Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

aprilis 29 szerda

2015. április 30. - barcikaisrac

A nap utazassal telt, nem keltem tul koran, reggeli utan összecuccoltam és 11 körül elindultam a buszpalyaudvarra.Reggel hüsi volt, 18-20 fok körül, ez a varos sztm magasabban meg hegyek között fekszik, hosszunadrag, cipő, pulcsi  elfert (jo ki lehetett volna birni rövidbe is) De mindenki cipőbe tolta, meg hosszuujju v pulcsi, kabatban is nehanyan. Szemerkelt is kicsit az eső ráadásul. 

img_2641.JPG

Modern varos amugy, lakoparkok meg minden, tiszta europa.

img_2639.JPG

Helyi busz jo sokaig, sztm több mint egy oraig vitt a palyaudvarra, és ez egy bazi nagy buszpalyaudvar, mexikoban a legnagyobb, mindenhova megy innen busz, es vagy 15 busztarsasag van. Egyenkent kell vegignezni h melyik megy Vallartaba és melyik mennyiert visz el, mert vannak különbségek. Végül felora tökölés utan feladtam és valasztottam egyet, ami 13.20kor inditott jaratot. Jol beszivtam mert lefagyott a jegykiadó rendszerük, igy a nagy tolongasban nem kaptam időben jegyet és lekestem, csak a következővel, a 14.40-essel tudtam elmenni. Egyekent a busz csucsszuper volt (és nem olcsó, 490 peso, monduk több mint 300 km-es ut - de mentem mar olcsobban is joval) de mint a repcsi first class, adtak szendvicset, innivalot, csokit, volt wc (külön ffi-női) hatalmas labter, wifi, tablet- angry birds-sel, meg csomo filmmel (spanyolul persze) usb, labtamasz. A kabin el volt szeparalva a sofőrtől meg a felszallo résztől, ilyet se lattam meg. Ott osztjak a kis pultnal a kajat, meg van külön biztonsagi őr is aki atvizsgalja a csomagod, femdetektorral meg minden, mondom tiszta repter :)

img_2645.JPG

a tablet alati cucc ilyen lehajtható lábtámasz, meg az ülést hatradöntve szinte fekszel, nagyon kenyelmes

img_2657.JPG

Tablet menü

img_2652.JPG

Jó 5 és fél óra volt a z ut, szep hegyek völgyek között, átkeltünk egy hegysegen (+ az ujam jobb szelen :) 

img_2658.JPGimg_2666.JPGimg_2667.JPGimg_2670.JPG

mar sötétedésre értem oda. Na itt mar melegebb van halistennek.  A hostel utmutatoja alapjan kisetaltam a főutra és kerestem egy kek-feher helyi jaratot (na az mar lepattantabb volt) ami 12 pesoert elvitt a központba,

img_2671.JPG

sajnos nem végig, meg 500 m-t setaltam, a naplementet meg az oceant megtekintve a korzón,

img_2674.JPG

de végül csak odaertem 9 utan. Jo hosszu ut volt és utolag összeszamolva nem erte meg sporolni a repjegyen, mert jöhettem volna gualadahara helyett egybol egy atszallassal repcsivel ide puerto vallarta-ba, a szallas taxi busz miegymas guadahalabol ide vegül nem lett kevesebb. Mondjuk idom mint a tenger, szal kicsit utaztam tovabb, meg kicsit voltam gualadaharaba, belefer. A szallas egesz jo, bar a wc fel emelettel lejjebb, also agyam lett, bent van a belvarosba, 2 utcara a parttol, szovel jo helyen de kicsit hangos ejjel. Kicsit kimentem kajaert (oxxo-ba hotdog, sporoljunk, draga volt a busz) meg par sörért, meg a parti korzora, lattam tüzijatekot,

img_2675.JPG

aztan vissza a hostelbe, neztem par reszt a Big time in hollywood-bol (az egy uj sitcom, jo morbid fekete humor, aki szereti az ilyet annak ajanlom) és ejfel utan feküdtem. Itt eleg szegenyes a reggeli, ugyh csak egy banant meg teat ettem ittam, meg kiültem a teraszra, aztan majd nyakamba kapom a varost szétnézek és pancsizok is. Ja törcsi is kell még mindig, at feltétlenül szereznem kell ma. 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr807418014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása