Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

kedd

2015. március 25. - barcikaisrac

Szóval ahol abbahagytam - kedd delelőtt a recepción pesot valtottam, pénzváltás után remegő lábakkal ket kezem ket zsebemben, bedugtam a fülest és  kimereszkedtem a hotelből...Ugy van h én a belvárosban lakok, a ka'beh hostelbe https://www.google.com.mx/maps/place/Hostel+Ka'beh/@21.159732,-86.827268,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x8f4c2c0754904c81:0xb34e88afd50a3403

a strandok meg egy lagunan jopar kilometeren elnyúlva -  vannak oda kell eljutni 

hotelzonemap1.GIF

10,5 peso a buszjegy, a buszmegalló hamar meglett , felszalltam és érzésre leszaltam vhol, ugy a plaza caracol kornyeken. wp_20150324_017.jpg

amugy  itt is mindenki s telojat nyomkodja ugyanugy mint otthon a buszon. 

Leszalltam, lesetaltam a partra a hotelek között, megtalaltam az egyik kompkikötőt a szembe levő szigetre, isla mujeres-re (oda majd tervezek menni) labvizezes, setalas, majd fürcsi (megkertem egy napozo part nezzen a cuccomra addig) nagyon tiszta es kellemesen langyos a viz.

wp_20150324_006.jpg

wp_20150324_007.jpg

aztan tovabbsetaltam meg a beach party-s helyeket megnezni - A beach partikrol meselt itt az egyik hosteles csavo, mert holnap is lesz ilyen - springbreak no rules feeling - h 65 USD s belepő, azert jar korlatlan alkoholfogyasztas reggeltől estig (v estétől reggelig vmi ilyesmi) djk, vizespoloverseny rengeteg felmeztelen meg bikinis reszeg fiatal bulizik, mutatott videot is, igazabol megnezni megneznem de részt venni benne mar inkabb nem - van itt amugy hooters is meg hard rock cafe is -ez itt a hooters alant

wp_20150324_009.jpg

- beneztem egy plazaba

wp_20150324_001.jpg

, vettem egy sört , chateltem (aldas ez a mexicoi ajandek sim) és visszaindultam busszal -  már feltem h leegek első nap. Hazafele talaltam mekit meg burger kinget, az utobbi volt közelebb igy annal maradtam - fontolva haladás :) ( + tudja mindeki h finnyas vagyok, helyi egzotikus kajakrol ne itt varjatok leirasokat - max kesőbb ) ilyen long csirkes szendvicset ettem 70 pesoert menüben, itt a burgerkingben is barmennyi uditöt ihatsz es ingyen van a kethup is, kettot a kezembe nyomott (1 peso kb 20 ft - 19 körül) ,

wp_20150324_021_1.jpg

lefenykepeztem a helyi citibankot a citiseknek,

2015-03-24_17_22_44.jpg

2015-03-24_17_24_01.jpg

aztan visszajöttem apammal meg tesommal facetime-zni.

Utana meg kimentem microsim-et nanosimre cserelteni  a tectel-be (az a helyi mobilszolgaltato) igazabol levagtak csak, de most mar az iphone-ben van a mexikoi kartya meg beugrottam a supermarketbe (joghurt , kifli, meg sör persze) összepakoltam a taskat amit reggel a sötétbe széthanytam, foglaltam meg + ket napra szallast, és beültem az egyik függőágyba egy sörrel netezni. 

2015-03-24_17_28_06.jpg

ebben az utcaban van amugy a hostel, kicsit lepattant a környek:

2015-03-24_17_27_36.jpg

Sztm ennyi lesz mara,  a futas holnapra marad, fontolva haladas ugyebar :) estere mar nem tervezek semmit, net és  vacsi,  talan egy-ket sor, meg jo alvas vegre. 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr337302141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása