Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

marcius 30 - hétfő

2015. március 31. - barcikaisrac

Na a mai bejegyzés esemény hiányában rövid lesz. 

Szoval tegnap este fennmaradtam és végre megnéztem a beach bárját a hostelnek, ami 11kor nyit. Volt oda egy welcome coctail kuponom is, szoval naná. Tekila sunrise-t kértem, utana meg söröztem, ittam ket viszkit, meg valami csavo laposüvegéből, meg egy meleg csavo hivogatott meg sörre - bar tisztaztuk h én "straight" vagyok...a masodiknal jutott persze eszembe hogy bele is rakhatott volna valmit, bar egy üveg sörbe nehéz :) ...ment a tánc mezitlab ilyen spanyol dance-techno-ra, a vegere eléggé "elfáradtam". 

2015-03-29_23_30_47.jpg

Épp ezért meg amugyis (a 7ik napon megpihent :)  lustasagbol ma nem sok mindent csinaltam (semmit) megneztem a walking dead évadzárót, meg a royals s1e2-t, egy egy filmet (Time lapse, nem volt rosz) du lementem a partra csobbanni, meg foglaltam szállást holnaptol hostelben. A snorkeling maskorra marad, lesz meg ra lehetőség sztm. Holnap itthagyom a szigetet, vissza cancunba komppal, majd cancunból busszal playa del carmenre 2 éjszakára. Nincs messza, ugy 40 km lehet. Elméletileg egy volt fősulis csoporttársnőm is ott nyaral, legalabb beszelgetek kicsit magyarul is :) Onnan meg valszeg Tulumba megyek tovább. 

Most csak ennyike 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr357322152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása