Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

április 5 vasárnap

2015. április 06. - barcikaisrac

Szoval tegnap még sétálam a parton egyet, megneztem egy másik strandot de annyira zsufolt volt hogy nem volt kedvem fürdeni se. godnolom itt is hétvége van, tele volt mexikoiakkal meg persze külföldiekkel is. Aztan vissza a hostelbe, kicsit kényeztettem a pocim, ananászlé meg csokik.

img_1989_masolat.jpg

Egyébként meg semmi, megnéztem a sirok között (a walk among the tombstones) c filmet, liam neesen, egy lawrence bolck feldolgozás amugy, egynek jó volt.

Ma nagyon nem akaródzott felkelni se meg semmit se csinalni, de tényleg, rossz hatással van rám ez a hely, mindegy folgaltam szallast Tulumba és holnap utan tovabballok (holnapra nem volt mar szallas amit kineztem) Igy ma csak pénzt felvenni voltam, meg a walmart-ba, na mar masodszor bambulok ohgy kell zsömlét venni, ott a pékáruknal nincs zacsko kirakva, addig vartam mig kilestem a módszert, tálcát kell szerezni meg fogót, arra kell összegyűjteni mit akarsz és a végén beárazzák és bezacskózzák neked. 

img_1991_masolat.jpg

Egyebkent itt meg divik az hogy a boltban mindent bepakolnak szatyrokba, nagyobb boltokban általában külön ember van erre. 

Amugymeg azt gondoltam valami sonkat kene enni ha husvét van, hát az a pár szendvics többe votl mint két ebéd, jo azert a serrano az serrano. Meg maradt is holnapra.

img_1992_masolat.jpg

Sima sonkat nem talaltam ami jol nezett volna ki vagy ne 200+ grammos kiszerelés lett volna, azert lett serrano. Még a főtt tojás is kimaradt de hat ez van, igy is finom volt. Egyébként itt minden nagy adag, kaja meg üdítő meg ilyesmi, kivéve a sört. Az 0,355. Na jó van néha 0,455 is, meg van literes. Azert a literes meg mar nem áll kézre én meg üvegből ivós vagyok. 

Ebéd után ellálmosodtam, kis szundi utan kimentem a partra, kicsit felhős volt, de a víz nagyon kellemes, szupert fürödtem. Végre megtalaltam a táskámban az uszoszemüvegem, de a strandon kivettem a tokjabol és kiderült hogy a gumija szetöregedett, haromfelé szakadt mar a kezemben. Pedig speedo (volt) de ilyen gumit nem tudom külön lehet e vagy érdemes e venni, plane itt ugyh sztm kuka. Hajni biztat, de buvar maszkot egyenlőre nem veszek, még előtte kiprobalom ujra miylen, mert mar beprobalkoztam még egyiptomba és nagyon nehez volt megszokni h az orromon nem fujok ki levegőt. Jobb volt sima uszoszemüveg pipaval. 

Szoval felmerült par kerdes Tomitól:

Abszolut szubjektiven milyenek a helyiek eddig: Hat sokat nem tudtam beszelni, par helyi arccal csak, mivel senki nem beszel angolul. A fiatalok se. A számokat se. Akik itt a hostelt csinaljak azok mondjuk igen, itt muszaj, meg meg talan 2 - 3 emberrel talalkoztam boltban. Szoval nekem kene tudnom spanyolul, mert pantomimezes van csak. Amugy igy altalansossagban külsőre alacsonyabbak, ilyen "rézbőrűek" és szerintem nem szépek, jellemzően sokan tulsulyosak. Kevés a csinos lány meg fiu is . Lehet erre  a részre jellemző ez csak. Még az amerikak között is kevesebb a kövér pedig itt rengeteg van belőlük. Az öltözködés meg ugyanaz mint itthon (nyáron) sportcipő, papucs, rövidnaci, póló, mennek a sportmarkak kb ugyanaz a divat, sztm ez igy nemzetközi mar. Azt latom hogy az amcsi nagy dög terepjarok nagyon menők. Amugy nincs nagy különbség sztm kulturaban az itteni meg a magyar között meg az usa között se, mikor kerdezik hogy mondjak egzotikus dolgokat mo-rol nem igazan tudok, mint barmely varos olyan BP vagy sopfok nyaron, max nalunk vannak evszakok. Biztos kisebb meg kevesbe nemzetközi helyeken kijönne a kül, de nagy kultursokk nincs, de nekem nem tűnt fel eddig csak a kukak meg a zebrak hianya. A zebrak helyett fekvőrendőrök vannak, de figyelnek a gyalogosokra.

A külföldieknek altalaban Laszlo-kent mutatkozok be, a Laci nem megy nekik, nem is erőltetem, ha a laszlo se (pedig vna olyanbol USA-ban is - pl a félelem és reszketés dr Laszlo ) megy akkor Leslie marad, arra is hallgatok. Amugy se jegyzik meg, én se az övék. :) Amugy kevesebb a szép lány a külföldiek között is, aranyaiban a magyar csajok a legszebbek, meg a lengyelek. Akikkel talalkoztam azok mar ngayjabol  hallottak magyarorszagról, többen jartak is ott, a sziget meg mindenkinek megvan, meg a szimpla és a gellért hegy volt még ismerős. LAttam ma egy sziget polos csavot is itt. Sokan vannak itt spring break-en, meg 2 hetre, de van aki 6 hetig is utazgat, a sprong break-esek egy helyen és minden este buliznak, a többiek  altalaban par napot vannak egy helyen és inkabb jobban turistaskodnak. Amugy mindenki közvetlen, siman lehülhetsz barkihez dumcsizni. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr917342782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása