Laci utazásai

barcikaisrac

barcikaisrac

aprilis 20 hétfő

2015. április 21. - barcikaisrac

Tegnap este volt itt a hostel barjaban egy jo kis jammelős koncert (mindenki beallhatott, marmint aki tudott zenelni) tetszett, ittam par sört meg tequila-t is, bar eleg draga itt az sajna, de azert vmivel jobb mint az otthoni minőség. Par kep a koncertről meg a bárról, ez az enekes csaj sztm teljesen kattant volt amugy.

img_1015.JPG

img_1017.JPG

img_1018.JPG

jo votl a hangulat, fel2 körül feküdtem le, aludtam fel10ig kb, és nem estem le (bar egyszer felkeltem pisilni, az macerasabb volt , h le is kellett maszni az emeletről) 

Ma sok minden nem történt, nem sokat maszkaltam, mert az uj papucs töri a labam, bibis még mindigimg_2384.JPG

 

bar itt siman megy a mezitlab maszkalas is. Reggeliztem tegnapi maradek pizzat, delelőtt és kora délutan neteztem meg filmeztem.img_2385.JPG

Aztan kifogyott a mobilnet a telorol, azt inteztem el (probaltam neten feltölteni de vmiert nem ment igy elmentem a helyi telcelbe, ugy sikerült) meg utana vacsiztam, lassagnet, finom és nagyon sok volt, tele hussal, alig birtam megenniimg_2388.JPG.

Aztan meg kimentem a partra csobbanni egyet, meg neztem naplementét, és kicsit be is aludtama parton.

img_2391.JPG

Aztan vissza a hostelbe lezuhanyoztam bontottam egy sört és kb ennyi... jo kis sziget ez, egyre jobban tetszik, holnap jobban körbejarom a partokat, 4 napot foglaltam itt, de sztm maradok még tovább.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://barcikaisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr387385212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása