Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

április 7 kedd

2015. április 08. - barcikaisrac

Szoval tegnap este ujfent semmit se csinaltam, ettem hotdogot meg ittam ket sört, filmeztem majd aludtam. Nem tudom mitől vagyok ilyen fáradt, kezdek aggodni h valami bujkal bennem. Mindenesetre jót aludtam, vagy 9 órát, reggel meg megneztem a bluestone 42 s3e4-et (mar nem az igazi, miota kiiírták a főszereplőt) és lassan összekészülődtem. Nem kellett kapkodni, mivel a tulum-i szállásra csak 2kor lehet becsekkolni. Aztan innen kicsekk, elballagtam a buszallomasra, amiből kettő van, persze h elsőre azt talaltam meg ahonnan csak fel1kor megy busz. Igy at a masikra, pont odaertem a 11.55-öshöz, 68 peso volt a jegy. Élveztem a klimat, mert a hatizsakok cipelesetől eléggé ömlött rólam a viz. 

img_2031_1.JPG

A buszut eseménytelen volt, egy mexico city-i csajszi probalt velem beszélgetni, aki a barcelonai rokonait hozta ide, de nem volt tul jo az angolja, ugyh döcögött a tarsalgas. Az allomásról mág várt rám 1 km séta, de ideértem, a szállás tetszik, nem ilyen party hostel de tiszta és szimpi, chill-es lesz. A recepciós csajszi elmondta kb a tudnivalokat meg a latnivalókat segítőkész volt, mondta h neki meg a nagymamája magyar. Kicsi a világ. A szoba itt 4 agyas (emeletes de szerencsere megint tudtam alsót választani). Van ben t füdrőszoba és wc meg locker is. Tiszta nagyon. Van a kertben medence is, szoval lepakolás utan

img_2035.JPG

csobbantam egyet a medencében, majd kimentem a szembe levő szupermarketbe kajalni meg szetnezni. Ilyen menzan ettem 30 pesoert, tésztát meg sárgadinnyét. Fotoztam par kepet az itteni gyümölcs felhozatalról hátha érdekel valakit

img_2040.JPGimg_2039.JPGimg_2038.JPG

aztan bereltem egy bicot, 80 peso/nap, (ez feleannyi mint isla muheresen, bar a 3ik kölcsönzőig mentem érte ) és elbicoztam a partig meg a romtemplomokig. Utközbe talaltam egy helyes kis öblöt, ott megalltam csobbanni.

img_2052.JPGimg_2056.JPGimg_2054.JPG

napoztam kicsit a sziklakon (legalabb nem lett homokos most mindenem) szépen látszik az atléta nyoma, mert eddig inkabb csak maszkaltam, meg csobbantam, de nem fetrengtem a parton órákat. 

Aztan tovabb tekertem, egy nemzeti parkon keresztül, ez itt a bico meg én, meg aztan csak a bico, eleg lepattantnak néz ki de működik rajta minden, fék, pedál, nyerget bealltottam, kényelmes. Nem ez a nyereg való ezekre a criuserekre, de nekem az a széles nem kényelmes, kidörzsöli a combom, szoval direkt ilyennel szereltet valaszottam. Itt amugy ez a bicaj, kölcsönözni kb ezeket lehet, nincs mountain bike meg váltós (nem is kell, domb sincs) img_2057_1.JPG

img_2062.JPG

Szóval a nemzeti parkban valami mangrove szerű erdő is volt, de csak bekukkantottam, majd holnap megnezem jobban, sajna a romok meg mar bezártak, mert 5ig voltak csak nyitva, ugyh az is  holnapra maradt. Igy visszatekertem (kiderült h rövidebb uton mint oda) leraktam a bicot, csobbantam egyet újra a medencében h lemossam a tengert, majd egy sörrel leütem a medence partra megirni a mai napot. Szoval mara eddig ennyi.

off: mondjatok minden blogos honlapra -ba ilyen kinlodas képet feltölteni? Egyesével és csomó idő... pedig itt egész jó a net...

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr47349490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása