Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

majus 1-2

2015. május 03. - barcikaisrac

img_2772.JPG

Szoval a pentek nyugis volt, delutanig a hostelben filmeztem, csak kajaert meg cigiert mentem ki, kcisit megegett a hatam is, ugyh csak kesőn delutan mentem ki a strandra kicsit ringatozni a hullamokon, este meg ravettem magam a futasra is, oda vissza a korzon a parton, 5 km-t azert csak lefutottam, nem is esett olyan rosszul, bar a tavaly őszi formamtól igen messze vagyok. Mind időben, mind kedvben, mar az 5 km vege is nehezemre esett, tavaly meg 10-15 jolesően ment, az 5 keves volt mar.

img_2761.JPG

Aztan söröztünk a tetőteraszon, par ausztrallal (rengeteg van erelfelé) meg dannal, és ők mondtak hogy masnap daytrip-re mennek a marietas island-ra reggel, és csatlakozzak. Helga is ajanlotta ezt a helyet ugyh szombat reggel meg koran keles, fel8kor (ugyis szol itt a harang a szomszed templombol minden reggel 7 utan) és 3 dan és egy auszi csajjal meg egy dan sraccal buszra szalltunk, a walmart-nal (vettem is ott uj uszoszemüveget 150 pesoert, mert az is fogyoeszköz nalam mint a papucs) meg masikra (szerencsere a danaok vezettek vegig, ők tudnak spanyolul is) aztan 1 és negyed ora buszozas (25 peso, semmise) punta de Mita-ba, ahol meg fogtunk egy csonakot, ami elvitt minket a Marietas islands-ra. mindenki kattintson a linkre  és ámuljon, bamuljon a kepeken, jobbak mint az enyemek (vagyis masolja a böngeszőbe mert link beszuras tovabbra se megy https://www.google.com.mx/search?q=Marieta+Islands&es_sm=119&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=K3dFVaeUAczKsAXig4CoDg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1093&bih=538) 

Wow, igen, ez ilyen természetvedelmi terület, van ket lakatlan sziget csak madarak, egy kis hajoval mentünk 6an, + a kapitany és egy kiserő. 300 peso volt, vegülis elfogadható ár, bar nem tartott sokaig, masfel ora volt tan. A kiserő igazitott el minket hogy jutunk be a barlangon keresztül a hidden beach-re. Ahol amugy a mexikoi hadsereg fegyvertesztelesei (bombazai gyakrolatai) miatt lettek ezek az igazan erdekes strandok. BTW amugy para volt bejutni a barlangon keresztül, ki meg meg jobban, a vizallas eleg magas volt, szoval a barlang plafonja eleg közel volt, főleg ha jött a hullam. Befele is és kifelé is csak a hullamcsucs utan lehetett uszni, de akkor meg pont visszahuzott az ar, ugyh nagyon kellett kaparni, hogy ne visszafele menjünk. Mikor meg jött a hullam akkor kezeket a fej felé, hogy ne a fejedet verd be ha a viz a palfonig emelkedne. Kifele volt is olyan h a viz a hullamcsucsnal a palfonig ert. Izgis volt, el is faradtam benne. Mentőmellényt is kellett kötelezőne viseni.  Amugy igen erdekes volt bent, tök jol nezett ki, bar sokan voltak sajna. A kiserő srac, aki mondta mikor usszunk (vamos, vamos), mikor csapoljunk (kezeket a fej felé) közbe hozta a kamerakat is egy befőttes üvegben ugyh tudtunk fotózni is bent. Fotok: 

img_2766.JPGimg_2786.JPGimg_2787.JPGimg_2769.JPGimg_2831.JPG

Aztan meg kerültünk a sziget körül meg meg egy masik sziget körül egyet a kis hajoval, aztan meg chilleztünk meg kajaltunk (walmart-ba vettünk szendvicshez vlokat) a parton 4ig, fagyiztunk,  és vissza busszal a walmartig, majd helyi jarattal a hostelig.

Aztan meg foglaltam itt + 1 nap szallast, holnap meg plazazok egyet itt (kene egy uj uszonaci, mert ezeket a regieket kifogytam meg a gumi is öreg és  mar leesnek rolam, meg talan egy rövidnaci is, azt is kifogytam a masikat meg kiegettem) és holanputan atköltözök sayulita-ra, ami egy kisebb hely, allitolag nagyon menő a hostel, bar dragabb is vmivel, 250 pso, szal 5 ezer körül egy ejszaka. Bar ott nincs is ocsobb. 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr817425660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása