Laci utazásai

barcikaisrac

áplilis 3-4 péntek-szombat

2015. április 04. - barcikaisrac

Szoval igy összevonva a tegnapot meg ma déltelőttöt-kora délutant se sok mesélni való akad. (volt ám aki reklamalt hol a napi iras, szoval azert leirom mi volt)

Tegnap plázákba járkáltam, powerbanks-ra vadásztam, és végül ki kellett kutyagolnom a 3,5 km-re levő külvárosi las americans bevasarloközpontba, csak ott talaltam külső akksit. De végül csak lett, 200 pesoért, nem is volt vészes. A kartyas vásárlás nem ment, de sms-t azért kaptam róla hogy mindkét sikertelen próbálkozást beterhelték.  Na majd le kell leveleznem ezt a bankkal. Hivni kene őket igazabol, de az bazi draga. Szóval a sears-ban ezt szereztem végül.

Bazi meleg volt, meg sétáltam vagy 4 órát, jól elfáradtam, ugyhogy utana csak pihiztem már meg virtualisan söröztem a többiekkel a dezsőbeimg_1984.JPGimg_1985.JPG

én meg igy:

utana meg szocializálódtam itt is, söröztem és dumaltam egy angol csajjal  meg egy brazil sraccal. A brazil mar itt van 6 hónapja, és nagyon nyomult a csajra ugyh átültem amcsikhoz, és ott tequilaztunk meg söröztünk tovább. Jó fejek voltak, ez egyik srac John ugy nez ki mint a Banshee-ből Job tökre.

Ő már járt magyarorzagon is, mondta hogy volt valami jó kocsmaba, de elfelejtette a nevét, de egyből kitalaltam h a Szimpla volt az, minden küldöldi oda jár, benne lehet a lonely planetba vagy vmi ilyesmi. Az este vége elég görbe lett, igy ma nehéz volt a kelés, reggeli utan inkabb vissza is dőltem délig, majd relaxáltam kicsit.

és elmentem ebédért a walmartba, aki aggódna eszek rendesen, hal meg rizs

most meg lemegyek a partra csobbanni egyet

április 2 csütörtök

Szóval tegnap este összefutottam Tündével meg tónival, mászkáltunk egy jó nagyot, ők ajándékokat vásároltak,

meg utana beültünk pár helyre sörözni. Nekem a végére nagyon jó kedvem lett, csörgőztem is

meg ittunk ipát

Elég sokárta értem haza, 2 kölül, és be is csicsentettem.

Ma meg későn keltem, le is maradtam a reggeliről, és csak lustálkodtam egész nap. Csak mosodaban voltam a cuccaimért, meg a wlamartba pénzt felvenni és enni, rendes ebédet, valami tejszinses sonkás tésztát meg csirkeszárnyakat. Amugy csak filmeztem, bár abba is bele-bele aludtam. Egy hart od dixie-t, egy 12 monkeyt meg a tarzan animacios filemt neztem meg 8azt csak félig) Amugy az nagyon jó, érdemes letölteni, valami jó minőségben, szépen van megrajzolva. Kellemes semmittevős nap volt, szeretem az ilyet.

Este azért  elmentem futni, nem nagyon ment, nagy volt a forgalom, keskenyek a járdák, elfutotam a sportpályáig, ott meg a rekontan fel votl ázva mert locsoltak a füves focipályát középen, szóval 3,5 km utan hagytam a francba és hazasétáltam.

És kb ennyi történt, nem tudom este csinalok e még valamit, de kétlem...

aprilis egy - szerda

Szoval tegnap este semmi kül nem történt, par sört ittam, neteztem, ma meg a szokasos lustalkodassal indult a nap, net chat, meg megnéztem a person if interest, suits, és bones egy-egy részét. Ugy döntöttem közben h maradok még itt pár napot. Semmi kül. ez a hely de tetszik. Ugyis azért jöttem h kipihenjem az elmult 13 év kemény munka fáradalmait,  nem is diktalok túl nagy tempót, majd ha már kellőképpen kipihentem magam akkor lehet aktivkodni ujra. Dumaltam egy francia-kanadai csajszival vagy felorat, ő is épp felmodott és megvilagosodni jött kicsit ide. Meg mert Kanadaban az évszázad tele van, bazi hideg, -30-ak, és ki van a töke vele. Eleg hippi amugy, mindket karja tele tetkoval, holnap csinaltat itt is egyet azt mondta. Én a gyűrűket gyűjtöm, ő meg varrat :) Azt montda (midnenki ezt mondja) az első utan ugyse all le az ember.

Amugy itt ket kep a szobarol, meg egy a hostelről, hogy legyen kép is, mert ma nem fotóztam nagyon, az agyam a jobb alsó

ez meg a szoba, homalyos filterrel :D

Meg a közös helyiség:

Tök zegzugos amugy, van csomó elhúzódóds hely, tetőterasz, kindenféle lépcsők szintek.

Az mai feladat amugy az volt hogy keressek egy mosodát, delutan talaltam is ket sarokra egyet, 30 pesoert (ugy 550-600 Ft, ket sör ára boltban) kimossak holnapra a cuccaim. Hát ennyiért nem fogok csapba tusfürdővel töketlenkedni az tuti.

Meg  jó sörre vágytam már, ugyh elmentem a walmartba hátha, de az egyetlen európai sör a heineken volt, az meg bööe... Na a mexikói sörök arra hasonlitanak pont, nem vagyok ki vele a vizből. De legalabb kajaltam olcsón meleget, a wlamart menzajan, 60 pesoesrt halat meg sajttal sonkaval töltött csirkemellet s.krumplival. Fele is eleg lett volna.

A jólakás utan szieszta, majd kimentem a strandra, fürödtem fel órácskát, a francia-kanadai csajszit megtalaltam a parton, ő nezett a cuccaimra. Futni is akartam este, de aztan rajöttem h a futoscuccom a mosodaban van, még a telefon tartó pánt is, szal az elmaradt. Igy b tervként még a delutan neten kikeresett kocsmat neztem meg a parton. Az kellemes meglepetés volt, volt mindenféle sör, belga, német, holland, cseh, amerikai, mexikóiakból is jófajták. Ittam mexikói ipát is. (persze itt is van heineken is, nem értem) Megyek is vissza este.

most meg mindjart a tündével meg a baratjaval talalkozok, benézünk a varosba, és beszélek kicsit magyarul is, jo lesz.

marc 31 -kedd

Szoval tegnap este mar csak bealudtam egy filmre - En ganske snill mann - somewhat gentle man - hajszál hijan uriember vmi skandinav dramedy, már másodszor futok neki, reggel meg reggeli és kis net utat összekaptam megam meg a cuccaim, és továbbálltam a szigetről. Először komppal át Cancunba -

majd minibusszal a buszpalyaudvarra

Itt masodszorra meg is lett a megfelelő sor, busz meg negyedóránként megy Playa del carmenre, menő buszok vannak amugy, akkora lábtér mint a first class a repcsin, videon a tarzan 2013-as feldolgozása ment,  kurva jo, le is fogom tölteni, nagyon szépen megcsinálták, pedig az animaciot altalaban nem szeretem. Szoval ugy 40-50 perc buszozás utan Playa del carmenba értem, és ugy 10-15 perc séta volt a hostel. Ez a google maps (meg egyaltalan a mobil) azert baromira megkönnyiti az életet, tök könnyű odatalalni mindenhova.

A hostel hangulata tetszik, elég nagy pedig, alsó ágyat kértem mert parázok h leesek az emeletes ágyról , és végül tök jó ágyam lett konnektorral, pont mellettem van a zárható szekrény is, fürdőszoba is bent van. Van hűtő is, be lehet hozni kaját meg sört (Az utobbi ami lényegesebb :D)

Szoval a megerkezés örömére telót töltöttem (komolyan a macbook sztm tovább birja mint az iphone, képernyúődiőben biztos,  kell szereznem egy új külső akksit) és bontottam egy (két - három) sört. Na ezeket a söröket ne magyar söröknek képzeljétek, 0,355-ösek és 3,9től 4,5 alk. %os mind. Szal mint a víz. Izre is. Értem már az amcsi filmekbe miért isznak napközbe is üdítő helyett barmikor sört, vezetés előtt meg minden, mert igazabol komlószörp csak, bajod nem lesz tőle. Hogy legyen ahhoz tömény is kell. Mit nem adnék egy soproniért, hát még egy fóti zwickl-ért. DE azért a kezzel lecsavarós kupak menő, azt meg kell hagyni. Mig nem tudtam h ez ilyen mindig csodálltam az amcsi filmeket, hogy csak megcsavarja a kupakot a csávó és lejön mekkora kemény. Hát nem, egy üveg borsodival neki se menne. Ezzel meg nekem is megy, azóta üvegest veszek és élvezem a kupakcsavargatást :)))

Na aztán csavarogtam a városba a szokásos eltévedős módszeremmel (elindulni vmerre és ha szimpatikus az utca betérni, és majd ott lesz valami, ha nem akk köv szipmatikus utca) Egyenlőre tetszik a hely kisugarzasa, bar kicsit siófokos, de van valmart, a hostel sarkan oxo (megint hotdog lett az ebéd, jójó, ennel olcsobbat nem tudok) voltam a parton (ez a cozumelre menő komp)

ott vagy 3 km-t sétáltam a homokba, fasza volt, ma melegebb van mint tegnap sztm , meg fekete pólót vettem, a világos már elfogyott -az atletaba meg igen hülyénleégett a vállam és most kimelem. Ja holnap keresnem kell mosasi lehetőséget. Mosodat leginkabb, mar lattam és 70 pesoert 2 óra alatt kimossák a cuccod.

Szóval tovább mászkáltam ilyen sétáló utcán (mint siófok, vagy bármi tengerpart)

volt nike bolt (naná bementem, pedig nem kell semmi el se férne, de amugy ugyanaz mindenhol a válszték) meg converse is (Olika, ezt a képet neked csinaltam :)

meg még ilyen olyanok, szóvl jó hosszú séta lett, hazafelé találtam egy sportpályát, ki is találtam h holnap futok ott egyet, végre egy hivatalos 400 m-es pályán, bár nem rekontán, de valami műanyag nem salak, sztm jo lesz.

Aztan meg valmart-ba beneztem, de nem volt külső akksi, meg oxo-ba sörért, néztem egy shamelesst pihiképp és most meg megirom a napot ha már számomra meglepően sokan olvassátok mi ujsag velem (70-90 latogató az utosó 3 napban WTF)  Köszi az érdeklődést, bár nem érdemlem meg :)

marcius 30 - hétfő

Na a mai bejegyzés esemény hiányában rövid lesz.

Szoval tegnap este fennmaradtam és végre megnéztem a beach bárját a hostelnek, ami 11kor nyit. Volt oda egy welcome coctail kuponom is, szoval naná. Tekila sunrise-t kértem, utana meg söröztem, ittam ket viszkit, meg valami csavo laposüvegéből, meg egy meleg csavo hivogatott meg sörre - bar tisztaztuk h én "straight" vagyok...a masodiknal jutott persze eszembe hogy bele is rakhatott volna valmit, bar egy üveg sörbe nehéz :) ...ment a tánc mezitlab ilyen spanyol dance-techno-ra, a vegere eléggé "elfáradtam".

Épp ezért meg amugyis (a 7ik napon megpihent :)  lustasagbol ma nem sok mindent csinaltam (semmit) megneztem a walking dead évadzárót, meg a royals s1e2-t, egy egy filmet (Time lapse, nem volt rosz) du lementem a partra csobbanni, meg foglaltam szállást holnaptol hostelben. A snorkeling maskorra marad, lesz meg ra lehetőség sztm. Holnap itthagyom a szigetet, vissza cancunba komppal, majd cancunból busszal playa del carmenre 2 éjszakára. Nincs messza, ugy 40 km lehet. Elméletileg egy volt fősulis csoporttársnőm is ott nyaral, legalabb beszelgetek kicsit magyarul is :) Onnan meg valszeg Tulumba megyek tovább.

Most csak ennyike

vasárnap

Na jövő héttől agyalhatok új címeken, a hét napjait kilőttem...

Szóval tegnap este a bicajozás naplemente nézés után megint nem birtam kivárni az esti bulit, fél10kor beestem az ágyba...és baromi jót aludtam végre, vagy 9 órát, meg regggeli után még egy órát szundikáltam. Aztán megint beparáztam h nem tölt a telóm, de most kiderült h csak a konnektor volt a ludas, az volt lekapcsolva. A külső akksim viszont ugy nez ki bekrepált, de az nem nagy kár, volt vagy 3 eft. Azért fájó, kell vennem másikat valahol  mert az iphone mar nem bir ki egy napot ha piszkálom is. Szóval a szokásos net, chat, és a Forever s01.e18 megtekintése után megint bicot bereltem és elmentem a teknősfarmot megnézni.

Megegy foto a hostelről ez a beach rész, itt szokott lenni a party 11től, ma megpróbálok fennmaradni és meglesni milyen. Vannak nyugagyak is, abbnan jo chill-ezni azt mar probaltam.

Szoval a teknősfarm az egy ilyen tenkős szaporító és tengerbe visszaengedő természetvédelmi létesítmény, nem volt drága a belépő, de nem is adott sokat, volt vagy 10 medence midnenféle teknőssel tele, meg vagy 10 akvárium mindenféle tengeri állatokkal. Mondjuk az ilyen puhapöcsöknek mint én akik nem buvarkodnak (na majd meglatjuk még) egesz jo ez is, de sztm otthon ugyanez
van.

pár kép:

A kicsiket kézbe lehetett fogni. Itt fészleknek:

meg meg az akvariumokból egy két kép, ez itt a homár, meg a tigrishal

Tovabb bicoztam es a lagúnában talaltam egy pet palackbol és egyéb szemétből épült szigetet. Egy ismerősöm már mesélt is erről örülök h meglett. Egy nagyon öko 50es angol hippi építgeti mar 7 éve, ketten lakjak, mar van bent viz meg aram, net is, be van nőve sós vizben megélő fákkal, mint egy nagy úszó tutaj, 3 emeletes, vicces hogy billeg miközbe lépkedsz rajta pedig tökre szigetnek néz ki.

Ilyen szinten pet palackbol meg szemétből épített csónakon lehet odamenni:

Itt az angol hippi:

Ezek meg az alapanyoagok:

minden tök ötletesen ki van találva, nyilván az éghajlat miatt komoly falazás nem szükséges, de igen romantikus. CSomot mesélt a srác hogy van zuhany, csapvíz, a wc kialakítva, van tükrökkel napfényt fókuszáló sütőjük,stb, stb.

Tovább bringáztam és találtam egy ússz a fókákkal delfonekkel helyet is, itt csak fotóztam:

Aztan még hazafelé betértem egy parti bárba csak nézelődni, hinaros volt a tenger, egy ilyen tesco szerű hipermarketbe, kajaltam (ket hotdogot, hogy kicsit sporoljak az ettermezés utan) leadtam a bicot és lementem csobbanni a partra. Napoztam is még kicsit, vissza a hostelbe, kiszaladtam a kártyával  pénzt felvenni, majd zuhany.

Zuhany után a multkori kudarc miatt kissé félve elmentem futni. Tök jólesett most, votl kis flow is, a tengerparton futottam részben, 23 fok szellő, 4,65 km lett  6.20 perc / km-es atlaggal. Jo nem sok, de idegen terepen lepcsökkel meg keresgelve nehol a tovabbutat nem rosz, a multkorihoz képest plane.  Mivel az iphone lemerült a nokiat vittem, az meg nem modnogat résztávokat és részidőket cak a végén lehet megnézni a km-t közben csak az órából tippelgettem, de majdnem meglett az 5 km.

Utana ujra zuhany és kiültem az udvarra netezni - és itt tartok ma fél9kor. Alapvetően mozgalmas lett ez a du, örülök h egyy kis futás is belefért.  Holnapra snorklinng a terv, meg kitalalni hogy kedden merre tovább.