Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

bali - augusztus 1-10 (kb)

2015. szeptember 05. - barcikaisrac

Szoval ahol elvesztettem a fonalat kb augustus elején, azt most megprobalom összefoglalni, sztm 2 posztban, ime az első, ami bali-ról szól. Hat valahogy bali "vibe" -ja nem annyira jött be vagy nekem nem volt meg a megfelelő "mood" plane Kuta-hoz, ugyh ezt a reszt annyira nem elveztem. (Bezzeg Vietnam ahol most járok, na az perfekt :)) Eleve amugy Bali-n a tengerpart nem annyira a heverészésről inkabb a hullamokról szól, meg Kuta ahol a legtöbb hostel van, tele van ausztral túristákkal, igy tul turistás. 2015-08-03_18_07_43.jpgAzért a naplemente szép. A hostelek többsége meg elég "döglött"hangulatú  hiaba van főszezon. Az első pár nap az akklimatizálódásról szólt, meg voltam massziroztatni, az piszok olcsó itt, meg jó is, vagy 1400 ft-ot fizettem egy órás masszazsért. Viszont az alkohol nagy banatomra drága volt ugy 500 egy kis üveg és 7-800 egy nagy (6,5 decis) sör gondolom a vallás miatt vagy fene tudja miért (spoier- vietnamban 130 ft-ért mar van sör kocsmaban, az átlag meg 160-220) , és a kaja se annyira nagy szám mint thaiföldön. Nincs annyi utcai árus, az éttermek meg változók. Szal a helyi kajaert nem voltam oda, inkabb az europaira mentem ra, a pizzat nem lehet elrontani :) Kuta-ban maugy 2 eleg franko hostelben szalltam meg, ilyen függönyök is voltak a kis fülkékhez, meg jo reggeli, az egyikben medence is. Az arak ugy 3000-3500 / éjszaka volt.

2015-08-03_13_54_08.jpg

Van amugy olcsobb, 1700-ert is akar. zoval kuta csak részeg ausztral turistak, szörfösök és hatalmas "lengyel"piac, aki szeret vásárolni annak jó. Egy póló mondjuk nekem is befigyelt egy dzep batikolt hamis nike. Egy hetig voltam (lefoglaltam előre, de inkabb hagyni kellett volna veszni...) Ja igen a forgalom elég őrült, rossz oldalon, és rengeteg robogó meg kocsi van. Robogó lehet bérelni de én attól még mindig paráztam akkor. Meg akar lehet emberrel együtt is, egy napra és elvisz ahova akarod. Az sem tól draga és nagoyn authentikus. Persze bukósisak csak elvétve meg nem szamit hanyan ültök rajta. De ez egész dk ázsiaban ilyen. Én egy (mikro)buszos kirandulasra mentem el, olcsóbban kijött és az is nagyon szép és iznigs volt, bar a 3. templom mar nem annyira, ja itt szoknyt kell viselni a templomban vicces

 

2015-08-05_10_31_08.jpgde a természet gyönyörű, a dzsingel, meg van egy nagy tó és vulkan, persze a rizsteraszok is menők.2015-08-05_17_18_39.jpg2015-08-05_11_15_40.jpg2015-08-05_12_15_11.jpg2015-08-05_14_34_31.jpgKuta utan ubud-ba mentem ami a sziget vallasi fővárosa, ott voltam 2 v 3 napot, szép hely amugy, setaltam a dzsungelbe, van ilyen majom erdő is sok kismajommal az is érdekes volt. 

2015-08-07_12_59_12.jpg2015-08-07_13_19_49.jpgMeg vettem ott egy új rövidnacit meg egy nagyon vagány nirvanas polot is. Utószülinpara vagy csak úgy :) Ubudból meg aztan Gili szigetekre mentem, busz+hajo-val. A gili szigetek 3 kis sziget nagyon közle lombokhoz, ami bali utan a következő sziket keletre. Ami amugy jobban tetszett mint bali. De ez mar a köv. bejegyzés témája lesz. 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr367758188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása