Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

csütörtök

2015. március 27. - barcikaisrac

Nem sok minden történt azóta, csak döglés - nem lesz hosszu elmesélni

Szoval  szerda este még Thomassal, a német sráccal beszelettünk a sörökről -  ő otthon sört főz hobbiból egébként mérnök és szélerőművekkel foglalkozik - , meg h ki merre megy tovább, ő Tulumba, onnan meg a cenotakhoz meg nemzeti parkba, hivott h menjünk együtt de en addigra mar foglaltam szallast isle mujeres-en. Nem lett volna amugy rossz együtt utazni mert jo fej, meg jo dolgokat tervezett megnézni.  Meg  lengyel  és angol csajokkal dumalgattam aztan ejfel körül kerültem ágyba.  

Ma + csak lustultam egész nap, nem is erőltettem semmit, du 3ig neteztem, chateltem, sorozatoztam, megneztem egy castle-t, shameless-t, hart of dixie-t, fel 12 monkeyst, otthon is szoktak ilyen döglős napok lenni, jó is az. Aztan azért elmentem mobilnetet intézni, meg penzt kivenni ATM-ből - kicsit macerás volt mindkettő - miutan a masodik telcel-ben se beszelt senki angolul, inkabb elpantomimeztem mi bajom, de végül lett net (- 30 napra 1 gb 300 pesoert, -az ugy 5800 ft) és persze az ATM-mel is benaztam egy sort de összejött a pénzfelvétel is.Vissza a hostelbe tovább lustulni és netezni, csak ott az angol csajszik (ők holnap kubaba mennek) meg egy skot srac (ő guatemala felé indul tök izgi mindenki megy vmi jo helyre) kerdeztek merre a part, benaztak h milyen busz meg hogy kell igy el gueide-oltam őket, gondoltam csobbanok egyet az lesz jo nekem is. Elég csunyacska partot talaltunk, sekély és hinaros is volt, a tegnapi jobb volt sokkal, de azert kellemes volt fürdeni. Itt vagyunk 4en:

2015-03-26_18_19_03.jpg

Az alacsonyabibk csaj amugy kicsit fura volt (kattant na), és ő az első akinek a felét se értettem miről beszél ha nem koncentráltam de nem volt kedv ugyh inkabb oda se figyeltem. Nagyon hülye szoviccei voltak sztm. Cserébe ő se értette az én beszédem :D Nyilvan a nem anyanyelvi angolok beszédét értem meg jobban, de az amerikaiak is szépen beszélnek vagy csak  sok amerikai sorozatot nézek. Egyebkent nalam kb mindenki jobban beszél eddig, kicsit ciki de majd gyakorlom. 

Holnap továbbállok innen, biztos mozgalmasabb nap lesz, főleg mert villámlást meg esőt mond az időjárásjelentés deltől még előtte jo lenne érnem komppal a szigetre. Izgulok h el ne ázzak. 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr37308588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása