Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

április 15 szerda

2015. április 16. - barcikaisrac

Tegnap este jött két uj szobatars még Tulumban, jo fejek voltak, egy srac meg egy csajszi, beszelgettünk eleg sokat. A csaj finn, és most jött Havannabol, amugy mexikovarosban dolgozik, beszelgettünk a közös kubai elmenyekről, csomó helyen jart mar a földön, az elmult 6 évből 3-at se töltött otthon. Egyetemista azt hiszem. A srac meg alaszkabol jött, 22 éves és halaszhajon dolgozik. (mint a discovery channel-en) 22 éves. CSak nyaron dolgozik ugy 3 hónapot, abből a pénzből jól elvan egész évben, tanul, utazgat...Mindketten voltak mar BP-n. Meg csomo mas helyen. Megbeszeltük h egyedül utazni is jtök jó, mert akkor sokkal nyitottabb az ember az ismerkedésre. A sraccal (Logan - ő ugy mindta login - amin jot röhögtem,  meg ö mondta h ne Leslie-kent mutatkozzak be mert neki csak nő leslie ismerősei vannak, ragaszkodjak a laszlo-hoz, az faszan hangzik amugyis) kimentünk a városba mert ismert régebbről egy hostelt meg egy ott dolgozó cseh baratnőjét. Na azt nem talaltuk meg de talaltunk masikat, ahol angolokkal és németekkel havekodtunk, meg aztan mar hazafele zenét hallottunk és sztm egy 3ik hostel tetőteraszán belecseppentőnk egy ilyen spanyol ragga-hiphop koncertbe (vagyis csak dj szett volt mc-vel, de mindegy) jo sokan voltak, tancolt mindenki, mi is , ittunk mescalt...1 körül keveredtem haza. Ez itt Logan meg én

img_2240.JPG

meg par kep a buliról

img_2238.JPGimg_2250.JPGimg_2251.JPG

Masnap meg ugye költözködés. Kicsit sajnaltam otthagyni Tulum-ot mert bar Logan is tovabbment (vmi brazil csajjal összeismerkedett akumal-ban és utana ment playa del carmenre) de a finn csajszival is tök egy hullamhosszon voltunk, szoval jo lett volna meg logni vele. Cuki volt, adott puszit mikor mentem el. De mar a szallast lefoglaltam és a buszjegyet megvettem, meg amugy is, szoval cuccoltam, ki-taxiztam a buszpalyaudvarra (felora seta lett volna nagy zsákkal, nem volt kedvem miutan megtudtam h 25 pesoret elvisznek) és irany merida. 4 ora buszozas utan ugy 5 körül értem ide. A busz palyaudvartől ugy 10 percre van a szállás. Meg kell mondjam első blikkre csalodtam a városban, meg a szállásban is. Merida olyan koszos szűk utcas város, földszintes, v 1 emeletes (jó szines) házacskákkal. Mint mondjuk ezek:

img_2261.JPG

Besétáltam miutan megerkeztem, egyrészt mert a 2. papucsom is kezdte feladni és kellett vennem ujat, masreszt me kivancsi is voltam. Szoval elsőre nem fogott meg a város, holnap adok neki egy esélyt. Azert papucsot szereztem, megint feketét, 70 pesoert, jol nez ki, bar kidörzsölte elsőre a labfejem, de remelem csak betöröm. 

img_2266.JPG

A szallas meg ugye eddigi legolcsóbb, hat kicsit lepattant is amugy de nem lenne gond, csak ugy latom nem is nagyon van senki vendég, szoval eleg döglött a hangulat. Pedig amugy jo is lehetne, jo fej a tulaj. Nem ide akartam eredetileg, de amit neztem elsőre oda nem volt szabad hely csak holnaputantól. Hat mindegy ennek is adok meg esélyt de ha nem akk lehet tovabballok innen hamarabb. Mondjuk nem csak Meridat akarom megnezni, itt inkabb a környeken vannak érdekes helyek...na meglatjuk majd holnap mi lesz... 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr957372164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása