Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

szombat

2015. március 29. - barcikaisrac

Szoval tegnap este nem sok minden történt, elfáradtam és fél11kor már elaludtam. Ilyen se volt még. Pedig 11kor kezdődik a beach party, de nem birtam kivarni se. Egyebkent kurva jo ez a hostel, de azert van ami benabb, pl van bar, ezért itt kell megvenni a piat , nem lehet behozni, meg a  fedett teraszon nem lehet cigizni. Neg a managerek a se buliznak, szoval nem olyan csalaidas na. Jo szarul aludtam, minden hülyeséget álmodtam, meg többször felébredtem, fajt a torkom meg faztam. De legalabb koran keltem itt is jar reggeli, azert ne svedasztalt kepzeljetek el, egy főttojás, banán, tea v kávé és 4 piritos jar annyi az adag (meg ahhoz van dzsem és vaj) .

Utana szokasos reggeli ejtőzés, megneztem az izombie és a 12 monkey-s köv. részét, feltöltöttem a telót,

2015-03-28_11_17_31.jpg

majd kimentem a partra meg boklaszni, elég felhős vold de fürödtem egyet (most sztm valami svéd death metalos csapat nezett a cucomra) Elkezdtem körbesétálni a szigetet, ez az északi parton készült, az a legszebb part

2015-03-28_12_40_34.jpg

aztan kajaltam, pizzat, de szar volt és dárga, most mar tenyleg beprobalkozom az utcai kajakkal, olcsobbak...

és béreltem egy bicot, hogy körbetekerjem a szigetet, ez a bico

2015-03-28_15_14_36.jpg

nem volt draga, de hogy ezek mennyire elhanyagoljak a bringakat...mikor én pepét bevittem h nezzek at majdnem ketteharaptak a fejem h hogy hanyagoltam el ennyire, pedig ehhez képest szinte megkimelt volt. A lánc tiszta rozsda, a valto nincs szinkronizalva, az első fék nem volt beallitva amugy volt rajta egy tarcsafek tácsa is mutatoba, de v fek is??? )gondolom először tárcsás lehetett) Na de azert birta a gyűrődést, körbevitt a szigeten, megneztem hova kene holnap mennem, meg hova nem érdemes. Ami kiderült a teknőc rezervátumot holnap megnézem (csak 30 peso 2 sör ), 

Ami nagyon szép volt és nagyon dréga az a korall rezervátum de nagyon drága is 2015-03-28_15_05_02.jpg 1200 pesoert (20 eft felett) engednek be snorkelezni, na csak lesz mashol olcsobban... elnéztem a sziget végére, ott valami kiallitas volt meg maja rom, kivülről megnéztem, még azt a 30 pesos belépőt  se erte meg. Lesz máshol normális.

Itt a sziget vegen szelfiztem egy leguan szoborral:

2015-03-28_15_20_52.jpg

aztan igyekeztem vissza mert 5re vissza kellett vinni a bicot. 

Utana csobbantam meg egyet, mar kisütött a nap is közbe, kanadaiak vigyaztak addig a  cuccomra, meg vettem par Balazs alltal tanacsolt sört 

2015-03-28_16_55_20.jpg

és gondoltam megnezem a naplementét...közbe felfedeztem  pálmákat amik a folyamatos szél miatt tök jól görbülnek

2015-03-28_17_18_57.jpg

És lattam egy tengerparti esküvőt ami kiderült h leszbikus is ráadásul. Tök jó feelingje volt, itt egy fotó:

2015-03-28_17_48_09.jpg

A csajok nem voltak szépek, de azert megható volt. Utana kimentem egy mólóra, ott pelikanok halasztak, sose lattam meg előbe (meg is lepődtem azt hittem afrikaban él) ime egy fotó:

2015-03-28_18_47_43.jpg

És végül tényleg megnéztem a naplementét is

2015-03-28_19_10_50.jpg

Szoval sok mindenkivel nem beszeltem ma (azert volt  tesommal facetime, meg par barattal chat) de sok mindenfele jartam és sok mindent lattam ma, ugyhogy tök jó kis nap volt, nem unatkoztam egyaltalan.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr67314482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása