Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

április 18 szombat

2015. április 19. - barcikaisrac

Tegnap este meg sörözgettem meg dumaltam egy dán csajszival meg egy osztrak sraccal este csak itt a hostelbe, Noco-val meg .... hm a srac nevel elfeljtettem...img_2325.JPGmeg kimentem inni ket sört a maya barba - volt ott vmi koncert is meg jobban volt élet is mint tegnap

img_2326.JPGimg_2329.JPG

ma meg kesőn keltem, reggeliztem, utana meg mar semmit nem csinaltam, a medenceparton henyéltem és filmeztem, megneztem 2 game of thronest, egy poi-t, forevert. Csak kajalni meg cigiért mentem ki. Egy brazil sraccal beszelgettem egy oracskat közben. Este fel12kor indul a busz a köv helyre, azt varom h legyen mar annyi. Ez ilyen éjszakai buszozás lesz, reggel 6ra érek majd a komphoz ha midnen jol megy ami atvisz isla holbox-ra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr127379604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása