Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

marc 31 -kedd

2015. április 01. - barcikaisrac

Szoval tegnap este mar csak bealudtam egy filmre - En ganske snill mann - somewhat gentle man - hajszál hijan uriember vmi skandinav dramedy, már másodszor futok neki, reggel meg reggeli és kis net utat összekaptam megam meg a cuccaim, és továbbálltam a szigetről. Először komppal át Cancunba -

2015-03-31_10_25_39.jpg

majd minibusszal a buszpalyaudvarra

2015-03-31_11_01_31.jpg2015-03-31_11_17_29.jpg

Itt masodszorra meg is lett a megfelelő sor, busz meg negyedóránként megy Playa del carmenre, menő buszok vannak amugy, akkora lábtér mint a first class a repcsin, videon a tarzan 2013-as feldolgozása ment,  kurva jo, le is fogom tölteni, nagyon szépen megcsinálták, pedig az animaciot altalaban nem szeretem. Szoval ugy 40-50 perc buszozás utan Playa del carmenba értem, és ugy 10-15 perc séta volt a hostel. Ez a google maps (meg egyaltalan a mobil) azert baromira megkönnyiti az életet, tök könnyű odatalalni mindenhova. 

A hostel hangulata tetszik, elég nagy pedig, alsó ágyat kértem mert parázok h leesek az emeletes ágyról , és végül tök jó ágyam lett konnektorral, pont mellettem van a zárható szekrény is, fürdőszoba is bent van. Van hűtő is, be lehet hozni kaját meg sört (Az utobbi ami lényegesebb :D) 

Szoval a megerkezés örömére telót töltöttem (komolyan a macbook sztm tovább birja mint az iphone, képernyúődiőben biztos,  kell szereznem egy új külső akksit) és bontottam egy (két - három) sört. Na ezeket a söröket ne magyar söröknek képzeljétek, 0,355-ösek és 3,9től 4,5 alk. %os mind. Szal mint a víz. Izre is. Értem már az amcsi filmekbe miért isznak napközbe is üdítő helyett barmikor sört, vezetés előtt meg minden, mert igazabol komlószörp csak, bajod nem lesz tőle. Hogy legyen ahhoz tömény is kell. Mit nem adnék egy soproniért, hát még egy fóti zwickl-ért. DE azért a kezzel lecsavarós kupak menő, azt meg kell hagyni. Mig nem tudtam h ez ilyen mindig csodálltam az amcsi filmeket, hogy csak megcsavarja a kupakot a csávó és lejön mekkora kemény. Hát nem, egy üveg borsodival neki se menne. Ezzel meg nekem is megy, azóta üvegest veszek és élvezem a kupakcsavargatást :)))

Na aztán csavarogtam a városba a szokásos eltévedős módszeremmel (elindulni vmerre és ha szimpatikus az utca betérni, és majd ott lesz valami, ha nem akk köv szipmatikus utca) Egyenlőre tetszik a hely kisugarzasa, bar kicsit siófokos, de van valmart, a hostel sarkan oxo (megint hotdog lett az ebéd, jójó, ennel olcsobbat nem tudok) voltam a parton (ez a cozumelre menő komp) 

 

2015-03-31_16_29_16.jpg 

ott vagy 3 km-t sétáltam a homokba, fasza volt, ma melegebb van mint tegnap sztm , meg fekete pólót vettem, a világos már elfogyott -az atletaba meg igen hülyénleégett a vállam és most kimelem. Ja holnap keresnem kell mosasi lehetőséget. Mosodat leginkabb, mar lattam és 70 pesoert 2 óra alatt kimossák a cuccod. 

Szóval tovább mászkáltam ilyen sétáló utcán (mint siófok, vagy bármi tengerpart)

2015-03-31_17_31_10.jpg

volt nike bolt (naná bementem, pedig nem kell semmi el se férne, de amugy ugyanaz mindenhol a válszték) meg converse is (Olika, ezt a képet neked csinaltam :)

2015-03-31_17_22_29.jpg

meg még ilyen olyanok, szóvl jó hosszú séta lett, hazafelé találtam egy sportpályát, ki is találtam h holnap futok ott egyet, végre egy hivatalos 400 m-es pályán, bár nem rekontán, de valami műanyag nem salak, sztm jo lesz. 

2015-03-31_17_56_07.jpg

Aztan meg valmart-ba beneztem, de nem volt külső akksi, meg oxo-ba sörért, néztem egy shamelesst pihiképp és most meg megirom a napot ha már számomra meglepően sokan olvassátok mi ujsag velem (70-90 latogató az utosó 3 napban WTF)  Köszi az érdeklődést, bár nem érdemlem meg :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr347325454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása