nal meg lehet venni remelem ugy is lesz. 

Kubaba nem hiszem h lesz internet ingyen bizti nem ugyh majd mexikobol jelentkezem 22 utan. 

tovabbi puerto rico kepek facebook-on

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr8412311929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása