Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

aprilis 24 péntek

2015. április 25. - barcikaisrac

Tegnap meg mi is volt? Ja delelőtt szokasos filmezes, aztan elmentem enni egy nagyon finom pizzat, olivas kapribogyos...img_2489.JPG 

kimentem a partra (itt amugy tele van kagyloval, meg van csomo madar is, kicsit masabb mint a yucatan többi resze, gondolom mert itt folyik a golf) és süttettem a hasam

img_2490.JPG

img_2500.JPG

az este kicsit döcögösen indult, de aztan hatalmas karib parti lett a vége, először votl itt egy reggie - spanyol (sztm feldolgozas) zenekar koncertje a hostel barjaban, jo sok emberrel, ezek a latinok nagyon tudnak am tancolni

img_2505.JPG

itt a csipet csapat egy resze: egy auszi csaj, egy masik auszi phoebe, Sasa a nemet srac En, joshua mexikobol és Dori franciaoszabol (ez jobb kep, latszik n nem az en talommal van fotozva) 

11108213_10152931836728042_7937538496141747369_n.jpg

 

Sasha, dori és énimg_2510.JPG

Majd atmentünk egy klubba (az egyetlenbe :) és ott ment tovabb a parti hajnal 3ig ilyen djs, tancos, de votl minden, meg rage against the machine is :) meg limbozas :)img_2532.JPG

img_2536.JPG

ez meg Gloria a recepciósunk

img_2526.JPG

aztan meg kimentünk a partra egy ejszakai fürdőzésre és 4 utan ertem haza. Szuper parti volt :)

Ma meg egyelőre lazulas, elvittem a cuccaim mosodaba, meg reggeliztem tükörtojast, azt jol csinalom :)  mindjart lehuzok a partra mert dög meleg van ma  

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr137398780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása