Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

majus 18-19

2015. május 21. - barcikaisrac

Hat nemsok minden van, csak eletjelet adok, 18-án Elment Barbara és Carlos, Barbarát ki is kisertem a komphoz (meg ugyis kellett cigi) aztan pihi a hostelben, főztem tésztát halasat most, meg este elmentem futni (lattam a képeken h nő a pocak) és duolingoztam is, mert érzem h nem fejlődik az angol. Tegnap meg volt partozás, érdekes, most tök barna a part menti víz, felkavarja a szél a homokot, meg amugy mar tul meleg is tan, este megint futas, és vegre kiszakadtam az 5 km-es atlagból és futottam egy 8-ast, igaz jo lassan, meg nem szandekosan, csak most a masik vegeig futottam el a szigetnek ami joval messzebb volt mint terkepen tűnt. Eleg jol kell itt időziteni a futast, mert kb 7től lehet és 8kor meg mar sötét van. Ugy meg mar nem vicces mert nincs vegig közvilagitas. Amugy homokba, vagy homokos földuton futni azert nehezebb, szinte letapad a lab.
Aztan este megint duolingo, par sör, és újra összefutottam a baran Joshuaval, akivel 3 hete ugyanitt nagoykat partiztunk,visszajött melozni a szigetre, ittunk par sört. Ma meg mosodat inteztem, partoztam, feltöltöttem az interetet a telefonon, meg mai feladatom paprikas krumplit főzni neki, megigertem, meg a francia sracnak aki szinten nagyon kivancsi ra. Remelem megint sikerül és nem csak a kezdők szerencséje volt a multkori :)  Ennyike most 

img_3257.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr397477568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása