Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

juni 4-6 Madrid

2015. július 07. - barcikaisrac

Szoval Madrid - igy egy honap csuszassal megporbalom összefoglalni mit csinaltam ott. Hát jobbára császkáltam, egyedül, vagy egyik nap volt egy ingyenes gyalogtúra, rendes idegenvezetővel. Úgy egyébként elég könnyű bejárni a város nevezetességeit, mind kb egy kupacban van, és nem messze volt a hosteltől, mert az is kb a belvárosban volt. Madridrol amugy az az altalanos vélekedés h nem egy nagy szám, de nekem átjött a hangulata, hasonlít nagyon barcelonaehoz. Bar Barcelonában több a nevezetesség és  látnivaló, marmint az épületek menőbbek, Gaudi, meg ugye ott a tenger, de amugy általánosan a hangulata a 2 városnak nekem hasonlónak tűnt.

2015-06-04_15_44_47.jpg2015-06-04_15_40_09.jpg2015-06-04_15_50_41.jpgKülön tetszett h dimbes-dombos mert sikra számitottam. Meg tenyleg minden este mindenki partyzik. Csomó park van, az is tetszett, van egy tök nagy park csónakázó tóval, az tetszett

2015-06-04_15_56_13.jpg2015-06-04_15_58_48.jpg2015-06-04_16_04_34.jpg vannak ilyen "felhőkarcokók"

2015-06-04_16_50_12.jpg

meg megnéztem a főteret,

2015-06-05_11_44_53.jpg

 királyi palotát (mégegyszer, mert mar első anp is arra tévedtem)

2015-06-05_12_54_23.jpg

, meg régi hires épületeket. Amik nem olyan szépek, pláne a kiralyi palota környékén, mert ott nem lehetett (kivülről) szebbet építeni mint a palota. Mert kivegeztek (az itt elég szokás volt, meg az inkvizició is a középkorban). Amugy Bp-re is hasonlít, csak itt vannak magasabb épületek. Amugy meg itt egy tök jó leiras, a bikaviadaon és a prada-n kivül a többi nekem is megvolt: http://varosban.blog.hu/2015/06/29/madrid_europa_egyik_titkos_legjobb_varosa

Amugy a metró kifejezetten jó és nem is drága. Bár inkabb setalgattam, mert azt szeretek, de azert metroztam is, egy átszálló jegy 1,5 euró volt. 

Kaja: Hat a hires spanyol sonka mar megvolt mexikóban is, viszont örültem h végre van kentucky, ott minden nap toltam egy grander szerű cuccot :) Estenkent meg sörözés, itt pl nemet - holland - USA - angol - pakisztani tarsasaggal.

2015-06-05_23_06_56.jpg

meg le is voltam kicsit topisodva mar, a puerto vallarta-ban beszerzett rövidnacim megviselte a mexikói só és nap igy vallalhatatlanra fakult, igy beszereztem ket új rövidnacit. Meg egy papucsot is. Ime az uj szerzemények (- a táska)

2015-06-06_18_21_23.jpg

ez a kép már a reptéren készült, este mentem máltára, a Vueling-gel, ami egy spanyol fapados, hat jo nagy katyvasz is volt a poggyaszfeladasnal, kimentem jo koran, persze a legnagyobb sor volt a mienk, de egy pult volt az összes jaratnak, szal amig a bukaresti, majd a barcelonai gepre mindenkit be nem csekkoltak addig a maltaival nem is foglalkoztak. UGyh kb 40 percel felszallas előtt tudtam feladni a poggyaszt. Amugy a repülőut semmi extra nem volt. ugy este fél 12-re érkeztem maltara, és az meg majd a köv sztori lesz...

2015-06-06_18_02_45.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr937602800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása