Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

április 12 vasárnap

2015. április 13. - barcikaisrac

Ma meg koran (korabban) keltem, és kimentem a buszpalyaudvarra, hogy elmenjek a Coba-i romokhoz, ahol allitolag fel is lehet mászni a nagy piramis tetejére (igen, fel lehet). Bénáztam a busszal, meg késett is, aztan 1 óra buszozás utan megerkeztem. A buszon összepajtiztunk egy olasz meg egy brazil sraccal, és félig együtt fedeztük fel a romokat. Mondjuk az vicces volt h az olasz srac velem angolul, a brazillal meg olasz-spanyolul beszelt. Ja és londonban lakik nyilvan, mondta h ismer ott magyarokat, na ja, mert az a 2. legnagyobb magyar város :)

Szóval bementünk, bicajt bereltünk, mert a romok között van távolság, és nem oylan kellemes több km-t gyalogolni ilyen melegben (baromi meleg van még mindig, bar hallom, most otthon is kellemes) voltak kisebb meg nagyobb épületek, falmaradványok, meg persze aa fő attrakció (nekem) a mászás :) Kicsit izgultam, (tériszony) e felfelé könnyen ment, bár elég meredek volt, fent is csak alig fostam, meg kisgyerekek is felmásztak akkor meg már csak felmegyek...lefeleé volt neccesebb, poros és csúszós is volt, de azért biztonságban leollóztam. Volt kötél is amibe lehtett kapaszkodni. Na akkor képek:

Egy kisebb:

img_2192.JPG ez meg a nagy, lentről, háttérben frencesco az olasz srac szelfizik:

fullsizerender_9.jpgmégegy lentről, vmi filterrel (véletlen volt)

fullsizerender_6_masolat.jpg

útközbe:

fullsizerender_15.jpgfullsizerender_7.jpgfullsizerender_18.jpgés fent, jó messzire el lehetett látni, a környező romokat meg az erdőt. 

fullsizerender_10_masolat.jpg

MEg volt még ezaz, tó meg fa:

img_2212.JPGimg_2211.JPG

Aztan busszal haza, még 2 napra foglaltam tovább szállást itt, meg kene nezni a siaan - kaan rezervátumot, de valahogy "okosba" mert 100 usd a fizetett túra, meg akumal-t bar az allitolag zsúfolt volt ma és a (holland/német?) sracok nem lattak teknőst se...

Meg vacsiztam, lassagnat, medenceztem kicsit, és most meg varom h ezen a döglassú wifin jöjjön mar le a game of thrones s5e1...

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr217363548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása