Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

aprilis 23. csütörtök

2015. április 24. - barcikaisrac

Tegnap nem sok minden történt, filmeztem, elmentem törölközőt venni, de a bolt zarva volt, ugyh bereltem a recepcióm, majd a köv helyen beszerzek egyet. Voltam a parton hasat süttetni, abban nagyon elfaradtam ugyh az esti futas megint kimaradt, helyette aludtam egy kicsit, majd ujra sörözés lett az este vége, a hostelbe, meg a tengerparton, meg kis ejszakai fürdőzés, planktonrugdosással, én 1 körül mentem haza aludni. Ma meg a szokasos reggeli lustalkodas, aztan elkezdtem szervezni a tovabbiakat, szállás utazás - mert ugy lattam megy felfele a repjegy ara :( Szoval ugy lesz tovabb, hogy jövő keddig itt maradok mar, akkor reggel 7kor komp-majd busz Cancunba, ugy 11re érek oda, onnan 3kor repülő guadalajara-ba (30 lett végül az ara), ami egy jo nagy varos. Mivel csak 6 fele fogok odaérni,ott alszok egy napot (ber allitolag többet is megér, majd meglatom, visszamegyek max) és masnap meg puerto vallarta és a csendes ocean part. Ott 4 napot foglaltam egyelőre egy hostelbe.  Most meg kinezek ujra a partra, lehet mosodaba, meg eszek valamit (sztm pizzat) és gondolom mivel a péntek itt is péntek parti lesz este a bárba. Végül itt egy kep tegnap estéről a partról amin nem látszik semmi, mert ejjel keszült a parton, de elmondom h Sasha a nemet srac van rajta (aki amugy mardidban és és videojatek fejlesztő) meg egy sved afroamerikai csaj (afrosvéd?) szoval néger na, meg egy nemet csaj és srac. img_2482.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr107396696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása