Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

majus 16 - chill

2015. május 17. - barcikaisrac

Péntek este még a teraszon söröztünk, tequilaztunk (kezdek hozzászokni) majd volt egy latin koncert a hostel barban, aztan Barbara és Carlos lementek a partra plankonokat nézni, én meg tettem egy kört a faluban, de nem volt nagy élet, és el is almosodtam ugyh hazajöttem és lefeküdtem. Tegnap 10kor arra ébredtem h megéheztem, csinaltam tükörtojást, aztan neteztem kora delutanig, meg a teraszon dumalgattunk. Aztan lementem a partra, partoztunk Barbival meg Carlossal, meg egy nemet lannyal és fiuval megneztük a naplementét, aztan elmentünk húst venni a pörkölthöz, de mindket hentes be volt zarva ugyh hotdog meg kis maradék paprikas krumpi lett a vacsi. Aztan tovabb söröztünk, éjjel meg lementünk a partra planktonokat nézni. Ami tök jó program, csak tul kesőn kezdődik, ugyh megint kettő utan kerültem ágyba. Ma meg még csak neteztem és filmeztem és reggeliztem eddig, majd megint partozás lesz meg naplemente nézés. Este jam session lesz a bárban, az jo szokott lenni. Hat ennyike, semmi extra kaland csak lustulas, de élvezem...plane h végre sokat beszeltem magyarul az elmult ket napban

Barbara és én 

img_3133.JPG

Barbara és Carlos

img_3131.JPG

meg egy uj festmény az egyik hazfalról, ez különösen tetszik

img_3134.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr987468312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása