Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

április 2 csütörtök

2015. április 03. - barcikaisrac

Szóval tegnap este összefutottam Tündével meg tónival, mászkáltunk egy jó nagyot, ők ajándékokat vásároltak,

2015-04-01_21_38_38.jpg

meg utana beültünk pár helyre sörözni. Nekem a végére nagyon jó kedvem lett, csörgőztem is

2015-04-01_22_19_17.jpg

meg ittunk ipát 

2015-04-02_00_11_19.jpg

Elég sokárta értem haza, 2 kölül, és be is csicsentettem. 

Ma meg későn keltem, le is maradtam a reggeliről, és csak lustálkodtam egész nap. Csak mosodaban voltam a cuccaimért, meg a wlamartba pénzt felvenni és enni, rendes ebédet, valami tejszinses sonkás tésztát meg csirkeszárnyakat. Amugy csak filmeztem, bár abba is bele-bele aludtam. Egy hart od dixie-t, egy 12 monkeyt meg a tarzan animacios filemt neztem meg 8azt csak félig) Amugy az nagyon jó, érdemes letölteni, valami jó minőségben, szépen van megrajzolva. Kellemes semmittevős nap volt, szeretem az ilyet. 

Este azért  elmentem futni, nem nagyon ment, nagy volt a forgalom, keskenyek a járdák, elfutotam a sportpályáig, ott meg a rekontan fel votl ázva mert locsoltak a füves focipályát középen, szóval 3,5 km utan hagytam a francba és hazasétáltam. 

És kb ennyi történt, nem tudom este csinalok e még valamit, de kétlem...

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr707334892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása