Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

április 17 péntek

2015. április 18. - barcikaisrac

Szoval tegnap ott hagytam aabba h  keresek este valami kocsmat, Raffael ajanlott is egyet, a Maya bar-t, volt csapolt sör ket fele (nagy szó) bar nem voltak sokan, de leültem sörözni a barpultnalimg_2312.JPGmeg chateltem nicaraguaba szakadt honfitarsakkal (legalabb az egy időzóna) ittam egy jager-t is ha mar unicum nincsen, ez a legközelebb all hozza (de nem jó) 

img_2314.JPGaztan egy angol csajszit leszolitottam es vele dumaltam soakt, ő wales-i de londonban lakik, egesz jol elbeszelgettünk. Ö ma ment tovabb a csendes ocean partra, amugy gondolkozok azon én is, eleg olcsok a belföldi repjegyek, 20-40 körül (huf) PAr pia utan egesz folyamatosan beszelek angolul, bar gondolom jo hibasan. Erteni meg tenyeg jol ertek, meg az angolokat is ha nem cifrazzak a szlenget nagyon. Erdekes egyebkent h meg dumaltunk egy helyi egyetemistaval (inkabb csak probalkozott) mérnöknek tanul, de tenyleg még ő is csak par szot tudott angolul, erdekes h itt ennyire nem megy a nyelvoktatás, pedig filmek meg minden. Eskü én sztm többet beszélek németül mint ő angolul pedig nem tanultam nemetül. Ugy fel2 fele keveredtem haza. Jol aludtam, reggel palacsintat kaptam vmi melaszos szósszal reggelire. Neztem egy big bang-ot összecuccoltam és atmentem a masik hostelba. Na ez jo nagy, meg bazi kiraly medence van, függőágyakban lehet chilll-ezni,  meg uszni is lehet rendesen benne. Ugyh du pancsiztam, henyeltem amig meg nem eheztem:img_2322.JPGimg_2317.JPGimg_2320.JPG

aztan kimentem kajalni (burger king) vissza kicsit aludtam, majd este megint ki penzt felvenni meg sörért (vmiert itt a bankkartyas fizetes nem akar nagyon működtni, eddig egyszer sikerült, majd lehet a masik kartyaval is megprobalom, mert olcsobb) most meg netezek, aztan lehet megint kinezek a városba.

Holnap ilyen ejszakai busszal megyek tovabb innen chiquila-ba, este fel12kor indul és reggel fel6 körül van ott. Bar itt ki kell check-olni 11kor v ilyesmi, de van csomagmegőrző , meg lehet medencezni estig a busz indulasig. Chiquila amugy csak egy falu v mi,  annyi hogy onnan megy át a komp isla holbox-ra ahol foglaltam szallast 19től 4 napra. allitolag franko kis sziget, remelem tetszeni fog. 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr967310992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása