Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

április 13 hétfő

2015. április 14. - barcikaisrac

Tegnap este meg a Game of Thrones utan kicsit szocializalodtam nemet sracokkal, dumaltunk vagy masfel orat, meg olvastam, viszonylag koran feküdtem. Ma meg delelőtt megint út tervzgetés netezés utan, dél körül indultam el akumal-ba ami innen 20-30 km, egy tengerparti falu öble, ami arról hires hogy ott fészkelnek a teknősök, és lehet velük úszni meg vannak korallok is amugy, szoval ilyen snorkling hely. Tegnap azt mondta este a nemet srac h zsúfolt és nem latott teknőst, szerencsére én nem igy jartam. 20 p collectivozas utan meg 5 p séta volt a part, sétáltam egy kicsit és ahol lattam h sok a snorklingos, gondoltam az biztos jo lesz, ugyh ott csobbantam. Vittem az uszoszemüveget, tök jó vele, nem kell mas, najo egy pipat lehet meg beszerzek h ne kelljen mindig feljönni ...

Szoval lattam egy teknőst, szép nagy volt, úgy 70 cm-es, békésen legelészett a fenéken, nem zavartatta magat, simogatni tilos azt hiszem, azzal elvoltam egy darabig (többet nem is lattam) meg beusztam a korallzatonyig, ott is bameszkodtam, kis halak voltak, arasznyi sarga -fekete,  meg tenyérnyi,mast nem lattam. Fénykép erről nincs, nem is biztam benne h sok mindent latok, meg kicsit parazok a vizallo toktol, tudom nem kéne, de azert ha megis beazna akk fajna venni uj iphone-t... szoval elvoltam ott vagy 2 órát, 2x mentem be, a hatam szepen le is égett (azert kihuztam a 4. hétig leégés nélkül, az is valami) de rajöttem miert sonrkingolnak poloban sokan. na par kep:

img_2228.JPG

img_2222.JPGimg_2226.JPGimg_2230.JPGmajd visszamentem collectivoval ú, ettem a supermarket menzásáj (ez most sporolosabb nap) beszereztem egy off-ot (eddig mindig kunyiztam, a medencepart este tele van szunyogokkal) meg beszereztem egy elhatarozást hogy beszerzek egy bicskat végre. Nem is értem miért nincs, kicsi korom óta nem volt. 

Majd visszamentem medencézni a hostelba, remek citromszagom van az uj off-tol, vettem par sört és majd miutan befejeztem szocializalodok megint sztm kicsit. Itt ülenk kint a nemetek és mar söröznek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr217366372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása