Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

a kanari szigetek

2016. július 10. - barcikaisrac

A Kanári szigetek

Santa cruz-ban masnap kineztem egy kompot estere a masik szigetre Las Palmas-ba, aztan meg a cuccom a szallason hagytam és kicsit körbejartam Santa Cruzt- tengerpart, kikötő, bolhapiac, zene haza ilyesmi, egy kaja a mekiben. Amugy olyan gyarmati szigeti , kicsit elmaradottabb helyre szamitottam de nem, ez a par sziget itt afrika mellett tiszta spanyolorszag,  20-30 emeletes felhőkarcolól, villamos, autópálya, mediamarkt, plazak, meg ikea is van.  Egyebkent itt sincsenek nyitva vasarnap a boltok.

img_7185.JPG 

Aztanfelvillamosoztam La laguna-ba aminek van egy óvárosi része amit azt mondta a recepciós érdemes megnezni. Volt valami iskolas nyit nap is érdekes volt, ittam egy sört egy teraszon, vissza mentem a cuccomert és lementem a kikötőbe. A hajóútra beszereztem par sört, a komp sztm eddigi legnagoybb volt a min ütem, úgy 2 óra volt az út Las palmasba.

2016-07-10_00_01_12.jpg

Vegigsetatam a kikötőn és aparton a hostelig, a Big Fish-ben foglaltam szallast. Majus itt holtszezon egyebkent, legalabbis eszakon alig vannak turistak, a hostelben is csak önkéntesek voltak kb. Megin egyedül voltam egy szobaban. Masnap meg felfedeztem a partot, nem volt annyira strandidő egyébként, ha sütött a nap ok volt de sokszor volt felhős. Érdekes amugy a sziget klimaja, kb 50 km az atmérője de északon teljesen mas az idő mint délen. Északon kb 2-3 fokkal van hűvösebb, de ami lényeges heti 3 nap legalabb felhős és esik is az eső sokszor. Pont ezert amugy szép zöld is minden, Na délen ilyen nincs ott mindig süt a nap, viszont cserebe minden kopár. A part vegen volt egy plaza ott kajaltam meg kicsit shoppingoltam is  (2 polot). Ja amugy itt vannak regi pesti spanok is, hozzajuk (is) jöttem latogatóba. Du  össze is futottam Beaval, meg Benjivel is ittunk 1-2 sört, este meg meg Hajni és Dávid is megjelent delről, mert Davidnak itt volt munkaja a hostelben. Ami amugy szinten magyar kezben van, a tulaj srac is megjelent, meg meg 2 szinten magyar akik hajot jöttek szerelni.  Meglepően sok itt a magyar :) Hirtelen nem is tudtam hova rakni hogy magyarul kell beszelni külföldön :)

img_7800.JPG

Este igy sörözgettünk, masnap meg hajnival bcóztunk egyet las palmasban, elmentünk a regi varosreszbe meg vegig a tengerparton, meg neztük a vitprlasukat a sracoknak. UGy volt h felmegyek Beahoz este de végül maradtam mert mar untam a rossz időt és hajniek mentek masnapvissza  délre, és beigertek nekem h ott mindig süt a nap. Ugyhogy masnap velük mentem le busszal Puerto Rico-ba ahol most parkolnak a Katamaranjukkal a kikötőben. Odefelé még strandultunk egyet, megint volt egy remek teriszonyos elmenyem, egy ilyen  (lezart) csigalepcsőn kellett volna lekommandózni a partra de hat befostam ujra. Este meg kihajoztunk megnezni a naplementét, tesztat ettünk és első hajón alvásom is megvolt. Igaz csak kikötőben. Kellemesen ringat amugy remekül aludtam. Bar a katamarán nem is billeg annyira mint az egytestű hajók. Amugy tök jó lehet hajón lakni, bar ha kikötőben áll nem olcsóbb mint akar egy lakas, nekem  a ki meg bemenés a hajóra volt macerás a mólóról, nem volt rampa, meg kellett tanulnom ki meg beugrani. Eső pár alkalom utan mar akar segitesg nelkül is ment a dolog.

img_7801.JPG 

Masnap Hajni dolgozott (buvar oktató) David otthon molyolt, én  egyedül csamborogtam kicsit a deli parton, voltam Argunienin ben ami itt a turista kp, van ott egy “sivatag” is ami egy szé hoszú homokos felsziget, meg nudistra strand é vilagitó torony, aztan atmentem moganba, ott csobbatam, majd 6-7 felé a hajohoz vissza. Eleg hülye buszrendszer van de valahogy mindig az jött egyből  ahova epp szeretem volna. 

Amugy Tenerife-n tok jol működik a google maps tömegközlekedés útvonaltervező, ehhez kepest Gran canarian semmi, csak las palmasban. 

2016-05-19_12_16_25.jpg

2016-05-19_12_34_13.jpg

Este atjött meg ket haver (egyik magyar persze) sörözgettünk. Masnap David visszament delelőtt eszakra, én meg ahogy hajni vegzett a melóval du, aztan meg betertünk Las palmasban vmi kiskocsmaba, aztan meg a hostelba. Estere David vegzett a melóval és felmentünk Beahoz kocsival. Neki  a hegyekben van hostelja, és masnap tartott nyilt napot és megigertük h segitunk a keszülődésben. Meg beültünk a helyi kocsmaba. amugy a hostel tenyleg a vilag vegen van de nagyon szep helyen, egy 50 fős falu végén kb. Iszonyu szerpentines ut vezet fel. Persze fostam megint, plane h senki nem volt mar szomjas, a sofőr se. 

Delelőtt kicsit takaritottunk, eleg fos idő volt szmeerkélt neha, de nagyon szép aamugy az a környék, mindenkinek ajanlom, Camino art hostel, tiszta chill, csak szinten nem holtidőben kell jönni. Aztan lementünk a partra, csak köveket dobalni meg bameszkodni, kutyat setaltani, nem fürdős idő volt meg bevasaroltunk estere, sört meg eztazt pörkölthöz valót. 

2016-05-21_10_24_02_ma_solat.jpg

2016-05-21_12_11_12_ma_solat.jpg

2016-05-21_14_19_55_ma_solat.jpg2016-05-21_17_34_34-1_ma_solat.jpg

Este meg nagy magyar buli kerekedett, volt vagy 20-30 ember és abbol kb 3-4 nem magyar, vol koncert, beszelgetesek. Itt amug ymindenki eletművesz kicsit, szal senkinek nincs 9-5ig melója, de hat mi masert jonnenek ide az emberek. Azt otthon is lehet.

2016-05-21_22_29_01_ma_solat.jpg

Kesőn kerültünk agyba, par ora alvas utan meg fel4 v fel5ös indulassal Bea vitt le minket a repterre (volna) … ha nem kapott volna defektet mar az első 30 meteren (mert rahajtott egy padkara)… vegül a potkereket megtalaltuk de kerekkulcs es emelő sehol, ugyh felkeltette Bea a belga sracot Peter-t akinek szinten volt kocsija (vagyis berelt amit Hajniek bereltek és tőlük meg ő, kis opel, de mindegy) 5 perc alatt öszzekpata magat , max respekt és végül ő fuvarozott le minket a repterre, 1 óra fele szerpentineken. Kerdezte is útközben hogy hogy allunk idővel én meg csak nyugtattam h időbe vagyunk nem kell kapkodni - de vegül elertünk a repterre sikeresen legalabb nem kellett sokat varni…aztan meg mar csak az 5 órás repcsiút Bp-re (remek ez a nem hatradönthető háttámla) és busz meg metró és masnap meg munkai….kicsit sűrű volt ez a ket het , meg kb + ket het volt kiheverni és visszaallni a munkaritmusba

köv utazás ugy nez ki majd augusztusban...

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr598877644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása