Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

aprilis egy - szerda

2015. április 02. - barcikaisrac

Szoval tegnap este semmi kül nem történt, par sört ittam, neteztem, ma meg a szokasos lustalkodassal indult a nap, net chat, meg megnéztem a person if interest, suits, és bones egy-egy részét. Ugy döntöttem közben h maradok még itt pár napot. Semmi kül. ez a hely de tetszik. Ugyis azért jöttem h kipihenjem az elmult 13 év kemény munka fáradalmait,  nem is diktalok túl nagy tempót, majd ha már kellőképpen kipihentem magam akkor lehet aktivkodni ujra. Dumaltam egy francia-kanadai csajszival vagy felorat, ő is épp felmodott és megvilagosodni jött kicsit ide. Meg mert Kanadaban az évszázad tele van, bazi hideg, -30-ak, és ki van a töke vele. Eleg hippi amugy, mindket karja tele tetkoval, holnap csinaltat itt is egyet azt mondta. Én a gyűrűket gyűjtöm, ő meg varrat :) Azt montda (midnenki ezt mondja) az első utan ugyse all le az ember. 

Amugy itt ket kep a szobarol, meg egy a hostelről, hogy legyen kép is, mert ma nem fotóztam nagyon, az agyam a jobb alsó

img_1953.JPG 

ez meg a szoba, homalyos filterrel :D

img_1954.JPG

Meg a közös helyiség:

img_1960.JPG

Tök zegzugos amugy, van csomó elhúzódóds hely, tetőterasz, kindenféle lépcsők szintek.

Az mai feladat amugy az volt hogy keressek egy mosodát, delutan talaltam is ket sarokra egyet, 30 pesoert (ugy 550-600 Ft, ket sör ára boltban) kimossak holnapra a cuccaim. Hát ennyiért nem fogok csapba tusfürdővel töketlenkedni az tuti.  

Meg  jó sörre vágytam már, ugyh elmentem a walmartba hátha, de az egyetlen európai sör a heineken volt, az meg bööe... Na a mexikói sörök arra hasonlitanak pont, nem vagyok ki vele a vizből. De legalabb kajaltam olcsón meleget, a wlamart menzajan, 60 pesoesrt halat meg sajttal sonkaval töltött csirkemellet s.krumplival. Fele is eleg lett volna. 

A jólakás utan szieszta, majd kimentem a strandra, fürödtem fel órácskát, a francia-kanadai csajszit megtalaltam a parton, ő nezett a cuccaimra. Futni is akartam este, de aztan rajöttem h a futoscuccom a mosodaban van, még a telefon tartó pánt is, szal az elmaradt. Igy b tervként még a delutan neten kikeresett kocsmat neztem meg a parton. Az kellemes meglepetés volt, volt mindenféle sör, belga, német, holland, cseh, amerikai, mexikóiakból is jófajták. Ittam mexikói ipát is. (persze itt is van heineken is, nem értem) Megyek is vissza este. 

img_1956_masolat.jpg

img_1957_masolat.jpg

img_1958_masolat.jpg

most meg mindjart a tündével meg a baratjaval talalkozok, benézünk a varosba, és beszélek kicsit magyarul is, jo lesz. 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr627328642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása