Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

majus 10-11 (vasárnap-hétfő)

2015. május 12. - barcikaisrac

A tegnapi és mai nap is varosnezessel telt kb. Tegnap delelőtt elmentem futni, a szokasos szenvedős, nehezen megy az 5 km is mostansag. Közbe lattam egy bicajos felvonulsat, legalabbis olyasmi votl, le is volt zarva a vallarta avenue. Azert annyira sokan nem voltak mint a critical mass-en. És nem egy boly volt hanem inkabb folyamatosan jöttek. 

img_3021.JPG

Meg előző nap konstataltam hogy szegény popeye-s pénztárcám cipzára végleg feladta a küzdelmet. Ő volt az utazós pénztárcám, midig jött velem külföldre, miota beszereztem vagy 8-10 éve valahol bulgariaban vagy görögországban, mar nem emlékszem. Sok mindenhol jartunk együtt, megszerettem, meg is sirattam, rest in peace.

img_3043.JPG

 

UGyh elindultam venni ujat, egy plazaba, vagyis kettőbe, a közelebbi bena volt nem volt semmi bolt ami nekem kellett volna, de ha mar ott voltam az apple store-ban megnyomogattam az uj macbook-ot.

img_3026.JPG

Hat hű meg ha, marmint durvan jol nez ki, egy műtárgy, az en imadott macbook air 11-em mellette mint a szegeny rokon, pedig az is gyönyörű, a legszebb laptop egészen addig amig mellé nem rakjak az uj macbook mellé. De azert nem kéne, sok kompromisszum, gyengus, meg egy csatlakozó összesen, és hát nem is vilagit az alma :)

Szoval tovabb a masik palzaba, kicsit átláthatatlan volt először (na most se tulsagosan az) a tömegközlekedés, nincs térkép a neten se a buszokrol, nem hogy google utvonaltervező, vagy futár (pedig akkora város mint Bp ez is) szoval gyalogoltam, jo sokat, ami futas utan a vegen mar nem esett annyira jol. A masik plaza jo nagy volt, alig birtam bejarni, vegül csak megtalaltam a popeye  utodot egy sima fekete-szürke quiksilver gyöngyvaszon tarcaban. Aztan kajaltam és hazafele mar busszal, a piros linea1 hazavitt, izgultam pedig kicsit. Kicsit pihiztem és este besétáltam az óváros részbe. Az ilyen óvárosos, templomk, szinhazak, régi épületek, varoshaz, szep nagy terek, szökőkutak, mint barcelona, vagy a szabadság tér környéke.

img_3038.JPGimg_3036.JPGimg_3034.JPG

Szepen meg van csinalva, de erdekes, hogy valtakoznak a lepukkant üres és a szép házak sokszor. Meg sok a modern meg ilyen par 10 éves van a régiek között.  Hazafelé kiprobaltam a metrót, ami inkabb egy felig föld alatt futó villamos, nem olyan mely mint a mienk. De azert van. Két vonal van, kék meg zöld. Az egyik eszak-deli, a masik meg pont onnan indul ahol lakom keletre. Szoval sok hasznat nem veszem. De kiprobalni jo volt. 

img_3040.JPGimg_3041.JPG

Este söröztem, meg filmeztem és youtube-ztam, valaki felrakott egy cseh tamas videot facebookra, na rakattantam kicsit, honvagyam is lett. Most nincs nagyon élet a hostelben, pedig jo hely, bar lehet kicsit draga. Nem draga amugy de van olcsobb. 

Ma meg megneztem a game of thrones s5e5-öt, durva ez az évad, meg neteztem, probaltam megint intezni a repjegyet de az a hülye evelop! nem akarja, hogy megvegyem, egyszerűen nem működik a bankkartyas fizetés a honlapjukon. Telefonaltam is haza, felhivtam tesomat porbalja ő is meg, hatha, de neki se sikerült. Paypal-lal szinten nem tudtam. Irtam nekik mi a tököm van mar, egy hete szar a rendszerük. De Fak it, pedig olcso jegyeik vannak, de muszaj leszek masikkal menni, ha nem tudom megodani, csak a b opcio madridba  az a wamos air, ami a multkor törölte a jaratot, a c meg amsterdam, ahol meg szinten nem voltam, de most madrid jobban izgat. Ezt a kettő europai varost lehet kifogni 80 körüli áron bizonos napokon par legitarsasagnal cancunbol (100 alatt) , meg Glasgow, de oda plane nem. Amugy ha jo a wifi, a facetime tök jol működik, meg a messenger voice call is, utana Olival is dumcsiztam. Most beszeltem 4-edszer magyarul miota itt vagyok, azaz az elmult 7 hétben. Azert még ment siman :) De keves itt a magyar, nem lehet csak ugy belejuk futni, jo annyira nem is törekszem.

Aztan delutan megint elindultam setalni.  Tetszik amugy a város, plane a kulturaltabb reszei, vannak bicikli utak, meg sok bicajos, meg fixisek is, lattam par szep bicajt. Itt szebbek a helyiek is, jobban adnak is magukra. Mindenfele szubkultura is van, rockerek, punkok, darkok, deszkasok, break-esek, ahogy egy nagyvaroshoz illik. Azt mondjuk nem ertem h 30 fokba miert kell atmeneti kabatot (ilyen kevesbe vastag de belelt) venni, vagy csizmat (beleltet) ok este lemegy 20on parra, de napközbe lattam ezeket. Meg az inget ertem, de papucsba se ngyon van senki. Lattam valami busz metró villamost hibridet, olyan zart buszsav az ut közepén, hogy nem mehet be a kocsi, meg a megallo is erdekes, ha beall a busz kinyilik az megálló üvegkalitkajanak  ajtaja pont ott ahol a busz nyitja ki az ajtot.

img_3054.JPGimg_3047.JPG

Voltam egy parkba, meg meg több regi épületet , muzeumot, ezt azt lattam, meg egy 3 emeletes plazat ahol semmi mast nem arultak csak ekszereket.

Nem mentem be sehova, a mueumok nem igazan izgatnak, meg nem is nagyon figyeltem melyik micsoda, az eltevedős varosnező technikat alkalmaztam. 

Aztan vissza a hostelbe mert mar elegge elfaradt (fájt is kicsit) a labam az elmult ket nap gyaloglasatol, sztm tegnap volt 5 km futas meg 10-15 gyaloglas, meg ma is egy 10-25 körül. Filmet neztem, meg rendeltem pizzat, most meg fel9 van, sztm mar semmit se csinalok.

Holnap este 6.20kor (igen most jöttem a 6.20-assal mondhatnam majd cancun-ban ha talalkoznek magyarokkal, de nem fogok :) megy a repcsim cancunba, aztan 2 nap cancun, utana vissza isla holbox egyelőre 5 napot foglaltam, de sztm kihuzom ott 1-2 hétig is, akar a repcsiig is amivel visszamegyek europaba. Vagy ki tudja, de mikor ott voltam ugy tunt barmeddig el tudok ott lenni. Meg nem biztos mert nincs jegy még meg, de majus vege, v juni eleje amikor jövök vissza Europaba, amelyik napra lesz olcso jegy, és ki is tudom fizetni.

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr677451706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása