Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

aprilis 27-28

2015. április 29. - barcikaisrac

Tegnap csak chillezes volt, sokaig ebredeztem, aztan elmentem és ettem egy jo nagy adag remek spagettit,

img_2610_1.JPG

 

meg megprobaltam vadaszni egy uj papucsot (nem is értem miért a szigeten akarom ezt, mikor masnap megyek tovabb, mexiko masodik nagyvarosaba) vegül sikerült is, 4 bolt votl egy zarva, egy draga, egyben nem volt ram vala, és egyben meg 1 db ram valo volt , ugyh sztm megvettem 110 pesoert a sziget egyetlen ram valo elerhető árú papucsat, meg nem is tul ronda, es annyira nem veszesen draga se. És nem tör ami a lényeg, mar a masikat utaltam felvenni is.

img_2611.JPG

 

Aztan lementem a partra, a többiek mar ott voltak, fürödtünk labdaztunk, franko volt. Lőttem igazan egy remek képet, bar eze na szigeten nem igazan lehet szr képet lőni :)

img_2612.JPG

Este kicsit neteztem, csinaltam par kepet a szobamrol, meg a konyha teraszarol is, ha valaki kivancsi lenne, a bal hatso az en agyam, az alsó (ket napig a felső volt az) 

img_2615.JPG

ez itt a szoba terasza

img_2616.JPG

ez a konyha terasza:

img_2618.JPG

feltöltöttem az aksikat, megprobaltam lessikalni magamrol a homokot (nem sikerült) aztan meg lementem este a partra (itt eleg kesőn indulnak az estek, és hajnalig tartanak :) elbucsuzni a többiektől, tök érdekes h ilyen baratsagok szövődnek par nap, egy het alatt emberek között ha megvan a hullamhossz, Joshua, Emma és Sasha hianyozni fog, bar ki tudja, összefuthatunk még. Ha cancun fele vetődök (europaban onnan a legolcsobb visszamenni mexikobol, ugyhogy van ra esely) akkor visszamegyek holbox-ra meg par napra. Ők még elmentek tabortüzezni a parton, meg fürödni, nagy buli reggelig, többen nem is aludtak ugy mentek a komphoz, én azert nem vallaltam be, mert ma esznel akartam lenni. IGy semmi spanyoltudassal azert tudnak fennakadasok lenni az utazasban. Szoval ejfelkor kb, vagy fel egykor lefefüdtem, meg olvastam és fel5kor keltem. Összecuccoltam, porbaltam nem felkelteni a többieket, és ki a 7es komphoz, eleg almosan es morcosan, Adi-val az izraeli sraccal aki viszont nem is aludt, bar ő majd 6kor felszall a gepre és allhat parizsig 12 orat...

img_2622.JPG

a kikötő meg a napfelkelte

img_2623.JPG

es a komp

img_2624.JPG

Aztan 20 perc kompozas utan 3 óra buszozás cancunba, elertük a buszt halistennek, porbaltam mosolyaogni hozza, nem igazan sikerült:

img_2626.JPG

valamit aludtam is a buszon, vagy egy orat, Cancunban kajaltam BK-t (haha, ma ilyen junkfood nap volt, persze 9 napig előtte nem ugyh annyira nem szegyellem) és kibuszoztam a repterhez. Elegge kiszamitottam, kicsit kevesebb mint ket oraval előtte ertem ki, de nem volt semmi gond, kiveve hogy utalom a reptereket, sorbanalni 1 órát  a checkinnel, aztan a gate-nal, meg kimenni tök koran és csak várni egy orat a bechellolas utan. Ami tök hasznos, h vannak telefontöltő automatak a checkin utan.

img_2631.JPG

Na mindegy, ez a gep,  viva aerobus a legitarsasag, neten vettem amugy a jegyet, szerencsere van angol honlapjuk is

img_2632.JPG

Eleg kicsi volt a labter (inkabb nagyon)img_2633.JPG

 

de szerencsem volt, vagy nemtom lehet mert kb en voltam a gepen külföldni (max meg 1-2-en) végül nem ült mellém senki, mert nem volt tele (és nincs hellyegy, erkezesi sorrendben oda ülsz ahva akarsz és szabad) igy elnyujtoztam harom helyen és ujra bealudtam. Azt ut esemenytelen volt, a legynyugisabb resze az utnak, viszont a repterről varosba bejutastol tartottam, valami busz van de senki se tudta merre, mert valamerre kovalyogni kell, igy egy masikat talaltam ami a központi buszpalyaudvarig vitt csak 50 pesoert , ami még mindig tök messze van a belvárostól, ott megint szenvedtem egy sort h elmutogassam h busszal akarok menni a belvárosba de senki se tudta megmutatni honnan indul. Persze mindezt mutogatva meg/vagy goolge translate-zve. Ugyh vegül feladtam és 150 pesoert (3 e)  betaxiztam 20 percet a hostelig. Ez az eslő taxizasom itt mondjuk meg csak. Ami annyibol sok csak h maga a hostelbe egy ejszaka 110 peso csak. Majdnem 2xese votl az ut a szallasig mint maga a szallas. Persze a hosteben kiderült h van busz megmutattak honnan indul, szoval holnap mar ki fogok tudni buszozni a buszpalyaudvarra 10 pesoert. 

A hostel amugy szuper, de nem tul zsufolt, van wifi a szobaba is, tiszta is, szep fürdő, és van nagy kert,  reggeli az arban, ingyen bringa ha akarsz , meg ingyen törcsi, mindez kb 2200 ft / éj ért. Nekem volt 10 % kedvezmeny szal 2 e-ért. Lecuccoltam és kimentem a varosba szétnézni meg enni, nem sokaig, mert mar 8 körül volt, és rám sötétedett, bar azert van itt moszgas este is. Szoval  maszkaltam kicsit, tetszik Gualadahara, teljesen europaban ereztem magam, tiszta és modern nagyvaros, legalabbis ez a része, és olcsóbb mint a yucatanon minden, kaja, sör, stb. Bar lehet csak a tengerparti felar  nincs benne. Ja hűvösebb is van, ilyen kellemes 30 alatti, 25-23 fok éjjel. Fel is vettem a kockas ingem itt a kertben, iylen se volt meg csak buszon v repcsin az elmult honapba. Na jo egyszer, de akkor a nap miatt. Mindenki amugy normalisan, tök nagyvarosiasan tolta, sokan kabatban meg pulcsiban, és midnenki cipőben, én kicsit hülyén éreztem magam atlepaban és flipflopban. Meg külön tetszett h sok a bicajos is, szep fixiket is lattam, nem csak rozsdassa rohadt montikat. Persze nincs tengerparti szós levegő itt, igy könnyebb vigyazni a bicokra. Supermarketbe akartam menni de bazart, ugyh kajaltam mekibe (igen ez ilyen nap) majd vissza a szallasra és kiültem a kertbe. Itt csak egy tarsasag van de nagyon spanyolul beszelnek, igy nem igazan tudok bekapcsolodni, ami nem is baj, mert faradt vagyok, meg kicsit netezek és jol kialszom magam. Ma este vegre nem lesz melegem, még pokroc is ki van keszitva ha faznek. Jee. Aztan holnap Puerto Vallarta, de tetszik amugy ez a varos, ha nem foglaltam volna helyet mar ott, akk maradnek egy ket napot itt, lehet ha ugy alakul és visszafelé erre járnék akkor meg fogok is.Na par kep a vegere Gualadahara-rol

img_2634.JPG

img_2635.JPG

 img_2636.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr827408122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása