Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

aprilis 30 csütörtök

2015. május 01. - barcikaisrac

Reggeli utan tajekozodtam kicsit, és kimentem a varosba szetnezni meg beszerezni egy ket cuccot, talaltam valami tesco /auchan szerű ilyen olcso szupermarketet potoltam a keszleteket,  vettem fogkremet (colgate-t mert sajna aquafresh itt nincs) meg tusfürdőt (lanolinos baba plane nincs ugyh valami helyi, sztm semleges szagut, a ferfi tusfürdőket mostanaban nem szeretem) meg egy zöld törölközőt mert az elveszett. 

Aztan elsétáltam a korzón déli strandok felé, amit ajanlottak, szépen meg van csinalva, tök jó szobrok meg palmafak, minden ami kell. Eleg nagy es turistas hely amugy, bar a hotelek odebb vannak, nem annyira veszes mint cancun, de lehetne kisebb. Ott hatterbe uj vallarta és a nagy hotelek. 

img_2682.JPGimg_2683.JPGimg_2684.JPG

meg a szokasos turista bazarok, mondjuk ez tetszett, szetvagott rendszamokat ragasztanak ujra össze, hogy vicces jelentese legyen

img_2691.JPG

van itt egy folyo is közbe, az első folyó amit mexikoba latok, no nem egy amazonasz, de valami, még sziget is van rajta, szép gyaloghidakkal, függőhiddal (kicsit imbolygott) a torkolatnal meg a helyiek pancsolnak, gondolom mert kevesbe hullamos és sos mint az ocean

img_2699.JPG

img_2702.JPG

img_2705.JPG

Aztan kimentem a kikötő utan (az is tök jol nez ki) a beach-re pancsizni. Nem olyan szep a tenger (ocean) mint a karibi reszen, nincs az a türkiz szin, de nagyon kellemes, hullamzik ami vicces, jol el lehet vele szorakozni,Felköszöntöttem Olit a szülinapja alkalmabol, sajna nem lehettem ott, ennyire telt...

img_2707.JPG

img_2715.JPG

pancsiztam meg napoztam vagy 2 orat, be se kentem magam egesz nap, gondoltam eg honapja mar itt vagyok, csak nem lesz gond, de azert egy kicsit pirultam, erzem a hátam, meg kcisit a hasam is. Huzodott kicsit este. Kene vmi testapoló, majd veszek azt is. A vallam viszont mar durvan barna :) 

Tele van amugy madarakkal ez a rész, pelikanok meg siralyok (aszem) meg kisebbek. vicces h az üres csonakokon pihennek. A pelikanok amugy bazi nagyok és tök alacsonyan repkednek a parton meg a viz felett, nem igazan zavarjak őket az emberek. 

img_2729.JPGimg_2733.JPG

img_2735.JPGStrand utan meg kicsit felfedeztem a deli reszt, puerto vallarta amugy "big lesbian and gay communitiy" hiresen a melegek egyik gyűjtőhelye (mint kanari meg san francisco) van külön "GAY" stand is, deli reszen. Közbe chateltem a többiekkel, küldtek kepet amin egy korso pilsner van, összefutott a nyal a szamban...vettem is egy buzasört, az legalabb ugyanolyan mint otthon bar nem a kedvencem.

Hazafelé visszamentem egy sportboltba, mar kineztem idefele jövet egy papucsot (tudom most vettem, de fogyoeszköz nalam) és ugy döntöttem visszafele megveszem. Viszont sajna nem tudtam dönteni kettő közül (mindig ez van) nojo gondoltam az olcsobb legyen, de az eleado srac elarulta h a masodik termek felaron, szoval ket uj papuccsal tertem haza. Ugye szepek :)

img_2742.JPG

Aztan vissza a hoselba, ahol megismerkedtem Pascal-lal aki svajci, meg Nick-kel aki kanadai és geografus. Söröztünk a tetőteraszon Pascal igen erdekes figura, jo fej, sokat beszel. Utolso munkaja az volt h teherauto mentő szolgaltatas, valami 40 tonnas döggel a felborult kamionokat allitgatta labra. Aztan kilepett és most a spanyoljat akarj fejleszteni itt kp és del amerikaban, vagy egy évig. Ö is volt mar Bp-n, 2x de csak kb a sziget fesztivalon. Csomo helyen egyebkent, kisbusszal keresztül  az USA-n meg iylenek. Meg ausztralok voltak meg de szörnyű akcentussal és szlenggel, talan 1 v 2 embert ertettem közülük rendesen, a többiekből csak szavakat tudtam elkapni. Le is lombozott, pedig eddig sikerelmenyeim voltak h miylen jol ertek mg majdnem mindent. Na a beszed tovabbra se megy fenyesen, öszevissza keverem az igeidőket ha nem figyelek. Vagyis leginkabb a jelen idöt hasznalom oszt jonapot :) Erdekes  amugy az eddigi ausztralokat jol ertettem, meg volt szinten auszi ket csavo is masik tarsasag, azokat is. Lehet ezek tenyleg ilyen gettoszlenget beszeltek.  Menő hely a tetőterasz, latszik rola az egész város, meg az ocean, és estenkent a tüzijatek (eddig mindket este volt) . Szoval a teraszon naplemente.

img_2748.JPG

Vallarta (vajarta nak kell mondani, az l-t j-nek) amugy legalabbis a deli resze, az oldtown hegyre épült, tök szép meredek utcak macskakővel, mint budan

img_2758.JPG

img_2751.JPG

Meg itt ez a templom is pont a hostel mellett, szép és nagy csak reggel 7 körül meg 8 körül is harangoznak, amire nem lehet nem felébredni. Azert visszaalszok, nem gond :)

Aztan meg akartunk rendelni pizzat, de nem vettek fel a telefont, azt mondta a recepcios csucsidő van. Kimentem mert it van ket sarokra amugy, tenyleg bazi sor volt a pizzeria előtt, ugyh elmentem az oxxo-ba, ettem hotdoogt, az olcsobb, meg ugyis kellett sör is még. az oxxo amugy olyan benzinkutas bolt szerű cucc, benzinkut nelkül, sör üdcsik, csokik, ilyesmi, meg kv, szendvicsek, hotdog, nehol meg mas is. A hotdog iylen ikea szerű és neked kell összerakni, forognak a grillen a kül. izesitesű virslik, berakod a felbe vagott kiflibe, meg nyomsz ra amit akarsz, meg zöldsegeket (aki szereti) olvasztott sajtot, és 14-17 peso / db. Aztna meg beszelgettünk a teraszon de mindenki hamar aludni ment, én meg megneztem egy Helix-et és aztan én is. Ejjel meg kellett a lepedő is, annyira "hideg" volt. Marmint rendes paplan nincs itt, mindek, egy lepadőt kapsz azzal takarozhatsz, de az se kellett eddig szinte soha.  Jol esett amugy, jobb aludni mint rekkenő hőségben. 

Reggel ilyen amerikai palacsinta volt a reggeli lekvarral meg valami melaszos szoszokkal (nem a kedvencem, de van benne anyag, jollaktam)img_2760.JPG

aztan meg olvasgattam a teraszon meg neteztem, sztm du-ig (mig meg nem ehezek) nem mozdulok, henyelek itt. Ki kene talalnom merre tovabb, vmi csendesebb helyre nem messze, meg esetleg mit kene megnezni a környeken. 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr757420176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása