Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

majus 5-6

2015. május 08. - barcikaisrac

Sok emlitesre melto nem történt az elmult ket napban, henyelek itt, eszek, szamitozok, partozok, tessék, körbefozózva az öböl:

fullsizerender_26.jpgimg_2938_2.JPGfullsizerender_25.jpg

este meg sörözés. Kedden kicsit tovabb, tegnap laightosabban.  Tegnap előtt pizzaztam megint, fincsi volt,

img_2927_2.JPG

tegnap az egyik boltba talaltam stella-t igaz draga volt, de örültem neki, kis hazai iz. 

fullsizerender_27.jpg

Ma reggel meg még futni is voltam. Nem is esett rosszul , 5 km, volt benne szint is, bar seholse vagyok az öszi formahoz. 

Ilyen aprosagok vannak amugy, h eltúnt az egyik papucsom (komolyan, most mi van velem meg a papucsokkal? csak fogynak) de van meg kettő, szal nem gond. Ma költöztek ki a szobabol paran, sztm az egyik srac rakta el veletlenül a sajatja helyett, mert egy masik ugyanolyan markaju meg itt maradt gazdatlanul. Csak az  tiszta fekete, nem fekete szürke. És nem jo ram, kicsi. Azert sajnalom mert par napja vettem, és tetszett is. Na majd ha nagyon hianyzik, potlom gualadaharaban. Meg leszakadt a gomb a nadragomról de visszavarrtam. Hat igen, komoly problemak. Azert elbajlodtam egy darabig mig szereztem tüt meg cernat spanyolul. 

És a tovabbi terveket inteztem. Ami eddig megvan, az h szombaton megyek busszal Gualadahara-ba vissza. Ott leszek 12-éig, 3 napot, foglaltam szallast is. Aztan Onnan repcsivel tovabb Cancunba. Ott is kell majd aludnom egyet legalabb, mert este ér oda a gép. Onnan meg isla holbox-ra tervezek visszamenni, és ott lazulni. Probalok jegyet venni hazafelé europaba is, de valamiert az evelop! midnig visszadobja vmi technikai hibara hivatkozva a mastercard-os fizetést. Bar most ma paypal-lal egyel tovabb jutottam, mar van egy nem végeleges reservation-om, és felveszik velem a kapcsolatot. Remelem emailbe.  TEhat ha minden jol megy akkor majus 29-én terek vissza europaba, egesz madridig. Meg nem jartam ott, ugyh most megnezem :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr957440776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása