Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

vasárnap

2015. március 30. - barcikaisrac

Na jövő héttől agyalhatok új címeken, a hét napjait kilőttem...

Szóval tegnap este a bicajozás naplemente nézés után megint nem birtam kivárni az esti bulit, fél10kor beestem az ágyba...és baromi jót aludtam végre, vagy 9 órát, meg regggeli után még egy órát szundikáltam. Aztán megint beparáztam h nem tölt a telóm, de most kiderült h csak a konnektor volt a ludas, az volt lekapcsolva. A külső akksim viszont ugy nez ki bekrepált, de az nem nagy kár, volt vagy 3 eft. Azért fájó, kell vennem másikat valahol  mert az iphone mar nem bir ki egy napot ha piszkálom is. Szóval a szokásos net, chat, és a Forever s01.e18 megtekintése után megint bicot bereltem és elmentem a teknősfarmot megnézni.

Megegy foto a hostelről ez a beach rész, itt szokott lenni a party 11től, ma megpróbálok fennmaradni és meglesni milyen. Vannak nyugagyak is, abbnan jo chill-ezni azt mar probaltam. 

2015-03-29_12_55_46.jpg

 Szoval a teknősfarm az egy ilyen tenkős szaporító és tengerbe visszaengedő természetvédelmi létesítmény, nem volt drága a belépő, de nem is adott sokat, volt vagy 10 medence midnenféle teknőssel tele, meg vagy 10 akvárium mindenféle tengeri állatokkal. Mondjuk az ilyen puhapöcsöknek mint én akik nem buvarkodnak (na majd meglatjuk még) egesz jo ez is, de sztm otthon ugyanez
van. 

pár kép:

2015-03-29_13_46_29.jpg

2015-03-29_13_47_01.jpg

2015-03-29_13_55_00.jpg

A kicsiket kézbe lehetett fogni. Itt fészleknek:

2015-03-29_13_53_18.jpg

meg meg az akvariumokból egy két kép, ez itt a homár, meg a tigrishal

2015-03-29_13_42_35.jpg

2015-03-29_13_57_06.jpg

Tovabb bicoztam es a lagúnában talaltam egy pet palackbol és egyéb szemétből épült szigetet. Egy ismerősöm már mesélt is erről örülök h meglett. Egy nagyon öko 50es angol hippi építgeti mar 7 éve, ketten lakjak, mar van bent viz meg aram, net is, be van nőve sós vizben megélő fákkal, mint egy nagy úszó tutaj, 3 emeletes, vicces hogy billeg miközbe lépkedsz rajta pedig tökre szigetnek néz ki.

2015-03-29_14_49_41.jpg

Ilyen szinten pet palackbol meg szemétből épített csónakon lehet odamenni: 

2015-03-29_14_24_13.jpg

Itt az angol hippi:

2015-03-29_14_40_43.jpg

Ezek meg az alapanyoagok:

2015-03-29_14_32_44.jpg

minden tök ötletesen ki van találva, nyilván az éghajlat miatt komoly falazás nem szükséges, de igen romantikus. CSomot mesélt a srác hogy van zuhany, csapvíz, a wc kialakítva, van tükrökkel napfényt fókuszáló sütőjük,stb, stb.

Tovább bringáztam és találtam egy ússz a fókákkal delfonekkel helyet is, itt csak fotóztam:

2015-03-29_14_58_59.jpg

Aztan még hazafelé betértem egy parti bárba csak nézelődni, hinaros volt a tenger, egy ilyen tesco szerű hipermarketbe, kajaltam (ket hotdogot, hogy kicsit sporoljak az ettermezés utan) leadtam a bicot és lementem csobbanni a partra. Napoztam is még kicsit, vissza a hostelbe, kiszaladtam a kártyával  pénzt felvenni, majd zuhany.

Zuhany után a multkori kudarc miatt kissé félve elmentem futni. Tök jólesett most, votl kis flow is, a tengerparton futottam részben, 23 fok szellő, 4,65 km lett  6.20 perc / km-es atlaggal. Jo nem sok, de idegen terepen lepcsökkel meg keresgelve nehol a tovabbutat nem rosz, a multkorihoz képest plane.  Mivel az iphone lemerült a nokiat vittem, az meg nem modnogat résztávokat és részidőket cak a végén lehet megnézni a km-t közben csak az órából tippelgettem, de majdnem meglett az 5 km. 

Utana ujra zuhany és kiültem az udvarra netezni - és itt tartok ma fél9kor. Alapvetően mozgalmas lett ez a du, örülök h egyy kis futás is belefért.  Holnapra snorklinng a terv, meg kitalalni hogy kedden merre tovább. 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr97318712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása