Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

juli 12-15 bangkok - koh phangan

2015. július 15. - barcikaisrac

Szoval bangkok, semmi extra, 12-én sokat maszkaltam, későn keltem, ugyh mar du volt mikor lementem a folyópartra (én a "pesti oldalon szalltam meg) de épp nem ment hajo igy setaltam, át a china-town-on és el az old-town-ba ahol a nevezetességek vannak. A china town is érdekes volt, leginkabb h utan arulnak mindent, az utoalkatérsztől a hifi erősítőig, konkret utcak vannak ahol csak fényképezőgépet, vagy hangfalat-erősítőt, vagy bontott autoalkatrészeket árulnak.

2015-07-12_14_38_38.jpg2015-07-12_16_04_45.jpg2015-07-12_16_36_04.jpg2015-07-12_15_52_10.jpg

Az old town meg ugye tele van hires templomokkal, én a wat pho-ban voltam, ami olyan buddha buddha hátán cucc, egy nagy 40 m-es fekvő, meg csomó kisebb.

2015-07-12_17_02_26.jpg2015-07-12_17_24_00.jpg

Aztan meg megnéztem valami hires kaput meg a "ginat swing" et - nem annyira nagy amugy,

2015-07-12_18_18_53.jpg

meg a demokrácia melékművét,

2015-07-12_18_31_57.jpg

meg a koashan road-ot, ami egy nagy bár és piac, tömve turistakkal.

2015-07-12_19_28_29.jpg

Aztan kineztem a mekibe google maps-en egy buszt haza, és este emg philippel egy nemet sraccal sörözgettem, meg megkinaltam unikummal is. Amugy ő meg kenyaban dolgozik, és 3 hetre jött dk ázsiába, de kb több dolgot tervez megnezni mint ami nekem 2 hónapba is sűrűn férne bele. Vagy 14x fog repülni 3 het alatt és 4 országba összesen. Ami mar igen sűrű program. Amugy kajalni meg kb 7elevenben ettem aznap is meg masnap is, vannak remek melegszendvicseik. 

MAsnap Pihilppel együtt most felhajoztunk az old town-ba hajoval (amugy a közlekedés olcsó, egy hajojegy 40 baht volt,

2015-07-13_10_35_34.jpg2015-07-13_10_44_18.jpg

a busz 8-13 baht (1 baht ugy 9 ft durvan) megneztünk egy masik buddha templomot, a grand pallace-t, hat az is csak sok-sok arany buddha meg egy pici jade-bol. ide mar 500 baht volt a beugro, hat nem erte meg. A hatterben Phillip. 

2015-07-13_11_21_53.jpg

 

2015-07-13_11_35_30.jpg

A koryneken meg több utcan keresztül arany buddha szobrokat arulo boltok vannak. Szal buddha szobrokbol aszm elég volt (egy életre) aztan meg elkalauzoltam a giant swing-hez philip-et is, felmentünk egy szinten buddhas kilatoba a golden mount-ba, tök szép votl a kilatas, és csak 20 baht volt,

2015-07-13_13_42_02.jpg2015-07-13_13_47_17.jpg

meg meg ittunk 2 sört a kaoshan rod-on, aztan én haza és elkezdtem szervezni a masnapot. Épp idoben :) Amugy jo sokat tököltem, mert annyi valasztas van, hogy nehz dönteni, meg hova olcsó a jegy és hol van jo hostelbe hely, először krabi-ra gondoltam és esetleg onnan tovabb aztan koh tao- koh phangan- koh semiu szigeteket neztem ki amit szinte ajanlottak. Meg egesz könnyü eljutni. Ami uyg nezett ki hogy foglaltam egy repjegyet surat thani-ba 12.40-re, ami a szigettel szembe a szárazföldön egy város. Az 1600 baht volt ,ugy 13 eft. Masnapra. Nem draga :) mondjuk kb  oras út, de legalabb 15 kiloig benne van a feladott poggyász, az enyem meg 11 kilo csak. Onnan azt irtak van transzfer meg komp, meg foglaltam szallast koh phangan-on egy ilyen party holstelbe. 99 bat-ért/éj.aha az 800-900 ft körül van. Annyi egy nagy (630  milis) sör is a hostel bárjában, szal egy sör ára egy éjszaka. Amugy a sör drága itt, a fél literes 50 körül van boltban is. Aztan meg vetem ki pénzt, direkt kerestem citi-s automatat, mert a többi meg 150-bat-ot pluszba levon, hat ez meg olyan menő volt, h felkinalta mikor beraktam a magyar kartyam akarom eg magyarul folytatni. Itt meg örültem is neki, aztan vicceskedett , hogy elirta egy 0-val a forint összeget amit kiszamolt hogy kiveszek, az mar nem volt vicces. DE amugy jol vont le, mert a végén az egyenleget is elirta egy 0-val, hirtelen 12 milliós egyenlegem lett a gép szerint. De aztan meg tovabb bszzantott este a bank, emrt kaptam egy sms-t hogy a kartyahasznalatom korlátozzák, az én érdekemben. És hivjam fel őket. Hat nekem nem volt édrekem, ideges is lettem. De végül ahogy utananeztem csak a hivas opció, chat v elmail kevés nekeik, ogyh 2 perc alatt eltelefonaltam egy ezrest a citiphone-n hogy visszaallitsam.  Meg estere az volt a terv h elmegyünk ping-pong show-t nezni Philippel (fizeti nekem is, mert egyedül nincs kedve), de végül ő elfaradt ugyh csak sörötztünk vele meg egy portugal sraccal. Aki meg svajcban él.

Masnap koran fél9kor keltem, szarul aludtam kicsit  izgultam az ut miattt főleg h a reptérről hogy jutok el a kikötőbe (100 km kb) meg a szigetre. Gyorsan összecuccoltam, aztan taxi, igen luxus, de 300 baht volt, szal nem sok, és vagy 20 km-t vitt ennyiert, aa busz meg 2 óra lett volna, ez meg ugy 40 p. Jo koran kiertem a repterre, feladtam a cuccom, becsekkoltam neteztem,

2015-07-14_11_22_32.jpg

vicces dolgokat lehet kapni amugy it, hello kittis ujratölthető elem:

2015-07-13_16_48_49.jpg

nokair-ral mentem egyebkent, vicces csőröket festenek a gépek orrara,  

nokair.jpg

a repcsiut esemenytelen volt, leszalltunk, kb 2kor, kijött a poggyaszom, jol jön az esővédő huzat a hátizsákra, szép sárga, egyből megismerem melyik az enyém. Aztan kerestem transzfert, nem volt nehez, ott alltak tablaval, én a gyorsabb katamaránra vettem, az volt 700 baht, busz+hajó együtt. Egyből indult is a busz, még egy (csúnya kövér) thai lannyal dumaltam a buszon, meg kicsit a hajon is de azon mar aludtam inkabb.

2015-07-14_18_11_01.jpg

Amugy szar idő volt, párás és szemerkelt, meg fujt a szél, a hajo is kicsit himbalodzott mert hullamzott. Aztan ugy 6ra értünk a szigetre, még vilagosba ugy 20 perc seta volt a hostel. Itt legalabb vannak emberek, nem ugy mint az elsőbe, minden este party, meg drinking game-k.

2015-07-14_19_45_50.jpg

2015-07-15_19_05_33.jpgAmugy tul hangos a zene a barban, alig leht dumalni ugyh nem nagyon socializalodtam, inkabb csak kicsit bambultam és neteztem, aztan lefeküdtem. Sajna felső ágy megint, de tök jol aludtam rajta, ugyh megbocsajtom. Mondta a srac tegnap h upgrade-lhetem matol masik szobaba ahol van legkondi is, de maradok, eleg a ventillator, igy legealabb nem fatzok meg. Az előző hostelbe durva legkondi volt, és nem is lehetett állitgatni, nayikg betakarodzva aludtam. Ma meg jo kesőn fel11kor keltem megint, aztan neteztem meg sorozatoztam ugy 2ig, megneztem egy deffiance.-t, suits-t, strains-t, wayward pines-t (az amugy jo, aki gondolja kezdjen bele). Aztan lesetlatam a partra itt szembe, itt ilyen beach place-k vannak medencevel, meg barral és bungalokkal, de nem kell venni semmit. Ha veszel egy sört v vmit akkor medencezhetsz is. Amugy menők a bungallok is, közvetlenül a parton, függőágyas terasszal és azok se dragak, sztm 4-500 / éj. (9-cel kell szorozni a feldekenyebbek kedveert ujra)  Borus volt, de szép, egy homokpadon dölgöttem, mig a dagaly el nem mosott 8a partnak feküdtem ) aztan meg egy függágyban.

2015-07-15_16_31_34.jpg2015-07-15_17_31_00.jpg

Meg olvasgattam kicsit. Aztan az éhség bekergetett a partról, muszaj volt zuhanyozni, mert itt az apró szemű homok nem jön le sima leporolassal. Aztan elindultam kajaert, de nem talaltam olcsó és szimi helyet ugyh megint a 7eleven volt a nyerő. Pedig abc-be is beneztem, hm, a csirke, meg rak hal polip kagylo  mellett még  békat is lehet venni a hutöpultbol (2 kép bal alul, azok békák) 2015-07-15_10_53_10.jpg

 

2015-07-15_19_51_45.jpgPEdig a kikötőig sétáltam el. PErsze utana kiderült h onnan 3 percre van a kaja piac amit kerestem, csomó jó és tök olcsó cuccal. 10-50 bat-ért lehet enni ilyen kisütött dolgokat. Saslik szerű pálcikara felszurt rakot halat, csirket meg minden mast és tényeg guszta kirakott cuccok voltak.Számomra is fogyaszthatónak tűntek ami nagy szó. A rizs hozzá meg 5 baht. szal ugy 40 ft. 

2015-07-15_20_44_28.jpg2015-07-15_20_45_42.jpg2015-07-15_20_44_44.jpgSzoval holnap az lesz a terv h ott kajalok (ugyis unom a szendvicseket) és robogot berlek, ami szinten vicc ár, 100 baht / nap, nincs egy ezres. Kicsit felek tőle mert nem probaltam meg robogozni, meg rosszo ldalon közlekednek de itt tényleg mindenki azzal jar, a turistak is, kettesével, akar harmaasaval, sisak nélkül, szoval nem lehet egy ördöglakat, megy az majd nekem. Meg azert ahoz nagy a sziget h gyalog elmenjek minden jo strandra, meg helyre, pedig van itt csomó. Robival viszont körbejarhatom siman. CSak el ne tanyaljak, abbol mar eleg volt idenre.A taxi a masik opció, ami ilyen pickupok hatulja ket locaval, meg egy ponyvaval a tetejen.  Amuyg az idő ilyen borus-napos felvaltva, du nehany szem esővel. Ugy nezem ez az esős évszak ilyen, ez lesz egész héten. 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr107630642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása