Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

aprilis 22 szerda

2015. április 23. - barcikaisrac

Kedd este elég görbére sikeredett, köszönhetően annak v tequilaztam is, még egy Dante nevű sráccal lementünk a partra éjjel megnézni  a vilagito planktonokat, olyasmit kepzeljetek el h setaltok a vizben, "rugdossatok" a vizet, és a labatok fenylő csóvát húz. Elég érdekes. Sajna erről kép nincs. Aztan kiderült h a srac meleg, és persze be is probalkozott (nem ertem, miert vonzom őket?) de megbeszeltük h bocsi, én nem. Aztan visszamentünk a hostel barba, és egy masik csapattal kezdem dumalni, az ilyen vegyes volt, brazilok nemetek angolok, aztan a bar bezart igy szerezteünk meg piat és ujra lementünk a partra. Hat a visszaut mar kicsit prolblemas volt :) De azert reggel az agyamban ebredtem. img_2461.JPG

img_2466.JPG

Tegnap meg hat nehez volt a kelés, 11ig aludtam, meg delutani is, közben inteztem szallast itt meg +3 napra (egyelőre), meg leköltöztem egy alsó ágyra. Vicces dolgok vannak itt a szigeten, van 2 bank automata, és ha szerencsed van akkor penz is van benne, nem üresek. Amugy keső delutanig csak filmeztem, aztan lementem a partra kicsit csobbanni, majd vissza zuhany, és este ujbol srörözés (de most csak szolidan) egy Szasa nevű nemet sraccal, egy ausztral csajjal Fibi-vek, vmi angol csajjal, meg kanadaiakkal, meg aztan jengaztunk ilyen orias jengat, egy mexikoi csajjal meg sraccal, meg egy francia csajjal, Dori-val (Dorienn) vagy 1 körül feküdtem le végül. Tegnap elment delutanra az internet (az egesz szigeten :) szoval mindenki szocializalodott, muszaj volt beszelgetni igy h nincs net :)

img_2470.JPG

 Amugy ma egy honapja indultam el budapestről. Egyenlőre honvagy nincs. Elköltöttem egy honap alatt 340 eFt-ot, szoval a napi 10 eFt-os limitet (500 peso) kicsit tulléptem. Majd visszabb fogom magam. Elhasznaltam 2 papucsot, ugy nez ki elhagytam egy törölközőt (hogy azt hogy???) de ma veszek, mert kell külön egy a partra meg egy masik a mi nem homokoas. Meg az uszoszemüvegem (vagy csak nem talalom).

De tök jol erzem magam, egyedül utazni sokkal érdekesebb mint mondjuk a paroddal (mondjuk nekem nem is volt iylen opció), ki kell szakadnod a komfortzonabol és beszelgetni ismeretlenekkel (mivel ismerő nincs) csomo jofej emberrel dumaltam mar a vilag minden reszeről, meg csomó utazós sztorit és tippet hallottam. Tök jó hallgatni a többiek sztoriját, plane ilyen olcso hostelekben vannak érdekes emberek. Honapok óta utaznak meg ilyesmi...

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr757392558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása