Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

majus 14-15

2015. május 16. - barcikaisrac

Szerdan vasalras utan csak a hostelbe chill-eztem, william gibson-t olvasok, sajna ez az utolsó könyve ami megvan magyarul és lassan vége. Lehet letöltöm majd angolul a többit és beprobalkozok azzal is. Meg meg dumalgattam ilyen amerikai kanadai meg nemetekkel. 

img_3093.JPG

Reggel reggeli (ebbben a hostelben kapsz alapanyagokat és megcsinalod magadnak az a modi) aztan fel12 felé elindultam a buszpalyaudvarra. A chiquila-i buszhoz nincs pontos menetrend, amit talaltam hogy vagy fel1 vagy hn1kor megy egy. Na vegülis 12.50kor ment, de legalabb ez nem 1st class bus volt, igy 130 peso volt csak. Igy is volt klima meg jo nagy hely, dönthető ülés, épp csak kaja, klotyo meg tablet nem. Aztan 4 felé odaéertem, komp, a kompon lattunk delfineket uszni. Fenykepezni sajnos nem sikerült addigra elmentek. A hostelbe cukik voltak, welcome home-val üdvözöltek :) Sajna csak fenti agy jutott tegnap, de ma mar megürült egy ugyh at is költöztem. Meg ismerős is akadt par 3 héttel ezelőttről, Stan meg egy indiai csajszi, meg persze Gloria a recepcios lany. Delutan vége én is főztem, na nem tul extrat, spagettit, pestos-paradicsomos szósszal, emg parmezánnal. 10 perc alatt kész volt és tök finom is lett.

img_3100.JPG

Be kell majd osztanom a pestot, mert itt nem lehet kapni. Ma amugy paprikas krumplit akarok csinalni. Este sörözés volt, meg kis tequila is, meg elmentünk a tancos klubba is (ami egy terasz amugy) hajnal fel3ig mulattunk, jo kis buli volt.

img_3102.JPG

Na ma a kelés eleg nehezen ment, csinaltam tükörtojast piritott bagettel, egesz jol sikerült,

img_3103.JPG

aztan visszaaludtam 2ig. Delutan meg lementem a partra, hat meg mindig maga a paradicsom ez a hely, életem eddigi legszebbje, tul tökéletes mar. Sajat kis öblöm volt, a viz mar tul langyos is volt, és gyönyörű vilagoszöl, pálmák meg minden. Szoval szuper, el tudom kepzelni hogy itt huzom ki juni 2ig a repcsiig.

img_3104.JPG

Ja ugy nez ki megint elhagytam a törcsimet, ket hetig volt meg, sztm ott madadt guadalajara-ban, kiraktam szaradni és ott hagytam. Na mindegy itt kaptam egy ujat. Van mégegy de kettő kell, mert a part-os mindig tele lesz homokkal. 

Közbe elment a net, de elkészüt a paprikas krumpli.

img_3110.JPGimg_3126.JPG

Aztan micsoda egybeesés, jött egy magyar lány mire kész lett, Barbara és meg is vendégeltem egy kis hazai ízzel, megdicsérte, finom lett nagyon szerinte is. És hozott magyar cigit :) Meglepően nehezen áll rá a magyar beszédre a nyelvem, röhej :) Most beszelek harmadszor az elmult 7 hétben magyarul. Mondjuk egy spanyol sraccal van, ugyhogy most is valtogatjuk az angollal.  A dohanyzas karos az egészségre :) 

img_3127.JPG

Bucsuzoul egy selfie az új pólómban:

img_3109_1.JPG

Ugye milyen  szép a szine :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr547463074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása