Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

aprilis 26 vasarnap

2015. április 27. - barcikaisrac

Reggel eleg koran felebredtem és nehezen aludtam vissza, meg hülyeségeket álmodtam utana, aztan reggeli, és kat-harom oracskat csak ebredeztem a teraszon meg interneteztem és sorozatoztam. Egy csapat mar delelőtt kiment a a partra, beach game -day -ezni, 1 körül csatlakoztam hozzájuk én is, Emma, Daniel , Stan, Adi, fürödtünk, eltemettük Stan-t a homokba vicces volt csinaltunk neki melleket meg smile face-t, ő azt monda nagyon megnyugtató érzés volt a homok alatt feküdni

img_2542.JPG

img_2547.JPG

jatszottunk one in the middle -t (aszem cica-zasnak hivjuk itthon) a vizben, aztan kesőbb kajaltunk valamit

img_2548.JPG

vettünk sört és folytattuk a partozást, egyre többen lettünk, csatlakozott Joshua, Sasha, meg meg csomoan (mar sok haver van itt igy egy het utan, meg mindig ujak is) Volt dirinking olimpics - hat magyarorszag nem szerepelt tul jol, utolso lettem, olyat jatszottunk h mindenki kiissza a sörét a parton, megkerüli 10x az üveget, probal egyenesen befutni a vizbe, elfut-uszik a bent allo sracig, ott tesz egy kört körülötte és visszafut a partra és iszik tequilat. Nemetorszag nyert amugy.

Aztan a beach bar-nal megneztük a naplementet, (Emma és Rachel) 

img_2577.JPG

Emma és Sasha, 

img_2573.JPG

felszedtünk meg ket litvan lanyt, elmentünk tacot és burritot vacsizni,

img_2589.JPG

img_2592.JPG

megneztük a hostel barban a jam sessiont (ők a litvan lanyok, Elvira a barna, a szöke nevere nem emlekszem sajna) 

img_2598.JPG

és kimentünk a partra meg sörökkel tabortüzezni meg a vilagito planktonokkal uszni.

img_2596.JPG

img_2607.JPG

Különösen szep volt most mert nem volt hold. jo kesőn, 3 felé mentem haza, bar a többiek meg maradtak 4ig.  Szuper nap volt rengeteget nevettünk. Ma nyugisabb nap lesz sztm,  össze is kell pakolnom, holnap koran kelek, a reggel 7es komphoz ki kell mennem, aztan cancun, és repülővel Gualadahara.  Nehez szivvel hagyom itt ezt a szigetet, de hat menni kell, var a csendes ocean meg uj kalandok. Aztan lehet visszajövök még ha ugy alakul...

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr667403604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása