Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

ápr. 9 - csütörtök

2015. április 10. - barcikaisrac

Egy kevésbé izgis nap volt, tegnap este csak filmeztem meg ice teaztam, fél12 körül lefeküdtem és kb 10ig aludtam. Kicsit fejfajosan keltem, nemtom mivan mar, délutanig csak lustultam a kertben a medenceparton, meg neteztem. Kiprobaltam a tegnapi szerzeményeim a medencébe, a regi uszoszemüveg az uj szijjal remekül működik, az orrcsipesz se vészes, még a füldugót is kiprobaltam, az se rossz, bar annak sok ertelmet nem lattam. Aztan ebedeltem (csirkeszarny rizs)

img_2135.JPG

 

és bringara pattantam. Lebicoztam a parton vagy 10 km-t, kivancsi voltam mik vannak arra. Hát hotelek éttermek, beach barok, mimás. Nem az a monumentalis hotelrengeteg mint cancunban, ezek kis aranyos, egy-ket szintesek. Aztan egy szimpi beach barnal leparkoltam (meg mar szettörte a fenekem a nyereg is) és ott csobbantam egyet, kiprobaltam a szemüveget a tengerbe, ott is remekül működik, uszogattam kicsit, jó kis hullamok voltak, majd egy napagyra kidöglöttem. Itt amugy nem kernek pénzt a napagyert, ott van, max fogyassz valamit (de én azt se, nem abajgatott senki) . LAttam ilyen sikloernyős szörfösöket is. 

img_2136.JPGimg_2144_1.JPGimg_2146.JPG

Hazafele már jobbna fajt a popsimnak a vissza 10 km, utközben megalltam fagyizni, almas-fahéjas magnumot, fehercsokival, érdekes de fini volt. CSak utanna fordittattam le google translate-val miutan megvettem :)

img_2150.JPGimg_2151.JPG

 

Aztan zuhany, nagypipere szakallnyirassal (mar ramfert) és pár sörrel kiültem a kertbe. Holnap utan kene tovabbmennem, de meg sztm rahuzok egy-ket napot itt. A közelben még van egyket dolog amit meg szeretnek nezni, de nem erdemes oda atcuccolni, csak ilyen felnapos kirandulasok. Még lehet vacsizni elmegyek ha nam lakok jol a sörtől, de a mai nap ennyike volt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr877355220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása